Ootko tarkastanu, ettei tuhannet ole epähuomiossa sun ikkelistalla?JOC sanoi:Koen vaikeuksia kommunikointiin täällä. Ihan kuin oisin tuhannella ikkelistalla.
Taitaa toiminto löytä täältä, mutten ole ikinä lisännyt ketään. Hauskaa settiä itekin heittänyt joskus, muttei siitä nyt muutamasta xo-paukusta nyt toivoisi ikkee joutuvan.PuoliPöhkö sanoi:Ootko tarkastanu, ettei tuhannet ole epähuomiossa sun ikkelistalla?
Vaikutushan olis kai suunnilleen sama :eek!:
Ignoreen joutaisit.PuoliPöhkö sanoi:PÄRÄT KLÄSH!
ei mulla muuta.
Ei kai nyt sentään. Kuulemma vain n. 700 hahmoa olis ignorannut.JOC sanoi:Koen vaikeuksia kommunikointiin täällä. Ihan kuin oisin tuhannella ikkelistalla.
Täh!Vellu sanoi:Ignoreen joutaisit.
Ei kun se vaan tuli väärään kohtaan.PuoliPöhkö sanoi:Täh!
Oliko toi "pärät kläsh" mielestäsi niin merkityksellinen ilmoitus,
ettei sitä saa mainita tässä ketjussa?
Mä olen antanut Ruunarin ja Kyllikinkin kertoa itselleni,burb sanoi:Ei kun se vaan tuli väärään kohtaan.
PÄRÄT KLÄSH!
:thumbup:burb sanoi:Ei kun se vaan tuli väärään kohtaan.
PÄRÄT KLÄSH!
Vasta nyt ymmärsit asioiden oikean tolan.PuoliPöhkö sanoi:Mä olen antanut Ruunarin ja Kyllikinkin kertoa itselleni,
että se kuuluu asiaan 50 viestin välein sivunvaihdon yhteydessä.
Ehkä ymmärsin jotain pahasti väärin.
burb sanoi:PÄRÄT KLÄSH!
Joudutte vielä ikkeen jos ette ryhdistäydy.Vellu sanoi:Vasta nyt ymmärsit asioiden oikean tolan.
iknoreen joutaisit.Runar ja Kyllikki sanoi:HÄHÄHÄHÄH, AVUTONTAAH!! JÄTKÄ KOMPPAS IHAN VÄÄRÄSSÄ KOHDASSA, HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!!