Olga
.
Nokosille noin viiteen asti.
Mulla oli auto niin hyvin 'huulilla' että rynnättiin heti rankkareiden jälkeen autolla.:ahem: ja siitä äkkiä saunaan.Il Tempo Gigante sanoi:Tuo ei kyllä vaikuttanut pätkääkään. Katson pelit aina kättelyyn asti. Aina. Kerran olen tehnyt poikkeuksen. Niin ja eilen tuli toinen poikkeus.
[x] Use Invisible Modekouvotsvoni sanoi:Miksi Micaelilla on tuossa kuvassa punainen pallukka, kun minulla on vihreä ja offlinettäjillä harmaa?
Ai niin sekin mahdollisuus oli. Itsehän en salaa olemassaoloani. Kaadanpa Karhun sen kunniaksi.Ylen Sankia Priha sanoi:[x] Use Invisible Mode
a) tuoppiinkouvotsvoni sanoi:Ai niin sekin mahdollisuus oli. Itsehän en salaa olemassaoloani. Kaadanpa Karhun sen kunniaksi.
Hittolainen, mä oon lukenu väärin. Luulin että se oli Invincible.Ylen Sankia Priha sanoi:[x] Use Invisible Mode
Sulla on pallukkas homeessa.:frank:kouvotsvoni sanoi:Miksi Micaelilla on tuossa kuvassa punainen pallukka, kun minulla on vihreä ja offlinettäjillä harmaa?
a -> bIl Tempo Gigante sanoi:a) tuoppiin
b) suuhun
3. Mikkeli(in)
d) lattialle
e) muuanne
?
Ihan selvää seetä. Tai sit seeplusplussaa. Tai jotain vastaavaa.kouvotsvoni sanoi:a -> b
Tää kuulostaa joltain korkeammalta matematiikalta!
Kelpaako DC plus plus jollei kopsaa mitään laitonta?Vellu sanoi:Ihan selvää seetä. Tai sit seeplusplussaa. Tai jotain vastaavaa.
:nope: siinon yks dee liikaa.kouvotsvoni sanoi:Kelpaako DC plus plus jollei kopsaa mitään laitonta?
Mr. Snider ei kyllä tykkää tollasesta syrjimisestä. :frown:Vellu sanoi::nope: siinon yks dee liikaa.