Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Arvaa vithuttaako nämä kun on mp:llä liikkeellä :jaska:

Yks kaveri opetti onneksi hyvän kikan pershaistelijan säikäyttämiseksi: antaa pikkusen hanaa ja sitten tappokatkaisijasta virrat pois ja sekunnin päästä virrat takaisin - tuloksena on 1400 kuutioinen pamaus joka kuulostaa melkoisen mojovalta :D Etenkin kun mun fillarissa on suorat putket ilman sanottavampaa äänenvaimennusta. Siinä huonompihermoiselta turahtaa lietteet housuun :ahem: tai ainakin tajuaa jättää hiukka enemmän väliä rekisterikilpeen.

Moon joskus aikanaan saanut sisukalut putkesta irti tolla tempulla. Helisi niin saakelisti pönttö sen jälkeen. Ninjasta, kauan sitten kun olin vielä kyykkykuski. :D Mut sulla ei sitä vaaraa oo, kun sulla ei putkissa oo sisuskaluja.

Örfil

Guest
Eikö Runski ole kertonut? Eli jps:n tekstiin viitaten mehän ollaan Runskin kanssa MC AuNaturel kerhon perustajajäsenet ja ajoasun voi arvailla tuosta nimestä ;)

No tottahan minä kyydit tarjoan! Pitää vaan sopia ajoissa, jotta ehdin katsoa tulemiset pk-seudulle. Sää- ja :alppu: varaus. :wink:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
Ajaisit lujempaa niin ei tarttis roikkua perassa. :frank:
Oikeesti ne perässäroikkujat luulee, että on kisa kyseessä jos tossa vaiheessa kiihdyttää vähänkin ja kostavat heti kun joskus kiinni saavat, esim. kiilaamalla tms.

Prätkän tangossa sen suomalaisen autoilun aggressiivisuuden muuten näkee todella korostuneesti: Aina oletetaan että muut haluaa kisata ja kaikki oletetut (tai oikeat) nöyrryytykset on ihan pakko kostaa. Jos ei kiilaamalla, niin sopivaa tavaraa, esim. tupakintumppeja ikkunasta heittelemällä. Onpa jotkut saaneet tai meinaneet saada kypäräänsä jopa tyhjiä tölkkejä, tai kuten saman kylän kaveri viime kesänä: Muovipullon. Noh, hän kyllä hoiti asian vasta-aggressiolla ja kyseiset tyypit tuskin heittelevät enää.

Auton ratissa noita kokemuksia tulee todella aniharvoin. Prätkän kanssa melkeen päivittäin.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Eikö Runski ole kertonut? Eli jps:n tekstiin viitaten mehän ollaan Runskin kanssa MC AuNaturel kerhon perustajajäsenet ja ajoasun voi arvailla tuosta nimestä ;)
:ahem: :ahem: :ahem:

Kyä se sen tiätää. Siks se kyytiin haluukin. :ahem:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
tai kuten saman kylän kaveri viime kesänä: Muovipullon. Noh, hän kyllä hoiti asian vasta-aggressiolla ja kyseiset tyypit tuskin heittelevät enää.
Kaveri, just joo.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jussi sanoi:

No tottahan minä kyydit tarjoan! Pitää vaan sopia ajoissa, jotta ehdin katsoa tulemiset pk-seudulle. Sää- ja :alppu: varaus. :wink:
Miksi pk? :eek!: Eiko mitenkaan keskemmalla suomea voida mooteta!? Ma vietan kesalomani kotona pohojanmaalla. :tongue:

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Ilmeisen sekavasti menee mulla. Luokan äänekkäin oppilas (minun ohella) ja opettaja löivät vetoa oliko kuvan piirtänyt oppilaan veli vai opettajan poika. Panoksina oli läksyttömyys ja toisella, että oppilas pysyy hiljaa tunnin ajan. Huomenna oppilas on sitten yhden koulutunnin ajan hiljaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niin tuli tossa vaan ohimennen mieleen, että onkohan ne tuolla Germaaniassa ihan oikeesti vittuuntuneet Nokiaan? :eek:

P.S. tuo on siis kuvakaappaus NDR:ltä, saksalaiselta kanavalta. Kyseessä on ilmeisesti karnevaaliakulkue.

Örfil

Guest
lara sanoi:
Miksi pk? :eek!: Eiko mitenkaan keskemmalla suomea voida mooteta!? Ma vietan kesalomani kotona pohojanmaalla. :tongue:
Ai kotona Seinäjoella ;)

Mä teen toivio/kesälomaretken kerran, pari kesässä Mika Salo Circuitille ja aina mopolla jos mahdollista. Siinähän hoituis kaks kärpästä yhdellä pläsäyksellä :doubtful:

Uteliaisuuttani kysyn että mikä suunta Pohjanmaalla on kotiseutua?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jussi sanoi:
Ai kotona Seinäjoella ;)

Mä teen toivio/kesälomaretken kerran, pari kesässä Mika Salo Circuitille ja aina mopolla jos mahdollista. Siinähän hoituis kaks kärpästä yhdellä pläsäyksellä :doubtful:

Uteliaisuuttani kysyn että mikä suunta Pohjanmaalla on kotiseutua?
Kotona Lapualla ;) .
Etta kylla se MSC vois toimia. Siella ma pieksen oikeitakin kuskeja. Jai 20 miesta taakse ja voitin koko skaban. Niita syletti..Ikahaarukka kun oli 20-35 eli ei mitaan pikkupoikia, eika mitaan vanhuksiakaan. :D

Örfil

Guest
Jahas, nyt alkaa olla haastetta kehissä. Mulla nimittäin. Mä olen vanhus :thumbup:

Vai meinaatko että +35 kuski on hidas :nope: Sanoon vaan että heh heh, heh heh heh :rolleyes:

burb

.
Jussi sanoi:
Jahas, nyt alkaa olla haastetta kehissä. Mulla nimittäin. Mä olen vanhus :thumbup:

Vai meinaatko että +35 kuski on hidas :nope: Sanoon vaan että heh heh, heh heh heh :rolleyes:
Kaikki yli 32-vuotiaat on vanhuksia. (Tuo vanhusraja siirtyy joka vuosi pykälällä ylöspäin.)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
Kaikki yli 32-vuotiaat on vanhuksia. (Tuo vanhusraja siirtyy joka vuosi pykälällä ylöspäin.)
Niinhän te luulette. Mahtais se ottaa pattiin ku yli viiskymppinen tulee ja pesee kaik alle 5-kymppiset menne tullen.:D

Viimeksi muokattu:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Niin tuli tossa vaan ohimennen mieleen, että onkohan ne tuolla Germaaniassa ihan oikeesti vittuuntuneet Nokiaan? :eek:

P.S. tuo on siis kuvakaappaus NDR:ltä, saksalaiselta kanavalta. Kyseessä on ilmeisesti karnevaaliakulkue.

NO EI TIETENKÄÄN!

Tossahan on Nokian uusi promo, jossa todistetaan puhelimien olevan helppokäyttöisiä myös saksalaisille älykääpiöillekin! :mad:

Toi terä tossa on uusi hardware liitäntä, joka mahdollistaa pikapuhelut naapurille ilman luuria. Toimii hyvin ainakin kapakkaympäristössä ja on laajasti testattu siellä. Kaikilla on positiivisesti yllättynyt kun yhteys muodostuu niin äkkiä.