ettelbruck
Well-known member
.
Viimeksi muokattu:
Piti sitten paljastaa.VR sanoi:Sain juuri puhelun Olgalta! \o/
Sjuomipoika osta hyva pilu. kymjenen jeuro.VR sanoi:Sain juuri puhelun Olgalta! \o/
Kotona. Päiväkahvit.kouvotsvoni sanoi:Opettaja ollut jo viikon karkuteillä. Viime viikon alussa sanoivat, jotta on kuumeessa. Aika sitkasta on, jos sama tauti.
Sijais-sivari sitten ei jaksakaan meitä kattoa kuin alle puolet siitä mitä meillä olisi tunteja, niin kohtahan tässä voikin jo kotia lähteä.
Paperisilppuriin vaan kaikkiburb sanoi:Keskiviikosta perjantaihin iso osa mun työhommista on kiellettyjä järjestelmämuutoksen takia. Varmaan tulee floodattua foorumi täyteen jos en keksi mitään vaihtoehtoisia töijutskia.
Heti keskiviikkona taidan siivota mun työpisteen, tänne on kertynyt aivan oudonnäköisiä paperikasoja.
Ehdota Antille.kouvotsvoni sanoi:Paperisilppuriin vaan kaikki
Olispa muuten kivaa jos tänsais tonne smiliisien sekaan, jottei tartteis kikkailla.
*privailee*burb sanoi:Ehdota Antille.
Olen muuten huomannut että ei se auta jos täällä vapaan puolella mutisee erinäisistä asioista, ei Antti varmaan kaikkia toikkeja kahlaa läpi...
Mutta jos laittaa privaa niin heti (no kohtuullisessa ajassa kuitenkin) tapahtuu.
*privaili*kouvotsvoni sanoi:*privailee*
SEN kuvan liiallinen käyttö keskustelupalstoilla voi aiheuttaa banneja.kouvotsvoni sanoi:Pelkäsin saaneeni IP-bannin Karjalaisen keskustelupalstalle
Olin vain tröpöillyt kun en lukenut muuttuneita sääntöjä. JOKAISESSA kommentissa pitää olla mukana otsikko. Ihme pilkunnussimista ja turhaa.. Ei ole Antilta tullut vielä vastausta ehdotukseeniMiguel sanoi:SEN kuvan liiallinen käyttö keskustelupalstoilla voi aiheuttaa banneja.
OKkouvotsvoni sanoi:Olin vain tröpöillyt kun en lukenut muuttuneita sääntöjä. JOKAISESSA kommentissa pitää olla mukana otsikko. Ihme pilkunnussimista ja turhaa.. Ei ole Antilta tullut vielä vastausta ehdotukseenisaamisesta virallisiin hymiöihin mukaan.
Entä onko hän Ferrari 360 Modena?kouvotsvoni sanoi:Antti ei tietääkseni ole Karjalaisen modena.
...että Antti ei ole auto. Auto kyllä voi olla Antti.burb sanoi:Entä onko hän Ferrari 360 Modena?