Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Miguel sanoi:
Tää juttu on pakko olla tulevaisuudesta, koska mun tietääkseni Kouvo ei ole vielä naimisissa. :eek!: :D
Soon sit kloonannut itsensä. Ei toi muuten voi olla mahdollista.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Kävin Etelä-Koreassa ja siellä tekivät minusta aimo kasan klooneja, jotka loistavat pimeässä lailla näitten kissojen http://www.skycast.com/video/watch/-339577939752986963/.
Nythän mä vasta hokasin. En tota videolinkkiä jaksanut ruveta katsomaan, mutta joskus taannoin postasin tonne lööpitys-toikkiin jutun pimeässä hehkuvista kissoista ja siellä pohdittiin, että mitähän järkeä noissakin on. Mutta tulin just ajatelleeksi, että se on ollut vain väärinkäsitys. Joku on sanonut, että pimeessä hehkuva mirri vois olla kiva ja nää kehittäjät ymmärsi väärin.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nyt kun sekä Giuliani että Edwards luovuttivat, niin on käytännössä varmaa että seuraava USA:n pressa on ekaa kertaa joko nainen tahi musta mies.
Itse laittaisin roponi likoon mustan miehen puolesta, vaikka asia muuten minulle onkin melkoisen yhdentekevä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt kun sekä Giuliani että Edwards luovuttivat, niin on käytännössä varmaa että seuraava USA:n pressa on ekaa kertaa joko nainen tahi musta mies.
Itse laittaisin roponi likoon mustan miehen puolesta, vaikka asia muuten minulle onkin melkoisen yhdentekevä.
Tai sitten se McCane (tjsp) ottaa vaaliteemakseen "olen valkoinen mies" ja tyhmät jenkit äänestää homona sitten sen takia, kun ovat niin vanhoillisia ja rasistisia.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Vielä tyhmempää olis äänestää nainen tai musta presidentiksi vain sen takia, että pelätään sovinistiksi tai rasistiksi leimautumista. Ja nyt sitten kävi kummin tahansa, leimautuu joko rasistiksi tai sovinistiksi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Enpä tiedä, McCain vaikka vanhus onkin, voipi tulla hyvinkin valituksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No voi hitto. Kurssipalautteen aika.
"Kuinka voit hyödyntää kurssilla oppimiasi asioita?"
Vois vastata: "Ihan hyvin."

Sijainti
Peräkylä
No nyhä se riamu repes. Selasin vanhoja papruja ja kuis ollakkaan, eteeni osui vanha tunnari, että tereveeks taas pitkästä aikaa.

Nii, ja niit veikkkausia saa sit taas laitella ihan vapaasti. Noppis, Teukka, Ruunari, vaiko peräti Domppari, mee ja tiärä häntä, mutta täs ollaha. Repikää siitä!:D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Juurakon Hulta sanoi:
No nyhä se riamu repes. Selasin vanhoja papruja ja kuis ollakkaan, eteeni osui vanha tunnari, että tereveeks taas pitkästä aikaa.

Nii, ja niit veikkkausia saa sit taas laitella ihan vapaasti. Noppis, Teukka, Ruunari, vaiko peräti Domppari, mee ja tiärä häntä, mutta täs ollaha. Repikää siitä!:D
Moi Ruunar! :)