Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
72 sanoi:
No nyt pyörii tämä päässä koko ajan, joudun kohta laulamaan ääneen:

"Pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat (polvet, varpaat) 2x
Silmät, korvat ja vatsaa taputa, pää, olkapäät, peppu, polvet varpaat...."

-kuka tunnistaa ekana biisin ja esittäjän?
Ihan selvästi Fröbelin palikat.

burb

.
72 sanoi:
Vai googletitko........?
Ihan oikeasti ensimmäisenä tuli Fröbelin palikat mieleen, vaikkakin tuon lorun olen tietääkseni kuullut jo ennen Fröbelin palikoiden perustamista.
En siis kuuklettanut.

burb

.
Eräs käyttöohje sanoi:
Huomautus
Kun toistat DTS 96/24 -muotoista levyä, valitse DIRECT-toiminnolle ON.
Jos DIRECT-toiminnon asetus on OFF, DTS-signaali toistuu 48kHz:n teholla.
Hertsi on sitten vissiin tehon yksikkö nykyään. :doubtful:

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
S.A sanoi:
Menetkö siis armeijaan tammikuussa?
Onko selkiytynyt, mihin aiot hakea opiskelemaan?
Jep, tammikuussa olen näillä näkymin menossa armeijan harmaisiin. Kovasti mietin, kannattaako ennen sitä opiskella puoli vuotta. Kuulemani mukaan ei, mutta pohdin vielä. Aion hakea Lappeenrantaan teekkariksi lukemaan, jos en pääse, jään tänne fysiikan pariin. Muutenkin varmaan haen vähän sinne tänne ja mietin sitä lopullista paikkaa paremmin tässä kevään edetessä.

Ja OoPeelle, se olisi sattuneista syistä kovin hankalaa :eek: .

Estate

Well-known member
maradona sanoi:
Jep, tammikuussa olen näillä näkymin menossa armeijan harmaisiin. Kovasti mietin, kannattaako ennen sitä opiskella puoli vuotta. Kuulemani mukaan ei, mutta pohdin vielä. Aion hakea Lappeenrantaan teekkariksi lukemaan, jos en pääse, jään tänne fysiikan pariin. Muutenkin varmaan haen vähän sinne tänne ja mietin sitä lopullista paikkaa paremmin tässä kevään edetessä.
Mäkin oon pistellyt hakupapereita fysiikkaa (ja matikkaa ja kemiaa, tuossa järjestyksessä) lukemaan pariin yliopistoon. DIA-paperit on muuten täytettyinä, mutta hakukohteet uupuu. Järjestys ei ole vielä oikein selvä. TKK kuitenkin olisi toivomani opiskelupaikka.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ilahdutan teitä ilmoittamalla, että olen minuutin päästä unessa ja herään tunnin kuluttua. Heippa! :ahem:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Näin eilen illalla kaksikin eri kaatumistapausta, joihin liittyi olut. Ensimmäinen hlö liukastui liukkaalla kadulla ja läiskähti mahalleen. Ensi toimenaan kaatumisen jälkeen hän tarkisti iloisesti kilisseen Ärrä-kassin sisällön tilan. Sen jälkeen tapili kasvojaan ja polveaan.

Toinen tapaus oli sadan metrin päässä ensimmäisestä. Villapaitaisillaan liikkeellä ollut hlö oli kaatunut ja mukanaan kantamansa Olvimäyräkoiran pahvirunko oli hajonnut. Hlö oli latonut tyhjä ja täydet pullot siistiin riviin kadulle ja puhut pöpötti puhelimeen välillä olutta pullosta siemaillen. Hlö oli yhtä luminen kuin tunnin pulkkamäessä riehunut pikkupoika.

Estate

Well-known member
maradona sanoi:
Niinpä :D .

Miullekin on sitä TKK:ta mainostettu mutta jotenkin tuntuu turhan kaukana olevan. En tiiä kehtaako sitä ihan lähtee toiselle puolen maata opiskelemaan.

Toivottavasti kohtaamme joissain teekkaribailuissa jonain päivänä, S.A.
Eihän Espooseen taida Joensuusta olla edes 500 kilometria? ;)

Täyttelin äsken AMK-yhteishakua. Metropolian inssikoulutuksia siihen iskin. Saa sitten nähdä, mihin syksyllä päätyy...

Mangelo

Well-known member
S.A sanoi:
TKK kuitenkin olisi toivomani opiskelupaikka.
Tervetuloa, etenkin jos et ole vielä varattu. Naisista on TKK:lla aina pulaa ;)

Viimeksi muokattu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Näin eilen illalla kaksikin eri kaatumistapausta, joihin liittyi olut. Ensimmäinen hlö liukastui liukkaalla kadulla ja läiskähti mahalleen. Ensi toimenaan kaatumisen jälkeen hän tarkisti iloisesti kilisseen Ärrä-kassin sisällön tilan. Sen jälkeen tapili kasvojaan ja polveaan.

Toinen tapaus oli sadan metrin päässä ensimmäisestä. Villapaitaisillaan liikkeellä ollut hlö oli kaatunut ja mukanaan kantamansa Olvimäyräkoiran pahvirunko oli hajonnut. Hlö oli latonut tyhjä ja täydet pullot siistiin riviin kadulle ja puhut pöpötti puhelimeen välillä olutta pullosta siemaillen. Hlö oli yhtä luminen kuin tunnin pulkkamäessä riehunut pikkupoika.
Minä en ollut kyllä siellä päinkään! Kaatuu ne muutkin. :eek:

Estate

Well-known member
Zaikom sanoi:
Tervetuloa, etenkin jos et ole vielä varattu. Naisista on TKK:lla aina pulaa ;)
Tähän kohtaan voisi varmaan hiukan lainata meidän abikronikkaamme:
"Suvi aikoo teekkariksi ihan vaan bileiden takia - eikä miesvoittoinen opiskelijakuntakaan ole haitaksi!"

Tosin tuon läpyskän luotettavuus on hivenen kyseenalainen, väitetäänhän siinä myös minulla riittävän miehiä vaikka muille jakaa. :p