Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
:thumbdown Viela kaks tuntia toita...alkaa jo vahan puuduttamaan. Ei oo kipeana yhtaan kivaa. :nope:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
:D Tuohon tuli joku homoseksuaali odottamaan kampaajaansa ja nyt se alkoi laulamaan musiikin tahdissa joka taala kuuluu...on jotain hyvin Rihanna tyylista musaa ja erittain hidas biisi. Ei ihan istu miehiseen aanialaan.. On hymyssa pitelemista. :eek:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
yussi sanoi:
Kas kun ei kolleissa Kyllähän sitä varmaan alkaa jossain määrin vituttaa kun on hiihtänyt ilman suksia, rikkinäisen "sauvan" ja pipotta 15,1 km
Mut pito oli hyvä :ahem: Nyt sitä ei vituta lainkaan!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mä en tajua kuinka ymmärtämättömiä ja markkinointi-pelisilmä-näkövammasia jotkut voivat olla.
Tää tapaus Sonera
Eihän se niin pitänyt mennä, että paperilaskuista aletaan rokottaa.
E-laskuista pitäisi säästöt jakaa laskuttajan ja maksajan kesken vaikkapa puoliksi.

Asiakas olisi huokeampaan vaihtoehtoon tyytyväinen - nyt tulee sakotusfiilis.
Jos olisin edelleen Soneran asiakas, niin nyt lähtisin viimeistään. Mitta tosin täyttyi jo vuosi takaperin.

Perkeleen tunarit! :jaska:
Jos mä olisin joku markkinointivastaava tuolla niin olis tullu hieman erinäkönen tapa myydä muutos asiakkaille. Mut kun en ole. Enkä voisikaan olla kun en sen alan jutuista mitään ymmärrä. - Mutta että ammattilaisillekin voi käydä tollanen emämoka. UnFuckingBeliveable! :jaska: :jaska: :jaska:

Mangelo

Well-known member
Iltalehden videosivulla: "kyläläiset auttoivat odottavaa tiikeriä".

Melkoista menoa :eek: Ja tunnelma katossa, kova kälätys.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Kirjoitan tätä viestiä peitonalla täristen ja hitaasti.

(37.8C kuume kaverilla, jonka normaalilämpö on tasossa 35.5C)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Perjantai

Taas on viikko tässä vaiheessa. Hyvä niin. Lumiräntäinen sade kasteli hiukset aamukävelyllä. Ei niin kovin hyvä. Kaippa se tästä.

Onnea päivänsankareille: Tuulikki, Tuuli, Tuulia, Hildur, Hilda :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Aamu-tv:n 'väri-iloittelua'

Voi kauhistus tuota Miapetra Kumpula-Natri jne värivalintaa. Kirkkaanvihreä - lähes neonvärinen - kokovartalovaate. Olisipa vaikea olla pitkä aika samassa huoneessa tuollaisen kanssa.*) Melkein pitää nytkin vaihtaa ykköseltä Lauri Karhuvaaran puolelle tuon värin takia.

*) Olen allerginen ylettömän vihreälle värille :yuck:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Rusina sanoi:
Kirjoitan tätä viestiä peitonalla täristen ja hitaasti.

(37.8C kuume kaverilla, jonka normaalilämpö on tasossa 35.5C)
Itsellä normaalilämpö jotakuinkin samoissa, siis vähemmän kuin esimerkiksi vaimolla. Ja eilen oli itselläkin samanlaiset fiilikset, eli tärisin ihan täysin hetken aikaa, kunnes menin saunaan. Siellä lämpö nousi 39:ään ja olo helpotti siinä mielessä, ettei enää tärissyt. Oli tietty kuumeinen olo. Yöllä joskus yhden aikaan tuo kuume alkoi hellittää ja tänä aamuna oli enää 36.2. Kurkku on kyllä kipee ja jokainen lihas ainakin selässä ja useimmat lihakset muualla on hyvin jumissa.

Aiemmin oon nostanut sen kuumeen vastaavassa tilanteessa lämpötyynyn avulla, mutta nyt kokeilin saunaa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Voi kauhistus tuota Miapetra Kumpula-Natri jne värivalintaa. Kirkkaanvihreä - lähes neonvärinen - kokovartalovaate. Olisipa vaikea olla pitkä aika samassa huoneessa tuollaisen kanssa.*) Melkein pitää nytkin vaihtaa ykköseltä Lauri Karhuvaaran puolelle tuon värin takia.

*) Olen allerginen ylettömän vihreälle värille :yuck:
Onneksi vihreässä ei ole mitään sävyjä mihinkään suuntaan, vaan kaikki vihreät on just samanlaisia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pistin Formulanomin iggeen kun se aiheuttaa mulle yhteydenottoja moderaattoreilta.:ahem: