Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Ehkä se alkoi himoitsemaan tuota tintin pyrstöä...
Kissapalsta tiesi, että kissat alkavat naksuttamaan hampaita ollessaan turhautuneita, kun eivät pääse metsästämään näkemiään lintuja.. Ulkona lenteli joku kottarainen niihin aikoihin ja sitä katseli ikkunasta.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Vois kohta yrittää lähteä töistä kotiin.

Ollu jotenkin huono päivä mulla tänään. Onneks kotona odottaa kamala tiskivuori :jaska:

SamiJ

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Kissapalsta tiesi, että kissat alkavat naksuttamaan hampaita ollessaan turhautuneita, kun eivät pääse metsästämään näkemiään lintuja.. Ulkona lenteli joku kottarainen niihin aikoihin ja sitä katseli ikkunasta.
Kotopuolessa sijaitseva kisu ei naksuttele hampaitaan vaan "käkättää" samanlaisessa tilanteessa. Katse on tiukasti lintuihin ja häntä nykii vimmatusti.

JOC

tavallinen virtanen
Tilasin pullon viskiä Skotlannista, ja tänään aamupäivällä postimies ojensi sen minulle.

burb

.
jps sanoi:
Taitaa burb mennä kohtalaisen sekaisin nähdessään tuon.
En mene, koska en ole noita maistanut.
Mun sekoamiseen vaaditaan vain tietty pääkallosalmiakki, vääränlainen ei toimi. Voihan nuokin olla hyviä, tai vaikka parempia kuin se mun lemppari mutta mä en sitä tiedä.

No jaa... nyt alkoi tehdä mieli sitä lempparipääkallosalmiakkia...

burb

.
PuoliPöhkö sanoi:
Minkäs ketjun kaupoista noita saattaa bongata?
Ainakin K- ja S-ryhmän kaupoissa olen nähnyt.
Tuosta on myös irtokarkkiversio joka on säälittävä räpellys verrattuna tuohon jumalten herkkuun.

Noissa on vain kaksi huonoa puolta. (pää kiinni nyt, en tarkoita etu- ja takapuolta)
Nimittäin ensiksikin se ettei tuo ole kotimainen valmiste ja toiseksi se että se on ruotsalainen.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Karjalan piirakoita on pakasteessa vielä muutamia kymmeniä, niitä äiteen leipomia oikein ohutkuorisia.

Mangelo

Well-known member
se on 040-

Voittopotin softassa on bugi, se antoi matkapuhelinnumeroksi 0400-56xxxx vaikka se kuuluisi tietenkin olla 040- alkuinen niinkuin muutkin soneran numerot.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Zaikom sanoi:
Voittopotin softassa on bugi, se antoi matkapuhelinnumeroksi 0400-56xxxx vaikka se kuuluisi tietenkin olla 040- alkuinen niinkuin muutkin soneran numerot.

Mulla on ainakin 0400-alkuinen Soneran numero. Silloin kun numero muutettiin 049-xxxx alkuisesta niin siinä ilmotuksessa luki selkeesti että 049 korvautuu numerolla 0400.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kun Youtube ei tossa yks päivä toiminut, niin heitin ihan vitsillä että taisi Pakistanin juutuupi-sensuuri pimentää meiltäkin Youtuben. Vähänpä tiesin, että olin ihan oikeassa. :D

Pakistanin sulku pimensi YouTuben muuallakin

Käyttäjät ympäri maailmaa eivät voineet katsella YouTuben videoita pariin tuntiin sunnuntaina. Pimennyksen aiheutti Pakistanin sulusta johtunut tekninen vika.

- Verkkoliikenne YouTubeen oli reititetty väärin ja sivu oli monen katselijan tavoittamattomissa parin tunnin ajan, yhtiö kertoi IDG-uutispalvelulle.

YouTuben mukaan syy löytyi Pakistanin verkosta. Yhtiö tutkii asiaa ja tekee vaadittavat muutokset, ettei tapahtuma toistuisi.

Pakistanin televiranomaiset määräsivät verkko-operaattorit sulkemaan yhteydet YouTubeen islamin vastaisten videoiden vuoksi.

- Provokatiiviset videot on parempi poistaa, ennenkuin ne aiheuttavat mellakoita, Wahaj us Siraj Pakistanin operaattorien liitosta totesi.

Pakistanin viranomaiset ja operaattorit pyrkivät sulkemaan yksittäisiä videoita verkosta ja samalla avaamaan pääsyn portaaliin.

Estate

Well-known member
Väsyttää, eikä oikein huvittaisi mikään. Ainut, joka kunnolla kiinnostaisi olisi takaisin peittojen alle kaivautuminen. Koululla pitää kuitenkin kohta käväistä tekemässä korotustentti. Odotukset ovat suuret. :eek:
Onneksi sen jälkeen voi käppäillä takaisin tänne murjottamaan.

Mangelo

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla on ainakin 0400-alkuinen Soneran numero. Silloin kun numero muutettiin 049-xxxx alkuisesta niin siinä ilmotuksessa luki selkeesti että 049 korvautuu numerolla 0400.
Tämä ärsyttää. Miksei niitä voida ilmoittaa 040-alkuisina kuten muitakin 040-alkuisia numeroita. Jäisi loppuosakin samanmitaiseksi.