burb
.
"Report envy post"Mehe Rienarsuo sanoi:Haista jätkä vittu.
T: forumin miessukupuoli sekä puolet forumin naisista.
"Report envy post"Mehe Rienarsuo sanoi:Haista jätkä vittu.
T: forumin miessukupuoli sekä puolet forumin naisista.
:ahem: Tuu ircciin jutskataan privana..burb sanoi:Jep, se on tarkoitukseni. Kaktuskin sekos niin että kosi samantien.
Sähkön hinnan muutoksille on turha funtsia mitään erityisiä syitä.Zaikom sanoi:Sähkön hinta nousee, koska talvi on ollut leuto eikä sähkö ole käynyt riittävän hyvin kaupaksi.
Onks kellään hei sitä softaa, jolla ne hiljattain sai sen yhden pedofiilinkin naaman näkyviin vaikka kundi olikin photoshopannu pärstänsä tuntemattomaksi? :frank:Jason DeVillain sanoi:
Haa! Toiko se olikin!OoPee sanoi:Onks kellään hei sitä softaa, jolla ne hiljattain sai sen yhden pedofiilinkin naaman näkyviin vaikka kundi olikin photoshopannu pärstänsä tuntemattomaksi? :frank:
OoPee sanoi:Onks kellään hei sitä softaa, jolla ne hiljattain sai sen yhden pedofiilinkin naaman näkyviin vaikka kundi olikin photoshopannu pärstänsä tuntemattomaksi? :frank:
Hieno! On se vaan pätevä softa.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on, tommonen tuli:
No ei ihme, että suttasRunar ja Kyllikki sanoi:Mulla on, tommonen tuli sieltä pikselien alta:
Ja mä olen edelleen täysin tietämätön koko Transiittimiehestä.Runar ja Kyllikki sanoi:Ihan saakelisti soinut viime viikkoina radiossa tää Ringo Starrin "Liverpool, I left you... but I never let you down"....ja soi taas parhaillaan. Alkaa jo kyllästyttää. Ei ihan niin paljon tosin vielä kuin Transit-mies.
:ahem: :ahem:PuoliPöhkö sanoi:Kuinka epätasaisesti kuuleminen voikaan jakautua
Johtunee kuuntelemastasi radioasemasta. Mun suosikkiasemalla ei ransiitteja soitellaPuoliPöhkö sanoi:Ja mä olen edelleen täysin tietämätön koko Transiittimiehestä.
Kuinka epätasaisesti kuuleminen voikaan jakautua
:nope: :nope: :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on, tommonen tuli sieltä pikselien alta:
Hanki taskulaskin ja kokeile 50'llä jakamista.yussi sanoi:PÄRÄT KLÄSH! pääsinkö kärkeen?