Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tulipahan tehtyä nopeuskirjoituskoe sitten lopulta arvosanalla 5. Ei enää ikinä tuota saatanan toptypistiä:alppu: Nyt hengailla sit pari tuntia ja kuunnella naputusta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Tulipahan tehtyä nopeuskirjoituskoe sitten lopulta arvosanalla 5. Ei enää ikinä tuota saatanan toptypistiä:alppu: Nyt hengailla sit pari tuntia ja kuunnella naputusta.
Onko siinä joku aikaraja 10 min, 30 min... oikeiden näpyttelyjen määrä vai miten tuo vitonen määräytyy?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Onko siinä joku aikaraja 10 min, 30 min... oikeiden näpyttelyjen määrä vai miten tuo vitonen määräytyy?
1700 merkkiä (ml virheet -10 merkkiä/virhe) kymmeneen minuuttiin piti saada tuohon viitoseen. Tuon 2093 merkkisen harkkarin kuiteskin 6 minuuttiin sähelsin viidellä virheellä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla tais olla konekirjoitus joku T3 tai H4, en muista. Mutta sokkona kirjoitettiin. Yks mieleen jäänyt lause oli:

Jaska kalassa Alaskassa, saako Jaska kalaa?:D :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mulla tais olla konekirjoitus joku T3 tai H4, en muista. Mutta sokkona kirjoitettiin. Yks mieleen jäänyt lause oli:

No saiko? T niinkuin tyydyttävä, H niinkuin hyvä? Minä noista koululaisena mitään tiedä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mulla tais olla konekirjoitus joku T3 tai H4, en muista. Mutta sokkona kirjoitettiin.
Aika hyvin jos side silmillä naputit:alppu: ...olis saanut näppistä katsoa, mutta mitä sitä turhia aikaa moiseen tuhrata.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sanoisin että tärkein taito mitä kauppaopistossa opin, oli kymmensormijärjestelmä.:ahem:

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Moe Szyslak sanoi:
Sanoisin että tärkein taito mitä kauppaopistossa opin, oli kymmensormijärjestelmä.:ahem:
Mulla melkeen sama, paitsi että olin kauppaoppilaitoksessa ja 10sormijärjestelmästä opin vaan alkeet. Vasta ollessan 'jugimatic'-lakitoimistossa rupesin hallitsemaan sen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Captain Howdy sanoi:
Ja oppi tuli kauppaopiston naisilta?
Rehtorin vaimolta. Oli kuule aika jämäkkä täti. Ei tarvinut edes kasvojenkohotusleikkausta. Pisti vaan nutturaan kierroksen lisää kireyttä, niin jo vinkui naamanahka lailla pöhköpoissien kitarasoolon.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Opin kirjoittamaan koneella ennenkuin opin koulussa lukemaan ja kirjoittamaan, kun isä sai työkoneen kotia ollessani 4v B/

elle

-------
Moe Szyslak sanoi:

Klassikko. Tuotako jäit junnaamaan?

.. kalareissun jälkeen Jaska ajaa jalas alla Ladaa Saksassa ja jakaa jaffaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
elle sanoi:
Klassikko. Tuotako jäit junnaamaan?

.. kalareissun jälkeen Jaska ajaa jalas alla Ladaa Saksassa ja jakaa jaffaa.
Meillä soi taustalla levy jossa kuului se tahti, johon piti napsuttaa.:eek:

72

Well-known member
Tämmösen muistan

akka kalassa jaffassa ja jaska lösöö salaa jaalassa.