Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Vain vähän huonommin kuin lujakätinen mies sormin. :ahem: :ahem:
Mutta se lujakätinen mies ei saa pilattua yhtä työkalua samalla.:eek:

RUNAR, YRITÄ NYT YMMÄRTÄÄ MITÄ MÄ AJAN TAKAA.:jaska: :thumbfh:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Mutta se lujakätinen mies ei saa pilattua yhtä työkalua samalla.:eek:

RUNAR, YRITÄ NYT YMMÄRTÄÄ MITÄ MÄ AJAN TAKAA.:jaska: :thumbfh:
Kyä mä ymmärsin jo aikoja sitten mutta en halua kaataa suolaa kenekään haavoihin. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kyä mä ymmärsin jo aikoja sitten mutta en halua kaataa suolaa kenekään haavoihin. :D
On kyllä niitä elämän herkkuhetkiä, kun otat mauserin käteen ja meinaat mitata jotain vähän tarkempaa, ja huomaat että joku on tuhonnut sen käyttämällä sitä jakarina.:mad_old: :thumbfh: :jaska:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
On kyllä niitä elämän herkkuhetkiä, kun otat mauserin käteen ja meinaat mitata jotain vähän tarkempaa, ja huomaat että joku on tuhonnut sen käyttämällä sitä jakarina.:mad_old: :thumbfh: :jaska:
Se on kans kun tiedät että firmassa on tasan yks määrätyn kokonen ristikantaruuvimeisseli ja tarttisit just sitä nyt, niin jokuhan on mirklannut siitä pistepuikon. :jaska:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Just ne tarvittavat työkalut on kateissa ja etsiessä löytää vain ne, mitä olisi tarvinnut edellisellä remppakerralla. Jotain Murphyn-laki juttuja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Se on kans kun tiedät että firmassa on tasan yks määrätyn kokonen ristikantaruuvimeisseli ja tarttisit just sitä nyt, niin jokuhan on mirklannut siitä pistepuikon. :jaska:
Tai sulla on ruuvikärkisarja, josta just se PZ2, joka on sopivin, on lohjennut.:jaska:

(Siksi olenkin siirtynyt Torxin käyttöön vallan)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Just ne tarvittavat työkalut on kateissa ja etsiessä löytää vain ne, mitä olisi tarvinnut edellisellä remppakerralla. Jotain Murphyn-laki juttuja.
Mulla ei kotona (yleensä) ole tuota ongelmaa, koska työkalut on työkalupakeissa ihan loogisissa paikoissa, mutta erinäisissä työpaikoissa tuota ongelmaa on ollut.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla ei kotona (yleensä) ole tuota ongelmaa, koska työkalut on työkalupakeissa ihan loogisissa paikoissa, mutta erinäisissä työpaikoissa tuota ongelmaa on ollut.
Vanhempien luona tuota on, kun minä, isä tai pikkuveli vuoron perään jotain työkalua tarvittu ja sitten tietty laitetaan järjestelmällisesti ihan eri paikkaan ne sitten ja unohdetaan tyystin:eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
(Siksi olenkin siirtynyt Torxin käyttöön vallan)
Ja mä pyrin aina jos tarttee esim. prätkään uusia pultteja, korvaamaan ne kuusiokoloilla. Mieluusti vielä rosterisilla.
Viime kesänä suoritin sellasen toimenpiteen, että lähes kaikki näkyvät pultit (koneenpultteja lukuunottamatta) korvasin kiillottamillani haponkestävillä kuusiokoloilla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mopoaikoina kaverin luona, joskus aina siivottiin siellä.:rolleyes: Sitten sen isä tuli rähisemään, ettei täältä löydy mitään, kun on siivottu.:D :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mopoaikoina kaverin luona, joskus aina siivottiin siellä.:rolleyes: Sitten sen isä tuli rähisemään, ettei täältä löydy mitään, kun on siivottu.:D :ahem:
Isä sanoo vieläkin samaa, jos erehtyy pistämään hylsyt ym työkalut oikeille paikoilleen:D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Taas yks **tanan näkövammanen ajoi Kuopion motarilla satasen nopeudella mun takapuskurista noin metrin päässä. Vilautin jarruvalojakin mutta ei mitään vaikutusta. Muutaman kilometrin ajettuaan päättikin sitten tehdä sen ohituksen ja tottakai, kiireesti takas oikealle kaistalle ja eteen niin, että jouduin jarruttelemaan ettei olis tullut etupuskuriin osumaa.:mad_old:

burb

.
Micael sanoi:
Taas yks **tanan näkövammanen ajoi Kuopion motarilla satasen nopeudella mun takapuskurista noin metrin päässä. Vilautin jarruvalojakin mutta ei mitään vaikutusta. Muutaman kilometrin ajettuaan päättikin sitten tehdä sen ohituksen ja tottakai, kiireesti takas oikealle kaistalle ja eteen niin, että jouduin jarruttelemaan ettei olis tullut etupuskuriin osumaa.:mad_old:
Tollaset on kyllä aivan helvetin ärsyttäviä. Melkein tekis mieli painaa kunnolla jarrua että takanaroikkuja joutus opettelemaan jättämään turvaväliä, mutta eipä motarivauhdissa viitsi alkaa ketään kouluttamaan, helposti saattais käydä huonosti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
taisin ohittaa mika myllylän äsken. Uusi opel ja blondi kyydissä. Mitä voitin?

burb

.
Moe Szyslak sanoi:
taisin ohittaa mika myllylän äsken. Uusi opel ja blondi kyydissä. Mitä voitin?
Voitit omakustanteisen säkillisen perunoita, sen saman minkä mä voitin jostain aiemmin mutta en ole muistanut lunastaa lähikaupasta.

Örfil

Guest
Micael sanoi:
Arvaa vithuttaako nämä kun on mp:llä liikkeellä :jaska:

Yks kaveri opetti onneksi hyvän kikan pershaistelijan säikäyttämiseksi: antaa pikkusen hanaa ja sitten tappokatkaisijasta virrat pois ja sekunnin päästä virrat takaisin - tuloksena on 1400 kuutioinen pamaus joka kuulostaa melkoisen mojovalta :D Etenkin kun mun fillarissa on suorat putket ilman sanottavampaa äänenvaimennusta. Siinä huonompihermoiselta turahtaa lietteet housuun :ahem: tai ainakin tajuaa jättää hiukka enemmän väliä rekisterikilpeen.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jussi sanoi:
Arvaa vithuttaako nämä kun on mp:llä liikkeellä :jaska:

Yks kaveri opetti onneksi hyvän kikan pershaistelijan säikäyttämiseksi: antaa pikkusen hanaa ja sitten tappokatkaisijasta virrat pois ja sekunnin päästä virrat takaisin - tuloksena on 1400 kuutioinen pamaus joka kuulostaa melkoisen mojovalta :D Etenkin kun mun fillarissa on suorat putket ilman sanottavampaa äänenvaimennusta. Siinä huonompihermoiselta turahtaa lietteet housuun :ahem: tai ainakin tajuaa jättää hiukka enemmän väliä rekisterikilpeen.
Ajaisit lujempaa niin ei tarttis roikkua perassa. :frank:

ps. Vieksa mut ajelulle jos Runar tekee oharit? Lupaan hankkia nahkahousut siihen mennessa.