Örfil
Guest
Hmmm...en nyt tiedä mitä tuosta sanoisi: kiroilee, kattelee sotaleffoja, syö makaronilaatikkoa Olen sanaton!
Mut on hyvin kasvatettu.Jussi sanoi:Hmmm...en nyt tiedä mitä tuosta sanoisi: kiroilee, kattelee sotaleffoja, syö makaronilaatikkoa Olen sanaton!
:doubtful: ....kaljaa ja rokkimusiikkia...maastopyöräilyä ja juoksua....autourheilua ja pään aukomista....Jussi sanoi:Mun pitää nyt mennä lenkille ja miettiä tätä rauhassa. Makaroonilaatikkoa........:doubtful: .....sotaleffa.......
:wink:
:thumbup: Ihan perus hyvälaatuinen sotaleffa. :ahem:lara sanoi:Siksi mä oonki niin hyvä jätkä.
Alan kattomaan sota leffaa ja vihdoinkin syömään.
Oli mulle ihan uus leffa en oo nähny mainoksen palakaan, mikä voi myös johtua siitä, etten oo kattonu reiluun puoleenvuoteen televisiotakaan.
..Saints & Soldiers...Katotaan.
Okei! Go for it!Moe Szyslak sanoi:Vois käydä lyömässä savet tiskiin.
Il Tempo Gigante sanoi:Eikäku länsirannan taloja. Koudinoja esiintyy toisaalla tällä forumilla.
Juuri kun mä aloin vähän uskoa että sä olet kauniimpaa sukupuolta, sain oikein vinkinkin asiasta, niin taas epäilykset heräsivätlara sanoi::doubtful: ....kaljaa ja rokkimusiikkia...maastopyöräilyä ja juoksua....autourheilua ja pään aukomista....
...siinä sulle miettimistä... :wink:
Jussi sanoi:Juuri kun mä aloin vähän uskoa että sä olet kauniimpaa sukupuolta, sain oikein vinkinkin asiasta, niin taas epäilykset heräsivät
Mun vaimo diggailee miesten juttuja aika paljon. Varsinkin MUN JUTTUA.Jussi sanoi:Tai sitten maailmasta löytyy yksi nainen joka pitää: sotaleffoista JA kaljasta JA makaronilaatikosta JA paskanpuhumisesta JA ym. miesten jutuista
No periaatteessa muuten, mutta toi kalja.Jussi sanoi:Tai sitten maailmasta löytyy yksi nainen joka pitää: sotaleffoista JA kaljasta JA makaronilaatikosta JA paskanpuhumisesta JA ym. miesten jutuista
Voisin peesailla beiben puolesta.72 sanoi:No periaatteessa muuten, mutta toi kalja.
Wilma "Hantta" SchlizewskiJussi sanoi:Tai sitten maailmasta löytyy yksi nainen joka pitää: sotaleffoista JA kaljasta JA makaronilaatikosta JA paskanpuhumisesta JA ym. miesten jutuista
Jos toi on se, keneksi ma sen kuvittelen niin..:yuck:Minka67 sanoi:Wilma "Hantta" Schlizewski