Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Nyt olis mulla täällä aivan ihana paniikki. :thumbup:
Riemastuttavaa sähläämistä luvassa vielä pari tuntia. Mahtavaa! :ahem: :ahem:

Makkonen

Guest
Syyllistyin tänään töissä seksuaalisen häirintään.
Piti 'läimäyttää' työkaveriani takamukselle, mutta olikin asiakas jota 'läimäytin'. Kovin olivat työkaverini ja asiakas samannäköisiä takaapäin katsoen. :eek: :eek: :eek:
Asiakas kyllä uskoi selitykseni erheestä, eikä pahastunut vaan lähinnä naureskeli tapahtuneelle.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jason DeVillain sanoi:
Asiakas kyllä uskoi selitykseni erheestä, eikä pahastunut vaan lähinnä naureskeli tapahtuneelle.
Käytätkö useinkin samaa selitystä?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kävinpä äsken kutsuttuna kylässä. Vierailu kesti pari tuntia. Siitä ajasta nukuin lähes puolet. :eek: Emäntä kielsi minua lähtemästä pois ja pyysi katsomaan kaverinaan Kauniita ja rohkeita. Uhrauduin. Valitsin ovelasti katsomapaikaksi sohvan ja oikaisin siihen vähän pötkönpötkön. Siinä meni salaa huomaamatta Kaunarit ja vähän ylikin. Ei mitään havaintoa. :D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
DD5.1 remasteroitu ääniraita, sisältää mm suomenkieliset tekstit.

Tarjolla olisi ollut myös ykköskauden boksi, joka olisi ollut remasteroiduilla äänillä, mutta en ainakaan toistaiseksi ostanut (koska mulla on se vanhempi boksi).

Tosin tässä on nyt kolmissa kansissa ilmeisesti 6 levyä, eli vie vähempi tilaa kuin se vanha ykköskauden boksi (olikohan siinä 6 levyä kuusissa kansissa?)

34,95€, ei paha ;-) kun vertaa, mitä olisi joutunut maksamaan ulkomailta tilatessa :doubtful: :rolleyes:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Sain tänään sokerirasituskokeen tulokset puhelimitse.
Meinaavat varmaankin pistää tällaisen hyvä ruoan ja laiskottelun ystävän
syömään kaninruokaa ja lenkkeilemään. :nope: :thumbdown *kohtuullista muutosvastarintaa*

Kokeessa juotiin kaljapullollinen glukoosia tyhjään vatsaan ja odoteltiin 2 tuntia terveysaseman aulassa.
1,5 tunnin kohdalla rupes heikottamaan aamukahvin ja aamusavujen puutostilan - tai sitten liian hitaan sokeritason palautumisen vuoksi.

Ääh, kai tässä pitää laittaa elintavat johonkin remonttiin.
Perusteet ja tavoite on sinällään hyvät, mutta mä en todella mitenkään nauti lenkkeilystä tai kaninruoasta.

Knoukka

Well-known member
PuoliPöhkö sanoi:
Sain tänään sokerirasituskokeen tulokset puhelimitse.
Meinaavat varmaankin pistää tällaisen hyvä ruoan ja laiskottelun ystävän
syömään kaninruokaa ja lenkkeilemään. :nope: :thumbdown *kohtuullista muutosvastarintaa*

Kokeessa juotiin kaljapullollinen glukoosia tyhjään vatsaan ja odoteltiin 2 tuntia terveysaseman aulassa.
1,5 tunnin kohdalla rupes heikottamaan aamukahvin ja aamusavujen puutostilan - tai sitten liian hitaan sokeritason palautumisen vuoksi.

Ääh, kai tässä pitää laittaa elintavat johonkin remonttiin.
Perusteet ja tavoite on sinällään hyvät, mutta mä en todella mitenkään nauti lenkkeilystä tai kaninruoasta.
Et varmaan aluksi nauti, mutta usko pois että jossain vaiheessa alat nauttia ja siitä kun kunto kohenee. Ei muuta kun tsemiä vaan!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Taahan nyt ei mun elamassa ole mitenkaan merkitykseton ilmoitus, elamani kohokohta voisin sanoa. Mut on tanaan valittu ehdokkaaksi Hollandian tukanlaitto kisassa. Viime vuonna oli n.3000 kampaajaa ottanut osaa, joista n. 50 saa ehdokkuuden eri kategorioissa. Olen itsestani hyvin ylpea.