Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Pistin Formulanomin iggeen kun se aiheuttaa mulle yhteydenottoja moderaattoreilta.:ahem:
Kovasti sä nyt huutelet siellä täällä. Onkos toi vakavaakin?

ps. En ole painanut Report Bad Postia. ;)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vellu sanoi:
Onneksi vihreässä ei ole mitään sävyjä mihinkään suuntaan, vaan kaikki vihreät on just samanlaisia.
Ei kaikki vihreät ole pahoja. Sanoin ehkä liian jyrkästi. Itselläni ei ole koskaan muuta vihreää kuin ruoho aidan toisella puolella.
Tuo Miapetra Kumpula-Natrin väri oli paha.

Estate

Well-known member
Olga sanoi:
Voi kauhistus tuota Miapetra Kumpula-Natri jne värivalintaa. Kirkkaanvihreä - lähes neonvärinen - kokovartalovaate.
Meidän äiti nimesi kissan Miapetraksi, koska katti on pieni ja punainen. Oikea Miapetra taitaa kumminkin vihertää.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Ei kaikki vihreät ole pahoja. Sanoin ehkä liian jyrkästi. Itselläni ei ole koskaan muuta vihreää kuin ruoho aidan toisella puolella.
Tuo Miapetra Kumpula-Natrin väri oli paha.
Sitä mä epäilinkin ;-)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Kumpana osapuolena olet - rottavana vai rojana?
Ottavana. Semmonen aika vahva karju vähän kiduttelee mua. Olen ollut 3 kertaa puolhieronnassa ja ekan kerran jälkeen oli paikat aika mustelmilla. Eli vähän jumia oli koko äijässä. Ei pelkästään korvien välissä.:rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Bisnesmiittinki oli aamulla. Kirjoittelee sitten suositukset fysioterapian korvaamiseen loppuvuodeksi.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Olga sanoi:
Itselläni ei ole koskaan muuta vihreää kuin ruoho aidan toisella puolella.
Ruoho saattaa olla vihreämpää aidan toisella puolella, mutta meidän puolella se on kuitenkin pidempää:ahem:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Tuli käytyä terveysasemalla täällä Helsingin pohjoisosissa. Sitä oli kuume noussut tasoon 39.2C ja oli jalat pettäneet alta. Valittelin myös keuhkojen seutua missä sattuu myös kun ei hengitä. Lepopulssi oli tasossa 120. Eipä sitten tämän rouva kuunnelluttanut keuhkoja tai mitään. Kuulemma normiflunssa..

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mulla on yleensä aika lailla samalla tavalla, eli kun kuume nousee, niin toimintakyky romahtaa. Eilen ei romahtanut. Oli tietysti epämukava olo, ja kuumeinen olo, mutta pysyin pystyssä ihan ongelmitta. Mutta heti, kun olin pois saunasta, niin tuli vilu. Illalla otin vielä verenpainemittaukset sängyssä ja yllätyin pulssista, joka oli 100 (ja myöhemmin 94). Ei tuntunut korkealta pulssi lain, mutta oli kuitenkin aika korkealla. Normaalisti mun lepopulssi on jossain 50 nurkilla (+-5).

Tuon mittauksen jälkeen olin kyllä vähän huolissani, kun aina sanotaan, että ei saisi kuumeisena mennä saunaan, kun se rasittaa sydäntä. Mutta siellä oli huomattavasti mukavampaa kuin palella muualla. Kuumassa suihkussakin käynti tuntui aika vilpoiselta.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Hesarin matkailuvinkistä innostuneena aattelin, jos vaikka kävis Karjaalla tutustumassa paikallisiin BARBAAREIHIN. Tosin lähempänäkin vois olla niitä.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Alkaa munkin olo tuntumaan kohtuu kipealta. Antibioottikuuri lopuillaan ja nyt tuntuu, etta tulis kuume....:nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Pöpö iski tännekin. 13:lmetoista tuntia mentiin melko kivuliaasti, mutta elämä tuntuu voittavan. Kiitos myötäeläneille.
Mulla olo lähti paranemaan kun hain sen antibioottikuurin, imen astmalääkettä kuin nikotinisti norttia ja otin muutaman Burana 600:atasen.:thumbup:

Tsemppiä vaan kaikille. Sairastelu ei ole mikään miehisyyskilpailu kuka kärsii eniten, vaan lääkettä heti vaan kehiin.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Näinpä. Itselläkin on äijämäisyys niin vähissä, notta lähdin eilen kesken jääkiekkopelin kotiin sairastamaan.
Juu, ja kun Jyppi vielä vei niin...

Mutta ihan oikein kyllä teit!:ahem: