Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
S.A sanoi:
Itse asiassa kuulemma sen alkuperäinen tarkoitus on ollut, että poikkeuksen sattuessa se sääntö vasta huomataan tms.

Eli jonkun asian kaavaan ei kiinnitetä huomiota ennen kuin tulee siitä kaavasta poikkeava juttu.

Jotain aiheesta: http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=134
No nythän tohon tuli järkeä, tänks.
Eli olen kuullut tuota sanontaa käytettävän ilmeisesti aina väärin, siis että Joku sanoo jonkun säännön ja Joku Toinen huomauttaa että eihän se aina ole noin, jolloin alkuperäinen Joku kuittaa homman olankohautuksella ja vastaväitteen muka kumoten toteamalla poikkeuksen vahvistavan säännön.

Nyt voin nukkua ensi yön rauhassa kun tiedän Totuuden.

burb

.
Kämppä edelleen sekaisin huonekalujärjestelyjen takia, ja on vielä muutaman päivän. Sohva menee myyntiin huuto.nettiin ellei joku forumilainen ole kiinnostunut kangaspäällysteisestä sohvasta joka vääntyy sängyksikin.
Aiemminkin yritin tuota huuto.netissä myydä mutta tuli niin huonoja tarjouksia että päätin pitää itselläni. Nyt aion luopua pilkkahinnallakin.
Ehkä tuota ei olis pitänyt sanoa...

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
burb sanoi:
Kämppä edelleen sekaisin huonekalujärjestelyjen takia, ja on vielä muutaman päivän. Sohva menee myyntiin huuto.nettiin ellei joku forumilainen ole kiinnostunut kangaspäällysteisestä sohvasta joka vääntyy sängyksikin.
Aiemminkin yritin tuota huuto.netissä myydä mutta tuli niin huonoja tarjouksia että päätin pitää itselläni. Nyt aion luopua pilkkahinnallakin.
Ehkä tuota ei olis pitänyt sanoa...
Ei kannata yhtään hermostua. On meilläkin joskus liukasvoidetta kulunut. Meillä on muuten semmoinnen kiikkustuoli joka vääntyy sängyksi :rolleyes:

Mangelo

Well-known member
Koin elämässäni ensimmäistä kertaa sen, että ruoka jota olin nielemässä, nousi yksiessä nenään. Nuudeliahan sieltä niistämällä tuli ulos :rolleyes:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Zaikom sanoi:
Koin elämässäni ensimmäistä kertaa sen, että ruoka jota olin nielemässä, nousi yksiessä nenään. Nuudeliahan sieltä niistämällä tuli ulos :rolleyes:
:yuck:

Tiedän tunteen. Useimmiten tapahtuu silloin, kun on jossain kylässä, elokuvissa tai vieraita käymässä. Toinen yhtä ikävä on sellainen, kun kurkunpäähän menee jotain ihan mitätöntä ja sen jälkeen yskittää ja se ei lopu millään. Se on aika ikävää se. :thumbfh:

burb

.
!!!!!!!!!!!
Purpillle Bisteitä TT-Tröpöstä!!!!!!

Oijoijoijoi, voi tätä onnen huumaa. Tämä päivä on yksi parhaimmista ikuna!

:ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :) :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
!!!!!!!!!!!
Purpillle Bisteitä TT-Tröpöstä!!!!!!

Oijoijoijoi, voi tätä onnen huumaa. Tämä päivä on yksi parhaimmista ikuna!

:ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :) :)
Vilpittömät onnentoivotukseni :D

P.S. Hiano sigu :thumbup:

burb

.
OoPee sanoi:
Vilpittömät onnentoivotukseni :D

P.S. Hiano sigu :thumbup:
Kiitos. Olin jo aivan varma että jään pisteittä tänäkin vuonna mutta heti jo toisesta kisasta tuli, ja peräti kaksi. Kerrassaan hämmentävää.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olipahan vaan rankka ensimmäinen työharjoittelupäivä. 2h kykittiin ja lähdettiin pois, kun ei Kesko ollut toimittanut paljoa yhtään tavaraa hyllyjen täytteeksi. Purkkaa tuli otettua kun oli pussi hajonnut kuljetuksessa. Pitää mesoa tuon työsuhdemattoveitsen kanssa kunhan kaljalaatikoita alkaa tulemaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Kiitos. Olin jo aivan varma että jään pisteittä tänäkin vuonna mutta heti jo toisesta kisasta tuli, ja peräti kaksi. Kerrassaan hämmentävää.
Kertakaikkiaan yllättävä tapahtuma tämä kyllä nyt :eek!:

Eduskunnassakin on kuulemma jo hätäistunto meneillään ja CNN pukkaa ulos breaking newsiä.