Otsikoissa tänään:burb sanoi:Onnittelut kymmenvuotistaiteilijajuhliaan viettäville.
Työnantaja tarjos tänään Iltalehden. Pahasti palaa työaikaa nyt ton selailuun.
Voisko joku referoida ton ettei mun työt jumita, kiitos.
Pikaisia paranemisia.markoj sanoi:Etsin kuumeisesti erästä "jutskaa".
Menikö oikein?Formulanomi sanoi:Otsikoissa tänään:
Timoteus tapaa Bobakin
Ace17:ksi leimatut kouvot - painajainen PekPoylle
K.Yrjola avoimena: Olen juustomestari dindong ögläöglä ja tarjonut jätkille aina kaiken
Missikaktus ärähti misseille
Edit:
Eikä unohtaa sovi
Vellun musta ura
jne. jne.
Täsmälleen oikein....107%.sti...burb sanoi:Menikö oikein?
Tässä postauksessa oli uskomattoman monta yllättävää käännettä.S.A sanoi:Olen tässä yksin kotona ja mietin, pitäisikö mennä kauppaan ostamaan olutta...
Oikeastaan en edes ole kotona vaan poikaystävän kämpillä enkä ihan yksinkään, onhan seurana poikaystävän ex:n kissa.
:thumbup:Olga sanoi:Tässä postauksessa oli uskomattoman monta yllättävää käännettä.
Jos tuossa postauksessa olis ollut yllättäviä käänteitä, kuten S.A:n aiemmassa postauksessa, se olis mennyt suurinpiirtein näin:Il Tempo Gigante sanoi:Taidan käväistä lähikaupassa.
Taidan käväistä lähikaupassa. Tai ei se oikeestaan ole lähikauppa, vaan 30km päässä oleva ostoshelvetti. Enkä minä siellä käväise, vaan jään sinne asumaan.
Palasin takaisin.Jason Voorhees sanoi:Huomenta kaikille!
Stadiin pitää lähteä, joten empä ehdi jutustelemaan.
Kannattaisi vaihdella "asemia" välillä....VR sanoi:Olga tulee taas päälle. :thumbfh:
Niin se on "näin" -sanankin kohdallakin jos sen sattuu kirjoittamaan ilman ä:n pilkkuja. Monesti huvittanut hieman se sellainen.Juskanen sanoi:On muuten kiusallista joissain asiayhteyksissä, jos typottaa sanan "poikia" ja kirjoittaakin "pokia"
Kyllä siellä nyt unohdetaan vaitioloasiat. :doubtful:VR sanoi:Olga tulee taas päälle. :thumbfh:
UP:t tuppaa olemaan sellaisia.Micael sanoi:Niin se on "näin" -sanankin kohdallakin jos sen sattuu kirjoittamaan ilman ä:n pilkkuja. Monesti huvittanut hieman se sellainen.