Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Suuret kiitokset nimeltä mainitsemattomalle forumistille 72, joka pelasti mun aamun :thumbup:

Itseni tuntien olisin ollut k-otsassa tuolla liikenteessä aamulla, jos tilanne olisi tullut yllätyksenä. Nyt sen sijaan tiesin mitä on odotettavissa, joten join toisenkin kupin kahvia, ja päätin, ettei mulla oo tänä aamuna kiire mihinkään. Hyvä fiilis siis, vaikka junat kulki miten sattui :thumbup:

72

Well-known member
Juskanen sanoi:
Suuret kiitokset nimeltä mainitsemattomalle forumistille 72, joka pelasti mun aamun :thumbup:

Itseni tuntien olisin ollut k-otsassa tuolla liikenteessä aamulla, jos tilanne olisi tullut yllätyksenä. Nyt sen sijaan tiesin mitä on odotettavissa, joten join toisenkin kupin kahvia, ja päätin, ettei mulla oo tänä aamuna kiire mihinkään. Hyvä fiilis siis, vaikka junat kulki miten sattui :thumbup:
:thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
:jaska: :jaska: :jaska: Voi helvetti mita saatoa!!!!
Oon pyytany kuukausi sitten koko ens viikon vapaaksi, ja nyt noi yhdet, jotka meidan aikatauluja hoitaa on onnistunu sahlaamaan asiat niin, etta mut on buukattu ens lauantaina toihin. :nope: Luulis, ettei asiat oo noin vaikeita.

burb

.
Meinasin mennä Ikeaan mutta enpäs menekään, hähähääää!

JOC

tavallinen virtanen
Olen saletisti koko pvän sisällä, en tonne lumimyrskyyn mee. Korkeintaan kävelen 15m matkan syömään lounasta tohon naapurirakennukseen.

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Suomussalmen virallinen kieli on Kainuun möngerrys. Menisit melkein suomussalmelaisesta hokemalla "voe helevettiläenen" ja tuijottamalla kulmat kurtussa muita ihmisiä. Ei kuitenkaan liikaa, ettei sinua luulla päällekäyväksi kyyläksi. Suomussalmella kartetaan viimeiseen asti kontaktia muihin ja turhaa ystävällisyyttä pidetään shokeeraavana.
Hikipedia kyllä tietää!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
yussi sanoi:
Suomussalmen virallinen kieli on Kainuun möngerrys. Menisit melkein suomussalmelaisesta hokemalla "voe helevettiläenen" ja tuijottamalla kulmat kurtussa muita ihmisiä. Ei kuitenkaan liikaa, ettei sinua luulla päällekäyväksi kyyläksi. Suomussalmella kartetaan viimeiseen asti kontaktia muihin ja turhaa ystävällisyyttä pidetään shokeeraavana.
Hikipedia kyllä tietää!
Semmosia Martti Mielikäisiä?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

yussi sanoi:
Hikipedia kyllä tietää!
Ohhoh.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jotain hihhuleita kävi taas norkoilemassa oven takana. Toinen kerta tässä kuussa jo.. ovat tiivistäneet operaatioitaan näillä seuduin. Onneksi olin juuri parvekkeella savukoimassa kun rimputtelivat.. ei tarvinnut edes hiiviskellä. :eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kävin kaverin kanssa Helsingissä. Täysi kaaos ykköstiellä.
Kyllä alkoi vituttamaan tämä suomalainen tien"hoito" kun ei vielä klo 12.30 mennessä oltu suolattu ja aurattu ykköstietä. Meinattiin mennessä jäädä kunnon seisovaan jonoon, mutta tehtiin uukkari ja ajettinkin Lohjan kautta. Kun päästiin Länsiväylälle, radiossa tiedottivat että se jono josta me lähdetiin pois, seisoi vieläkin paikallaan. Käsittääkseni ko. välillä oli ainakin 5 sellaista onnettomuutta tai rekan mäkeen juuttumista, jotka aiheuttivat kymmenien kilsojen seisovia jonoja. Lähin heti tossa muutaman sadan metrin päässä mun asunnolta. Yhtäkään niistä tuskin ois ollut, jos auraus ja suolaus ois ollut asianmukaisesti ja ajoissa tehty. Eikä niinkuin nyt, että onnettomuuksien jälkeen vasta onnettomuuspaikoilta molempiin suuntiin oli pari kilsaa kunnolla putsattu tie ja muuten edelleen illansuussakin auraamatonta loskaa täynnä. Suolattu oli siis jo siihen mennessä mutta ei juurikaan aurattu.

Takaisin kun tultiin, niin lumiauroja tuli vastaan vilkkuvalot päällä, mutta eivät auranneet vaikka loskaa oli tien päällä vaikka millä mitalla. Mikähän järki sellasessa toiminnassaa on että ajatetaan kalustoa mutta eivät silti auraa? :doubtful:

JOC

tavallinen virtanen
Tässä mun ikkunan alla on kaksi karhua menneet edestakaisin hämeenkatua jo aika monta kertaa. Ompahan ainakin nätit vallit kadun reunoille rakennettu.

Vesku

Maatalousneuvos
burb sanoi:
Kämppä edelleen sekaisin huonekalujärjestelyjen takia, ja on vielä muutaman päivän....
No hieman on täälläkin tavarat sekaisin! Jos yhtään lohduttaa!
Tällä erää yläkerrassa pari huonetta täysin sekaisena varastona, yläaulan vanhojen komeroiden sisältö+ yläaulan huonekalut + alakerrasta kevyintä kamaa, mm toimistohuoneen "arkisto" ( josta joskus vielä lajittele n 70 % paperinkeräykseen ja polttoon ) + kirjaröykkiöt No, hieman päivällä saatiin järjestettyä uusiin yläaulan komeroihin tavaraa. Pariin komeroon pitäisi saada vielä sähköpistokkeet mankelia yms varten, ennenkuin voi kunnolla täyttää.

Alakerrassa kasattu ala-aulaan ja tupaan ( ja osa lopullisena hylkynä autotalliin ) "salin" ja toimistohuoneen kalusto ( n 40 neliön tavarat), osa vanhoista hyllyköistä, ala-aulassa vielä palasina uusi kaapisto + liukuovet, tapettirullia, maalia, työkaluja, pukkeja yms... Nyt taitaa käydä vielä niin, että tapetoinnin hoitaa eräs ammattimies, tämä vakiotimpuri & rak.mestari ei kuviotapettia rupea laittamaan! Eli makuuhuone on vielä tyhjennettävä, jotta tapettimestari tekee kaiken "yhtä soittoa". Sängyn saa helposti purettua, mutta jonnekin vietävä se ja irtokaapit ( yksi isompi + 3 pienempää)...:thumbfh: :eek: Osan voisi tapetoinnin vuoksi jättää keskelle huonetta, mutta kun tehdään uusi lattiapintakin...

Mutta uusi kaakeliuuni on paikoillaan, ja lämmitetty muutama kerta, pientä viksausta vielä!
Pitäis kaiten jossain vaiheessa päättää millaset uudet roippeet saliin hommaa ( sohvakalusto + nojatuolit + pöytä + jämerä kirjahylly )

Viimeksi muokattu:

elle

-------
S.A sanoi:
Olen.
Tällä hetkellä ykkösvaihtoehtoni taitaakin olla Nordjobbin kautta Ruotsiin (nyt joku taas sanoo, ettei Tukholmassa työskentelyä edes lasketa ulkomailla oloksi :eek: ) lähteminen. Sieltä tässä juuri odottelenkin uutisia, huolivatko minut vanhuksia hoitamaan.

Vähän turhan myöhään heräsin näitä miettimään, kun Disneylandinkin haku meni aivan nenän edestä ohi. :jaska:

Jos jollakulla on jotain hyviä ideoita, joita vielä voisi ensi kesän suhteen yrittää toteuttaa, heittää vaan. :thumbup:

Välillä on käynyt mielessä, pitäisikö lähteä au pairiksi johonkin ranskankieliseen paikkaan, jos ei mitään mielekästä opiskelupaikkaa syksyksi saa. Tahtoisin oppisia vähän puhumaankin koulussa tankattua kieltä, mutta ei se taitaisi olla oikein minun juttuni. Lastenhoitokokemuskin on aika vähissä.
Nyt huomasin tämän. Toivottavasti kiva paikka on löytynyt!

Meidän auppari oppi vuodessa ranskaa niin, että tulee syksyllä tänne opiskelemaan sitä pääaineenaan. Vaikka olin aluksi nihkeänä koko piikomisajatukseen, niin hyvä yhteinen vuosi meillä oli ja opittiin tuntemaan koko perhe. Aupparin isä remppasi lomaillessaan meidän chaletin ja tulee taas kesällä pihasaunatalkoisiin.

Entisessä duunissa oli aina Suomesta liuta kesäteekkareita. Luulen, että tkk ja/tai yliopisto maksoi palkat.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
elle sanoi:
kesällä pihasaunatalkoisiin.
Teillähän on mieluisaa projektia tiedossa :eek!: :thumbup:
Joko on suunnitelmat valmiina? Minulla on jo rakennuslupa. Keväällä sitten täyspäiväistä työtä.