Entä sitten teillä Bouvetin Lasol-piireissä?:doubtful:K.Yrjola sanoi:Musapiireissä sitä kutsutaan 'klikiksi'.
Entä sitten teillä Bouvetin Lasol-piireissä?:doubtful:K.Yrjola sanoi:Musapiireissä sitä kutsutaan 'klikiksi'.
Mikset totellut kehoitusta ja ottanut yhteyttä Rouva A:han? Toihan on nimittäin semmonen ikiliikkuja.burb sanoi:Laitoin meiliä yhteistyökumppanille, sanottakoon häntä vaikka Rouva A:ksi. No, Rouva A:lta tuli automaatti-ilmoitus että hän on poissa ja voisin ottaa yhteyttä erääseen toiseen henkilöön jota kutsun tässä tarinassa nimellä Madame X. Osa varmaan jo arvaskin parvaskin että Madame X:ältä tuli tietysti vastaava ilmoitus kera kehoituksen ottaa yhteyttä Rouva A:han.
Käperryin sikiöasentoon ja itkin hetken.
Herra X ei saanut sitten kumpaakaanburb sanoi:Laitoin meiliä yhteistyökumppanille, sanottakoon häntä vaikka Rouva A:ksi. No, Rouva A:lta tuli automaatti-ilmoitus että hän on poissa ja voisin ottaa yhteyttä erääseen toiseen henkilöön jota kutsun tässä tarinassa nimellä Madame X. Osa varmaan jo arvaskin parvaskin että Madame X:ältä tuli tietysti vastaava ilmoitus kera kehoituksen ottaa yhteyttä Rouva A:han.
Väärennä meiliosoitteeksesi Rouva A:n osoite ja testaa lähettämällä meiliä Madamelle. Jos taustalla oleva autoreply ei ole hienostunutta laatua, saat aikaiseksi paljon postia. :ahem:burb sanoi:Laitoin meiliä yhteistyökumppanille, sanottakoon häntä vaikka Rouva A:ksi. No, Rouva A:lta tuli automaatti-ilmoitus että hän on poissa ja voisin ottaa yhteyttä erääseen toiseen henkilöön jota kutsun tässä tarinassa nimellä Madame X. Osa varmaan jo arvaskin parvaskin että Madame X:ältä tuli tietysti vastaava ilmoitus kera kehoituksen ottaa yhteyttä Rouva A:han.
No kun.. siis... öhm..SamiJ sanoi:Mikset totellut kehoitusta ja ottanut yhteyttä Rouva A:han?
:nope: Vähän kuin tennismatsissaMiguel sanoi:Väärennä meiliosoitteeksesi Rouva A:n osoite ja testaa lähettämällä meiliä Madamelle. Jos taustalla oleva autoreply ei ole hienostunutta laatua, saat aikaiseksi paljon postia. :ahem:
ROUVA A OIS OTTANUT YHTETTYÄ SUHUN TÄMÄN JÄLKEEN MADAME X:n KAUTTA PEELO!burb sanoi:No kun.. siis... öhm..
Kännyköissä liian hienoa tekniikkaa, kun ei tuollainen ristihässäkkä toiminut 5110:ssakaan:frown:Miguel sanoi:Väärennä meiliosoitteeksesi Rouva A:n osoite ja testaa lähettämällä meiliä Madamelle. Jos taustalla oleva autoreply ei ole hienostunutta laatua, saat aikaiseksi paljon postia. :ahem:
Herra X ei ole tässä tarinassa mukana. Tai olisinhan mä voinut kutsua itseäni nimellä Herra X, mutta mä luulen että te olisitte arvanneet että se oon mä enkä X.kouvotsvoni sanoi:Herra X ei saanut sitten kumpaakaan
Eikö Herra X olekaan Herra Burb?burb sanoi:Herra X ei ole tässä tarinassa mukana. Tai olisinhan mä voinut kutsua itseäni nimellä Herra X, mutta mä luulen että te olisitte arvanneet että se oon mä enkä X.
Irrelevantti argumentti.burb sanoi:Herra X ei ole tässä tarinassa mukana. Tai olisinhan mä voinut kutsua itseäni nimellä Herra X, mutta mä luulen että te olisitte arvanneet että se oon mä enkä X.
Kiina käsissäsi?jupla sanoi:Kele kun jäi Moen 'Päivän biisissä' mainostama piuT´Paut soimaan päähän
Pummaat siltä kundilta rahat :ahem:lara sanoi:AIKA EI ETENE!
En jaksa odottaa iltaan! Kaasuyhtio oli ryovanny mut...tili miinuksella! :jaska:
Sun täytyy nyt lopettaa odottaminen, lähde vaikka baarin vetäsemään lärvit.lara sanoi:AIKA EI ETENE!
En jaksa odottaa iltaan!: