Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sijainti
Peräkylä
Formulanomi sanoi:
Moi...eiku ei mittää.

Odotellaan nyt sitä Ruunarin kommenttia vaan rauhassa. Muitaki veikkauksia saa laittaa ihan vapaasti vaan.:D

Sanonpa vaan, että kaikkea sitä löytää kun vanhoja papruja penkoo.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Juurakon Hulta sanoi:
Moi...eiku ei mittää.

Odotellaan nyt sitä Ruunarin kommenttia vaan rauhassa. Muitaki veikkauksia saa laittaa ihan vapaasti vaan.:D

Sanonpa vaan, että kaikkea sitä löytää kun vanhoja papruja penkoo.
Kukas sä oot ja miksi olet penkonut mun papereita?! :mad:

burb

.
Juurakon Hulta sanoi:
No nyhä se riamu repes. Selasin vanhoja papruja ja kuis ollakkaan, eteeni osui vanha tunnari, että tereveeks taas pitkästä aikaa.

Nii, ja niit veikkkausia saa sit taas laitella ihan vapaasti. Noppis, Teukka, Ruunari, vaiko peräti Domppari, mee ja tiärä häntä, mutta täs ollaha. Repikää siitä!:D
Olet Olgan kakkosnikk.
Olga perusti sut vihapäissään kun oli taas riidellyt jonkun kanssa foorumilla ja aikoi käyttää sua koston apuvälineenä.
Mut sit Olga menikin päikkäreille.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Olet Olgan kakkosnikk.
Olga perusti sut vihapäissään kun oli taas riidellyt jonkun kanssa foorumilla ja aikoi käyttää sua koston apuvälineenä.
Mut sit Olga menikin päikkäreille.
Ei ole Olga. Melkoinen murresekoitus ym., joihin Olga ei edes pystyisi vaan kirjoittaisi korrektisti vain tiettyä murretta. Veikkaan, että on kuitenkin joku heterouttaan Korosteleva.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
jupla sanoi:
Ei ole Olga. Melkoinen murresekoitus ym., joihin Olga ei edes pystyisi vaan kirjoittaisi korrektisti vain tiettyä murretta. Veikkaan, että on kuitenkin joku heterouttaan Korosteleva.
Sä et näköjään usko Olgan olevan lainkaan muuntautumiskykyinen vaan pidät fakkiintuneena henkilönä, jonka murretietämyskin on rajoitunutta.

Häpeä ha pyydä Olgalta anteeksi, kun syyttä suotta tuolla tavalla loukkaat.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
jps sanoi:
Sä et näköjään usko Olgan olevan lainkaan muuntautumiskykyinen vaan pidät fakkiintuneena henkilönä, jonka murretietämyskin on rajoitunutta.

Häpeä ha pyydä Olgalta anteeksi, kun syyttä suotta tuolla tavalla loukkaat.
:thumbup: Veikkaan jps:ää!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Täällähän käytetään hyväksi toisen hädänalaista tilaa ja sotketaan minut kaikenlaiseen vehkeilyyn. Hyvä, että muistetaan. Juurakon Hulta ei kuulu minun nimimerkkivalikoimaani. Tokihan niitä useampi on pahan päivän varalta, mutta ei Hulta - jotain rajaa sentään. :wink:

burb

.
K.Yrjola sanoi:
Tahi hanhen selkään kaadettu ves'?
Miksi ihmeessä, oi kerrothan miksi, kukaan menis kaatelemaan vettä hanhen selkään? Mikä onkaan tuollaisen toiminnan ydinfunktio ja punainen lanka ja johtoajatus?

Mä vaan kysyn.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Miksi ihmeessä, oi kerrothan miksi, kukaan menis kaatelemaan vettä hanhen selkään? Mikä onkaan tuollaisen toiminnan ydinfunktio ja punainen lanka ja johtoajatus?

Mä vaan kysyn.
Se hanhi oli tulessa!! KY pelasti sen hanhen hengen ja ansaitsisi kiitoksia moitteen ja tivan sijasta!!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Juurakon Hulta sanoi:
No nyhä se riamu repes. Selasin vanhoja papruja ja kuis ollakkaan, eteeni osui vanha tunnari, että tereveeks taas pitkästä aikaa.

Nii, ja niit veikkkausia saa sit taas laitella ihan vapaasti. Noppis, Teukka, Ruunari, vaiko peräti Domppari, mee ja tiärä häntä, mutta täs ollaha. Repikää siitä!:D
:rolleyes: :) Knoukkari?!? *toivoo lujaa ja silmat kiinni*

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Se hanhi oli tulessa!! KY pelasti sen hanhen hengen ja ansaitsisi kiitoksia moitteen ja tivan sijasta!!
Mit... kuk.. nör... HANHI TULESSA?!?!?

Onpa hyvä että paikalle sattui K.Yrjola, tuo mies kera vesivaraston. Asian todellisen laidan selvittyä taidan olla anteeksipyynnön velkaa.

Toivottavasti mun perään ei lähetetä tappojengiä vaikka se tuntuu olevan nyt kovasti muodissa oleva velanperintäkeino.

Toivottavasti mun perä jätetään muutenkin rauhaan.