Hävettää tunnustaa, mutta en ole vieläkään ostanut sitä. :thumbfh:OoPee sanoi:Tosifaneillahan on tuo sarja DVD-boxin muodossa :frank:
Hävettää tunnustaa, mutta en ole vieläkään ostanut sitä. :thumbfh:OoPee sanoi:Tosifaneillahan on tuo sarja DVD-boxin muodossa :frank:
OoPee sanoi:Oli ainoo, jonka löysin
Ja mä siis tarkoitin tottakai SUN LAULAMAA versiota :frank:
Onhan toi kieltämättä vähän noloaVR sanoi:Hävettää tunnustaa, mutta en ole vieläkään ostanut sitä. :thumbfh:
Linkkiä odotellessa... :frank:72 sanoi:Mun mielestä mun laulama on parempi. :ahem:
flaccihan lienee ns. häviötön pakkausmuoto, jos olen oikein ymmärtänyt, eli vetää vertoja alkuperäiselle äänitteelle.Micael sanoi:Meinas tulla pieni ongelma kun latasin musaa koneelle ja tiedostot olivat ns. FLAC -muodossa. Millä ihmeellä saan sen auki tai muunnettua MP3:ksi???
Hieman kun nettiä selasin, niin johan löytyi sopiva ohjelma ja latasin sen ja kas, niin alkoi musiikki soida.
Sen verran tuosta FLAC:sta, että kyllä osaa musiikki soida todella puhtaasti. Enpä ole ennen kuullut niin puhdasta sointia kuin nyt, kun oikea ohjelmakin tuolle FLAC:lle löytyi.
ja PRÄT KLÄSHHHH!!!!!!!!! tjsp.....
Kyllä, ja sen kyllä huomaa äänessä.Vellu sanoi:flaccihan lienee ns. häviötön pakkausmuoto, jos olen oikein ymmärtänyt, eli vetää vertoja alkuperäiselle äänitteelle.
Jostain syystä mua alko naurattamaan. SoriOlga sanoi:ettei taas vetäise maihin. :doubtful:
Saa nauraa, nauran niille lennoille itsekin jälkikäteen. :ahem:OoPee sanoi:Jostain syystä mua alko naurattamaan. Sori
Etenkin käsivarsien liikehdintä on hauskaa katteltavaaOlga sanoi:Olisi mukava nähdä ne hidastettuina nauhalta!
... ja ehkäpä se 'näkikö kukaan' -tarkistus tapahtuneen jälkeen!OoPee sanoi:Etenkin käsivarsien liikehdintä on hauskaa katteltavaa
Oonea hälle rutkasti.Olga sanoi:Onnittelut Hokkaselle! Neljännesvuosisata takana. :thumbup:
:ahem: :ahem: :ahem:Olga sanoi:... ja ehkäpä se 'näkikö kukaan' -tarkistus tapahtuneen jälkeen!
Sukupuolirasisti!Runar ja Kyllikki sanoi:"Totuus tulee lasten suusta".
(Kuten on tullut varmaan monelle selkeeksi, mä rakastan kaikki vanhoja sanontoja ja kansan viisauksia ja uskon että niissä on kaikissa ainakin pieni totuus taustalla. )
http://kuvaton.com/kuvei/aamulehti_julia.jpg
Itse asiassa kuulemma sen alkuperäinen tarkoitus on ollut, että poikkeuksen sattuessa se sääntö vasta huomataan tms.burb sanoi:Useimmissa sanonnoissa ehkä onkin jotain totuutta taustalla, mutta on myös niitä järjen vastaisia sanontoja, kuten "poikkeus vahvistaa säännön", joka on varmaan vain keksitty sanottavaksi siihen kohtaan kun oikeat argumentit on loppu.