Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mangelo

Well-known member
Sähkön hinta nousee, koska talvi on ollut leuto eikä sähkö ole käynyt riittävän hyvin kaupaksi.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Zaikom sanoi:
Sähkön hinta nousee, koska talvi on ollut leuto eikä sähkö ole käynyt riittävän hyvin kaupaksi.
Sähkön hinnan muutoksille on turha funtsia mitään erityisiä syitä.
Se on ajan haaskausta, sillä oli ne syyt mitkä tahansa, niin se tarkoittaa aina
automaattisesti hinnan nostopaineita.
Hinnan laskupaineita ei sähköyhtiöiden tiedotteissa juuri vilahtele.

Vaikka energian hinta sähköpörssissä on lähes romahduksen kaltaisessa laskussa,
on sähköyhtiöillä tarve nostaa hintoja.
Ja helppoahan se on - kuluttajahan ne laskut maksaa :D

Pörssisähkön hinta Nord Poolissa

.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jason DeVillain sanoi:
Onks kellään hei sitä softaa, jolla ne hiljattain sai sen yhden pedofiilinkin naaman näkyviin vaikka kundi olikin photoshopannu pärstänsä tuntemattomaksi? :frank:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Onks kellään hei sitä softaa, jolla ne hiljattain sai sen yhden pedofiilinkin naaman näkyviin vaikka kundi olikin photoshopannu pärstänsä tuntemattomaksi? :frank:

Mulla on, tommonen tuli sieltä pikselien alta:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ihan saakelisti soinut viime viikkoina radiossa tää Ringo Starrin "Liverpool, I left you... but I never let you down"....ja soi taas parhaillaan. Alkaa jo kyllästyttää. Ei ihan niin paljon tosin vielä kuin Transit-mies.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Huomasin juuri että vasemman "rintani" alla on So called "rahkanaarmu" Mistä hän on saapunut. En muista? :nope:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ihan saakelisti soinut viime viikkoina radiossa tää Ringo Starrin "Liverpool, I left you... but I never let you down"....ja soi taas parhaillaan. Alkaa jo kyllästyttää. Ei ihan niin paljon tosin vielä kuin Transit-mies.
Ja mä olen edelleen täysin tietämätön koko Transiittimiehestä.
Kuinka epätasaisesti kuuleminen voikaan jakautua :D

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Kuume laskenut tasan 37.0C:een, enkä ole edes buranan vaikutuksen alaisena :). Yskä ja pehmeä pilvimäinen (en ole kannabista koskaan kokeillut) olotila päässä alkanut jo hellittämään.

Ääni on vielä maissa..puheeni kuulostaa aivan Star Gate: Atlantiksen Wraith-alienrodun puheelta.

Örfil

Guest
PuoliPöhkö sanoi:
Ja mä olen edelleen täysin tietämätön koko Transiittimiehestä.
Kuinka epätasaisesti kuuleminen voikaan jakautua :D
Johtunee kuuntelemastasi radioasemasta. Mun suosikkiasemalla ei ransiitteja soitella :cool: ;)

JOC

tavallinen virtanen
Parissa kesäduunihaussa tänään dedikset, täytyy taas naputella muutama lisää. Turustakin tuntuu kuitenkin työilmoituksia tulevan esiin pikkuhiljaa. Yhdessä haastattelussa olen jo ollut, saman paikan toisesta haastattelusta saan ajan ensi viikon alussa. Kyllä kesätyöhaku sitten on mukavaa, hyvällä tuurilla haen tosin viimeisiä kesätöitä.