Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Örfil

Guest
Hmmm...en nyt tiedä mitä tuosta sanoisi: kiroilee, kattelee sotaleffoja, syö makaronilaatikkoa :confused: Olen sanaton!

Örfil

Guest
Mun pitää nyt mennä lenkille ja miettiä tätä rauhassa. Makaroonilaatikkoa........:doubtful: .....sotaleffa.......

:wink:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jussi sanoi:
Mun pitää nyt mennä lenkille ja miettiä tätä rauhassa. Makaroonilaatikkoa........:doubtful: .....sotaleffa.......

:wink:
:doubtful: ....kaljaa ja rokkimusiikkia...maastopyöräilyä ja juoksua....autourheilua ja pään aukomista....
...siinä sulle miettimistä... :wink:

JOC

tavallinen virtanen
Tilinpäätös paketoitu. Ja hienosti meni.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
lara sanoi:
:D :D :D Siksi mä oonki niin hyvä jätkä.

Alan kattomaan sota leffaa ja vihdoinkin syömään.
Oli mulle ihan uus leffa en oo nähny mainoksen palakaan, mikä voi myös johtua siitä, etten oo kattonu reiluun puoleenvuoteen televisiotakaan.
..Saints & Soldiers...Katotaan.
:thumbup: Ihan perus hyvälaatuinen sotaleffa. :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Eikäku länsirannan taloja. Koudinoja esiintyy toisaalla tällä forumilla.

Joo, siis länsiranta tietenkin. Eihän siellä itärannalla ees oo ton näköstä talorivistöä. Meni ilmansuunnat sekasin. :jaska: :jaska:

Örfil

Guest
lara sanoi:
:doubtful: ....kaljaa ja rokkimusiikkia...maastopyöräilyä ja juoksua....autourheilua ja pään aukomista....
...siinä sulle miettimistä... :wink:
Juuri kun mä aloin vähän uskoa että sä olet kauniimpaa sukupuolta, sain oikein vinkinkin asiasta, niin taas epäilykset heräsivät :D

Örfil

Guest
Tai sitten maailmasta löytyy yksi nainen joka pitää: sotaleffoista JA kaljasta JA makaronilaatikosta JA paskanpuhumisesta JA ym. miesten jutuista

Captain Howdy

Well-known member
Jussi sanoi:
Tai sitten maailmasta löytyy yksi nainen joka pitää: sotaleffoista JA kaljasta JA makaronilaatikosta JA paskanpuhumisesta JA ym. miesten jutuista
Mun vaimo diggailee miesten juttuja aika paljon. Varsinkin MUN JUTTUA.

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Poika oli saanut viikonloppuna isältään kevarin ja äitiä pelottaa. :eek!:
Sellanen Yamaha DT vm. 1990.

72

Well-known member
Jussi sanoi:
No periaatteessa muuten, mutta toi kalja.

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Jussi sanoi:
Wilma "Hantta" Schlizewski