yussi
Virallisesti teini
IIK! 900 täynnä!
Kunhan on edes savuton.:ahem:Jussi sanoi:Mitä, tunnetko sä jonkun? :eek!:
Avoimin mielin veliseni, avoimin mielin :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Kunhan on edes savuton.:ahem:
:thumbup:Juskanen sanoi:Suuret kiitokset nimeltä mainitsemattomalle forumistille 72, joka pelasti mun aamun :thumbup:
Itseni tuntien olisin ollut k-otsassa tuolla liikenteessä aamulla, jos tilanne olisi tullut yllätyksenä. Nyt sen sijaan tiesin mitä on odotettavissa, joten join toisenkin kupin kahvia, ja päätin, ettei mulla oo tänä aamuna kiire mihinkään. Hyvä fiilis siis, vaikka junat kulki miten sattui :thumbup:
Semmosia Martti Mielikäisiä?yussi sanoi:Suomussalmen virallinen kieli on Kainuun möngerrys. Menisit melkein suomussalmelaisesta hokemalla "voe helevettiläenen" ja tuijottamalla kulmat kurtussa muita ihmisiä. Ei kuitenkaan liikaa, ettei sinua luulla päällekäyväksi kyyläksi. Suomussalmella kartetaan viimeiseen asti kontaktia muihin ja turhaa ystävällisyyttä pidetään shokeeraavana.
Hikipedia kyllä tietää!
Ohhoh.yussi sanoi:Suomussalmen virallinen kieli on Kainuun möngerrys. Menisit melkein suomussalmelaisesta hokemalla "voe helevettiläenen" ja tuijottamalla kulmat kurtussa muita ihmisiä. Ei kuitenkaan liikaa, ettei sinua luulla päällekäyväksi kyyläksi. Suomussalmella kartetaan viimeiseen asti kontaktia muihin ja turhaa ystävällisyyttä pidetään shokeeraavana.
Hikipedia kyllä tietää!
No hieman on täälläkin tavarat sekaisin! Jos yhtään lohduttaa!burb sanoi:Kämppä edelleen sekaisin huonekalujärjestelyjen takia, ja on vielä muutaman päivän....
Nyt huomasin tämän. Toivottavasti kiva paikka on löytynyt!S.A sanoi:Olen.
Tällä hetkellä ykkösvaihtoehtoni taitaakin olla Nordjobbin kautta Ruotsiin (nyt joku taas sanoo, ettei Tukholmassa työskentelyä edes lasketa ulkomailla oloksi ) lähteminen. Sieltä tässä juuri odottelenkin uutisia, huolivatko minut vanhuksia hoitamaan.
Vähän turhan myöhään heräsin näitä miettimään, kun Disneylandinkin haku meni aivan nenän edestä ohi. :jaska:
Jos jollakulla on jotain hyviä ideoita, joita vielä voisi ensi kesän suhteen yrittää toteuttaa, heittää vaan. :thumbup:
Välillä on käynyt mielessä, pitäisikö lähteä au pairiksi johonkin ranskankieliseen paikkaan, jos ei mitään mielekästä opiskelupaikkaa syksyksi saa. Tahtoisin oppisia vähän puhumaankin koulussa tankattua kieltä, mutta ei se taitaisi olla oikein minun juttuni. Lastenhoitokokemuskin on aika vähissä.
Teillähän on mieluisaa projektia tiedossa :eek!: :thumbup:elle sanoi:kesällä pihasaunatalkoisiin.