Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
kouvotsvoni sanoi:
Miksiköhän tupakoivat opettajat lähtevät usein kesken tunnin "ottamaan kopioita"?
Meillä yksi ope kävi "kastelemassa sieniä" aika taajaan, tuli takaisin hymyillen ja tuoreelle viinalle haisten. Kerran ammattikouluaikaan opettaja väitti minulle, että haisen vanhalle viinalle. Sanoin ettei pidä paikkaansa, just tulin kaljalta!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Taisin jossain kehua työpäivän olevan jo takana, mutta täällähän minä näköjään vielä naputtelen. :eek:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Olga sanoi:
Taisin jossain kehua työpäivän olevan jo takana, mutta täällähän minä näköjään vielä naputtelen. :eek:
*POTK* Naputtelet unissasi, lopeta jo!

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Äsken kaupassa kuultua:

Äiti: "Muistinkohan nyt kaikki mitä pitikin ostaa"?
"Oskari", (noin 6-v): "Ne TAMPAKSIT ja ISILLE KALJAA nin kyllä sitten on kaikki".

Repesin ja niin repes muutkin mutta äidille levisi vieno puna poskille.:D :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vittu näitä suomalaisia tullisysteemeitä.
Jenkeistä tilatuista tavaroista on nyt poikkeuksellisesti maksettu korkeammat toimituskulut, että tuovat ihan kotiin asti.
Miten toimii Suomen tulli ja Itella?
Joo, lähettävät vanhaan tapaan ilmoituksen että paketti tarttis tulla noutamaan Hki-Vantaan tullipostista. Ja että Itella voi hoitaa huolinnan, jos niille maksaa yli 20 euroa vielä lisää.
Vittu...kun siitä lähetyksestä on jo lähtömaassa maksettu korkeempi maksu että tuodaan kotiin asti, niin millä oikeudella Itella siitä on vielä rahaa vaatimassa jos työnsä hoitavat? :thumbdown :thumbdown