Lancer
Realisti
Palasin.Jason Voorhees sanoi:Taidan lähteä haukkaamaan raitista ilmaa.
Palasin.Jason Voorhees sanoi:Taidan lähteä haukkaamaan raitista ilmaa.
yussi sanoi:Meen tyhjentäytymään ---->
OoPee sanoi:Arvatenkaan et olisi edes ottanut asiaa esille ellei tekisi mieli lähteä, joten... :wink:
Hoh! senkin hoppanat kopot! Se on mun sanonta! Taa on vaarinkaytosta! Vakavaa vaarinkaytosta! Sita saa vain kayttaa helyyden puuskassa ja lammolla niita kohtaan jotka sellaisen aiheuttaa!!jupla sanoi:Nyt kaikki hop hoppana kopot pihaponkaukseen! Mie aloitan ihan kohta.
Mutta kun tunnen helyyden puuskia ja lempoa kaikkia kohtaan! Sitä paitsi eikös ole hienoa, kun seuraavien olympialaisten aikaan yleisö kannustaa kuin yhdestä suusta "Hoh hoppana kopo"! :ahem:lara sanoi:Hoh! senkin hoppanat kopot! Se on mun sanonta! Taa on vaarinkaytosta! Vakavaa vaarinkaytosta! Sita saa vain kayttaa helyyden puuskassa ja lammolla niita kohtaan jotka sellaisen aiheuttaa!!
Omien fiilisten mukaan kannattaa toimia, mutta kieltämättä asia on niinkin, että jossain vaiheessa kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni, jos ei muu auta. Se onko tämä sopiva "jossain vaiheessa" -hetki kuukauden tai kahden vuoden kuluttua on tietysti asia, jota ulkopuolisen on vaikea sanoa.72 sanoi:No on se vähän niin, että mua on patistettu menemään, etten mökkiydy.
Lopetin toimituksen.yussi sanoi:Meen tyhjentäytymään ---->
Hoh hoppana kopo.yussi sanoi:Lopetin toimituksen.
Onko muuten sulla pullat uunissa?Juskanen sanoi:Menen laittamaan pullat uuniin!
Se ilmaisee paritteluhalukkuuden. Eukotkin heittelevät housujaan Jonesin keikalla (siis Tom, ei Moe).Jussi sanoi:Mitä niinku swiddua tuo lausahdus tarkoittaa :
Ei lain.Miguel sanoi:Onko muuten sulla pullat uunissa?
:eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Skannaan kuvia.
Voi taivahan Jumala.