Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Kovasti sä nyt huutelet siellä täällä. Onkos toi vakavaakin?Moe Szyslak sanoi:Pistin Formulanomin iggeen kun se aiheuttaa mulle yhteydenottoja moderaattoreilta.:ahem:
ps. En ole painanut Report Bad Postia.
Kovasti sä nyt huutelet siellä täällä. Onkos toi vakavaakin?Moe Szyslak sanoi:Pistin Formulanomin iggeen kun se aiheuttaa mulle yhteydenottoja moderaattoreilta.:ahem:
Ei kaikki vihreät ole pahoja. Sanoin ehkä liian jyrkästi. Itselläni ei ole koskaan muuta vihreää kuin ruoho aidan toisella puolella.Vellu sanoi:Onneksi vihreässä ei ole mitään sävyjä mihinkään suuntaan, vaan kaikki vihreät on just samanlaisia.
Meidän äiti nimesi kissan Miapetraksi, koska katti on pieni ja punainen. Oikea Miapetra taitaa kumminkin vihertää.Olga sanoi:Voi kauhistus tuota Miapetra Kumpula-Natri jne värivalintaa. Kirkkaanvihreä - lähes neonvärinen - kokovartalovaate.
Sitä mä epäilinkin ;-)Olga sanoi:Ei kaikki vihreät ole pahoja. Sanoin ehkä liian jyrkästi. Itselläni ei ole koskaan muuta vihreää kuin ruoho aidan toisella puolella.
Tuo Miapetra Kumpula-Natrin väri oli paha.
Kumpana osapuolena olet - rottavana vai rojana?Moe Szyslak sanoi:Olis kokovartalohieronta tänään!:thumbup:
Ottavana. Semmonen aika vahva karju vähän kiduttelee mua. Olen ollut 3 kertaa puolhieronnassa ja ekan kerran jälkeen oli paikat aika mustelmilla. Eli vähän jumia oli koko äijässä. Ei pelkästään korvien välissä.Olga sanoi:Kumpana osapuolena olet - rottavana vai rojana?
"rottavana" HiehiehieOlga sanoi:Kumpana osapuolena olet - rottavana vai rojana?
Ruoho saattaa olla vihreämpää aidan toisella puolella, mutta meidän puolella se on kuitenkin pidempää:ahem:Olga sanoi:Itselläni ei ole koskaan muuta vihreää kuin ruoho aidan toisella puolella.
Mulla olo lähti paranemaan kun hain sen antibioottikuurin, imen astmalääkettä kuin nikotinisti norttia ja otin muutaman Burana 600:atasen.:thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Pöpö iski tännekin. 13:lmetoista tuntia mentiin melko kivuliaasti, mutta elämä tuntuu voittavan. Kiitos myötäeläneille.
Näinpä. Itselläkin on äijämäisyys niin vähissä, notta lähdin eilen kesken jääkiekkopelin kotiin sairastamaan.Moe Szyslak sanoi:Tsemppiä vaan kaikille. Sairastelu ei ole mikään miehisyyskilpailu kuka kärsii eniten, vaan lääkettä heti vaan kehiin.:ahem:
Juu, ja kun Jyppi vielä vei niin...Il Tempo Gigante sanoi:Näinpä. Itselläkin on äijämäisyys niin vähissä, notta lähdin eilen kesken jääkiekkopelin kotiin sairastamaan.
Tuo ei kyllä vaikuttanut pätkääkään. Katson pelit aina kättelyyn asti. Aina. Kerran olen tehnyt poikkeuksen. Niin ja eilen tuli toinen poikkeus.Moe Szyslak sanoi:Juu, ja kun Jyppi vielä vei niin...
Mutta ihan oikein kyllä teit!:ahem: