Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
OoPee sanoi:
Tosifaneillahan on tuo sarja DVD-boxin muodossa :frank:
Hävettää tunnustaa, mutta en ole vieläkään ostanut sitä. :thumbfh:

72

Well-known member
OoPee sanoi:
Oli ainoo, jonka löysin :(

Ja mä siis tarkoitin tottakai SUN LAULAMAA versiota :frank:

Mun mielestä mun laulama on parempi. :ahem:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Meinas tulla pieni ongelma kun latasin musaa koneelle ja tiedostot olivat ns. FLAC -muodossa. Millä ihmeellä saan sen auki tai muunnettua MP3:ksi???

Hieman kun nettiä selasin, niin johan löytyi sopiva ohjelma ja latasin sen ja kas, niin alkoi musiikki soida.

Sen verran tuosta FLAC:sta, että kyllä osaa musiikki soida todella puhtaasti. Enpä ole ennen kuullut niin puhdasta sointia kuin nyt, kun oikea ohjelmakin tuolle FLAC:lle löytyi.

ja PRÄT KLÄSHHHH!!!!!!!!! tjsp.....

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Micael sanoi:
Meinas tulla pieni ongelma kun latasin musaa koneelle ja tiedostot olivat ns. FLAC -muodossa. Millä ihmeellä saan sen auki tai muunnettua MP3:ksi???

Hieman kun nettiä selasin, niin johan löytyi sopiva ohjelma ja latasin sen ja kas, niin alkoi musiikki soida.

Sen verran tuosta FLAC:sta, että kyllä osaa musiikki soida todella puhtaasti. Enpä ole ennen kuullut niin puhdasta sointia kuin nyt, kun oikea ohjelmakin tuolle FLAC:lle löytyi.

ja PRÄT KLÄSHHHH!!!!!!!!! tjsp.....
flaccihan lienee ns. häviötön pakkausmuoto, jos olen oikein ymmärtänyt, eli vetää vertoja alkuperäiselle äänitteelle.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Terveisiä pihalta. Johan on keljumainen kävelykeli. Uutta lunta on pyhien aikana tullut 10 - 20 senttiä ja sen alla on liukas jää. Katuja ei ole juurikaan puhdistettu koko pitkän viikonlopun aikana. Kävely on melkoista töpittämistä, kun koko ajan saa olla varuillaan, ettei taas vetäise maihin. :doubtful:

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
"Totuus tulee lasten suusta".
(Kuten on tullut varmaan monelle selkeeksi, mä rakastan kaikki vanhoja sanontoja ja kansan viisauksia ja uskon että niissä on kaikissa ainakin pieni totuus taustalla. ;))

http://kuvaton.com/kuvei/aamulehti_julia.jpg
Sukupuolirasisti!

Useimmissa sanonnoissa ehkä onkin jotain totuutta taustalla, mutta on myös niitä järjen vastaisia sanontoja, kuten "poikkeus vahvistaa säännön", joka on varmaan vain keksitty sanottavaksi siihen kohtaan kun oikeat argumentit on loppu.

Estate

Well-known member
burb sanoi:
Useimmissa sanonnoissa ehkä onkin jotain totuutta taustalla, mutta on myös niitä järjen vastaisia sanontoja, kuten "poikkeus vahvistaa säännön", joka on varmaan vain keksitty sanottavaksi siihen kohtaan kun oikeat argumentit on loppu.
Itse asiassa kuulemma sen alkuperäinen tarkoitus on ollut, että poikkeuksen sattuessa se sääntö vasta huomataan tms.

Eli jonkun asian kaavaan ei kiinnitetä huomiota ennen kuin tulee siitä kaavasta poikkeava juttu.

Jotain aiheesta: http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=134