kouvotsvoni
Banjottu
lara sanoi:Jos toi on se, keneksi ma sen kuvittelen niin..:yuck:
lara sanoi:Jos toi on se, keneksi ma sen kuvittelen niin..:yuck:
Jaa, etta sua on oikein asiasta vinkkailtu?!Jussi sanoi:Juuri kun mä aloin vähän uskoa että sä olet kauniimpaa sukupuolta, sain oikein vinkinkin asiasta, niin taas epäilykset heräsivät
juuh...kouvotsvoni sanoi:
En panis.kouvotsvoni sanoi:
No siihen ei paljoa tarvita :ahem:lara sanoi:KAuniimpi ma ainakin oon kun sa..toivottavasti..
Mööttessä asian voi kyllä tarkistaa, sen jälkeen ei pitäisi olla epäselvyyksiä.Jussi sanoi:No siihen ei paljoa tarvita :ahem:
Joo, vinkkejä ihan vilisee mutta niihin ei voi luottaa: katos kun just viime kuussa thaikkulassa totesin että moni kakku päältä kaunis, mutta housuissa saattaa piillä "kärmes"
Samantien niskalenkin kautta ketoon..:ahem:Jussi sanoi:Voi tulla näpeille, en uskalla
Mitä mä sanoin!!! :ahem:lara sanoi:Samantien niskalenkin kautta ketoon..:ahem:
Ettet sa nosso kopo uskalla!!!Jussi sanoi:Mitä mä sanoin!!! :ahem:
Ai tää on siis se kopo.Jussi sanoi:
Joku sun kaveri laittoi sormet sun pään taakse tuohon kuvaan.Jussi sanoi:hop nosso kopo!
Eli italiaksi kopo nosso, sopisi hyvin vaikka formulatallin nimeksi! Auton kylkeen tuo kuva isolla maalattuna!Jussi sanoi:hop nosso kopo!
Repesin ihan taysin! Ei taa sun hymyton paiva nyt onnistu millaan!Jussi sanoi:hop nosso kopo!
Jumankekka ja -kaulin!lfb sanoi:Eli italiaksi kopo nosso, sopisi hyvin vaikka formulatallin nimeksi! Auton kylkeen tuo kuva isolla maalattuna!