Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Lauantai-illalla sovin erään asian kuvan esittämän rakennuksen vieressä. Siksi kuva:
Lauantai-illalla sovin erään asian kuvan esittämän rakennuksen vieressä. Siksi kuva:
S'on entinen fransiskaaniluostari. Luulisin, notta sen läheisyydessä on annettu melko vakaviakin lupauksia. Omalle kohdalle osui tapaus, jossa tosiaankin sovin merkityksellisen asian, joka toteutui. Mutta ei siitä sen enempää...Olga sanoi:Mikäs tuo rakennus on? Arvokkaan näköinen. Tuollaisen luona sovitaan varmaankin aika merkityksellisiä asioita?
NiinpäRunar ja Kyllikki sanoi:...ja useita kymmeniä kertoja tuon kirkon kupeella aikanaan juopotellut. Olen myös eräässä postikortissa joka on otettu tuossa kirkossa...
Tuo on jo tornin osalta kertaalleen palanut.Partsi sanoi:Niinpä
Asiasta toiseen. Olis ens viikonloppuna tarkoitus poltta toi kirkko. Eli jos kiinnostusta löytyy privat F1-forumin kautta.
Tänään on muuten sunnuntai.ettelbruck sanoi:Loman jälkeen taas töissä. Pehmeä lasku, ollut todella hiljainen aamu.
Huolestuttaa oma vointini - AJ:n jutut naurattaa!AJ sanoi:Kun Herkules tuurasi Atlasia maailman kannattajana, Atlas, tuo vanha pervo, käytti tilaisuutta hyväkseen ja hiplasi Herkulesta.
Ei toi välttämättä vielä aiheuta syytä huoleen, mutta jos tulee tarvetta alkaa hurraamaan, niin sitten on kyllä kaikki menetetty.jupla sanoi:Huolestuttaa oma vointini - AJ:n jutut naurattaa!
Niin on. Mitäs sitten? Vai kuvitteletko että mun työssä sunnuntai yleensä olis hiljainen päivä?AJ sanoi:Tänään on muuten sunnuntai.
No semmostakin on sattunut, että lomilla mennyt allakka hieman sekaisin ja menty töihin muka maanantaina, vaikka on vielä sunnuntai.ettelbruck sanoi:Niin on. Mitäs sitten? Vai kuvitteletko että mun työssä sunnuntai yleensä olis hiljainen päivä?
:thumbup: Repesin.AJ sanoi:Kun Herkules tuurasi Atlasia maailman kannattajana, Atlas, tuo vanha pervo, käytti tilaisuutta hyväkseen ja hiplasi Herkulesta.
Melkoinen Bäkkäri-fani :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Klikatkaapa tuonne ja sieltä Cokcatoo
Kesälahdelta oli vielä lyhykäisempi matka. Onhan tuolla tullut käytyä Kihauksen aikoihin ja muutenkin, kun isän kummipojan perhe asui siellä.. Itse kyllä kirjoittaisin Ran Kanarija, mutta käypihän se noinnii.jupla sanoi:Melkoinen Bäkkäri-fani :thumbup:
Tuon linkin yläpuolella on Markku Halosen linkkejä. Tämä taiteilija on tehnyt mm. Riäkkylän murtteen sanakirjan (linkki oikealla), joka on käyttökelpoinen opus Rääkkylässä päin harhailevalle. Vai mitä pitäisi tehdä, kun sanotaan "Ottakee ruppoo ja kakkaroo"?
Muutama kiännös opuksesta:
Kaukopartijomies = Venäjällä kävijä
Tilatanki pesuves = rasvaton maito
Ulukomuannäre = lehtikuusi
Ötläke = inhottava
Ranka narija = Cran Canaria
Kouvolle kenties tuttuja, kun on läheltä eli joinkaupuntin (= Joisuu) miehiä.