72
Well-known member
Sam sanoi:Satu Sopanen ja Tuttiorkesteri?
Ei. Miehet laulaa.
Sam sanoi:Satu Sopanen ja Tuttiorkesteri?
Ihan selvästi Fröbelin palikat.72 sanoi:No nyt pyörii tämä päässä koko ajan, joudun kohta laulamaan ääneen:
"Pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat (polvet, varpaat) 2x
Silmät, korvat ja vatsaa taputa, pää, olkapäät, peppu, polvet varpaat...."
-kuka tunnistaa ekana biisin ja esittäjän?
burb sanoi:Ihan selvästi Fröbelin palikat.
:ahem:72 sanoi:Niin on!
burb sanoi::ahem:
Tunnistin äänestä.
näinpä. mut jostain se täytyy lähteä laskemaan.Sam sanoi:Mitä nyt pari ekaa viikkoa on vain laskennallisia.
Ihan oikeasti ensimmäisenä tuli Fröbelin palikat mieleen, vaikkakin tuon lorun olen tietääkseni kuullut jo ennen Fröbelin palikoiden perustamista.72 sanoi:Vai googletitko........?
Hertsi on sitten vissiin tehon yksikkö nykyään. :doubtful:Eräs käyttöohje sanoi:Huomautus
Kun toistat DTS 96/24 -muotoista levyä, valitse DIRECT-toiminnolle ON.
Jos DIRECT-toiminnon asetus on OFF, DTS-signaali toistuu 48kHz:n teholla.
Varmaan joku uusi EU-direktiivi tuonkin takana.burb sanoi:Hertsi on sitten vissiin tehon yksikkö nykyään. :doubtful:
Jep, tammikuussa olen näillä näkymin menossa armeijan harmaisiin. Kovasti mietin, kannattaako ennen sitä opiskella puoli vuotta. Kuulemani mukaan ei, mutta pohdin vielä. Aion hakea Lappeenrantaan teekkariksi lukemaan, jos en pääse, jään tänne fysiikan pariin. Muutenkin varmaan haen vähän sinne tänne ja mietin sitä lopullista paikkaa paremmin tässä kevään edetessä.S.A sanoi:Menetkö siis armeijaan tammikuussa?
Onko selkiytynyt, mihin aiot hakea opiskelemaan?
No ujoudellehan ei tietysti mitään voimaradona sanoi:Ja OoPeelle, se olisi sattuneista syistä kovin hankalaa .
Mäkin oon pistellyt hakupapereita fysiikkaa (ja matikkaa ja kemiaa, tuossa järjestyksessä) lukemaan pariin yliopistoon. DIA-paperit on muuten täytettyinä, mutta hakukohteet uupuu. Järjestys ei ole vielä oikein selvä. TKK kuitenkin olisi toivomani opiskelupaikka.maradona sanoi:Jep, tammikuussa olen näillä näkymin menossa armeijan harmaisiin. Kovasti mietin, kannattaako ennen sitä opiskella puoli vuotta. Kuulemani mukaan ei, mutta pohdin vielä. Aion hakea Lappeenrantaan teekkariksi lukemaan, jos en pääse, jään tänne fysiikan pariin. Muutenkin varmaan haen vähän sinne tänne ja mietin sitä lopullista paikkaa paremmin tässä kevään edetessä.
:doubtful: Senkin...Olga sanoi:Ilahdutan teitä ilmoittamalla, että olen minuutin päästä unessa ja herään tunnin kuluttua. Heippa! :ahem:
Niinpä .OoPee sanoi:No ujoudellehan ei tietysti mitään voi
Eihän Espooseen taida Joensuusta olla edes 500 kilometria?maradona sanoi:Niinpä .
Miullekin on sitä TKK:ta mainostettu mutta jotenkin tuntuu turhan kaukana olevan. En tiiä kehtaako sitä ihan lähtee toiselle puolen maata opiskelemaan.
Toivottavasti kohtaamme joissain teekkaribailuissa jonain päivänä, S.A.
Tervetuloa, etenkin jos et ole vielä varattu. Naisista on TKK:lla aina pulaaS.A sanoi:TKK kuitenkin olisi toivomani opiskelupaikka.
Minä en ollut kyllä siellä päinkään! Kaatuu ne muutkin.Il Tempo Gigante sanoi:Näin eilen illalla kaksikin eri kaatumistapausta, joihin liittyi olut. Ensimmäinen hlö liukastui liukkaalla kadulla ja läiskähti mahalleen. Ensi toimenaan kaatumisen jälkeen hän tarkisti iloisesti kilisseen Ärrä-kassin sisällön tilan. Sen jälkeen tapili kasvojaan ja polveaan.
Toinen tapaus oli sadan metrin päässä ensimmäisestä. Villapaitaisillaan liikkeellä ollut hlö oli kaatunut ja mukanaan kantamansa Olvimäyräkoiran pahvirunko oli hajonnut. Hlö oli latonut tyhjä ja täydet pullot siistiin riviin kadulle ja puhut pöpötti puhelimeen välillä olutta pullosta siemaillen. Hlö oli yhtä luminen kuin tunnin pulkkamäessä riehunut pikkupoika.
Tähän kohtaan voisi varmaan hiukan lainata meidän abikronikkaamme:Zaikom sanoi:Tervetuloa, etenkin jos et ole vielä varattu. Naisista on TKK:lla aina pulaa