Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos joskus tulee ne vihaamani vanhat sananlaskut mieleen, niin tämmösissä tapauksissa myötähäpeän lisäksi. Tulee mieleen "Joka piiskaa säästää, se lastaan vihaa". Tässä näitä vapaan kasvatuksen tuotoksia:
http://www.youtube.com/watch?v=F-xX4Runzj8 :nope: :nope: :thumbdown
Erehdyin katsomaan/kuuntelemaan ton videon. :nope:

Nuo "tapaukset" taitavat kaikki olla virheitä.

Makkonen

Guest
Jason DeVillain sanoi:
Katselen tässä parhaillaan netistä, josko löytyis vuokrattavaksi mökkiä kesäloman ajaksi. nettimokki.com:sta on jo löytynyt muutama hyväkin vaihtoehto, mutta tää menee jo rankasti yli budjetin.
Heh..
Tänään otin puheeksi tämän "kahdeksanjapuolentonnin" mökin töissä kahvitaukoa pitäessä... (tuollahan nettimokki.com:ssa oli moga, oikeesti 850/vko)
Pomo sattui kuulemaan tuon mun ihmettelyn mökin "hinnasta".
Sillä on mökki Sotkamossa ja tarjosi omaansa vuokralle.
Aikamme juteltuamme pääsimme sopimukseen ja näinollen olen vuokraamassa pomoni mökin. Kunhan vielä päästäisiin sopimukseen loman ajankohdasta. :rolleyes:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jason DeVillain sanoi:
Heh..
Tänään otin puheeksi tämän "kahdeksanjapuolentonnin" mökin töissä kahvitaukoa pitäessä... (tuollahan nettimokki.com:ssa oli moga, oikeesti 850/vko)
Pomo sattui kuulemaan tuon mun ihmettelyn mökin "hinnasta".
Sillä on mökki Sotkamossa ja tarjosi omaansa vuokralle.
Aikamme juteltuamme pääsimme sopimukseen ja näinollen olen vuokraamassa pomoni mökin. Kunhan vielä päästäisiin sopimukseen loman ajankohdasta. :rolleyes:

Hmmm...Paljonkohan sitä kehtais pyytää Nummi-Pusulassa sijaitsevasta mökistä vuokraa? Kakskerroksinen hirsihuvila, tie perille, sähköt, lämmin vesi, suihku, sisävessa, internet ja digivalmius antenneissa löytyy, samoin autotalli. Saunallinen mökki on 25 metriä rannasta. Arvelluttaa vaan se riski että mahdollinen vuokraaja alkaa riehua siellä. Voiko sellasesta pyytää niin paljon että riski kannattaa? Ei se ainakaan paremmaksi mene vuokraamisesta ja huonolla tuurilla on kuluja paljonkin jos väärät vuokralaiset ottaa. Mutta paljonko tollasesta ois siis realistista pyytää? Kahden vaiheilla tässä nyt, että annetaanko sen taas olla käytännössä koko kesän tyhjillään, vai voisko siitä saada oikeesti niin paljon vuokratuloja, että kannattais riskeerata ja vuokrata. Itellä ei oo mitään käsitystä, paljonko tollasesta kehtais pyytää.

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hmmm...Paljonkohan sitä kehtais pyytää Nummi-Pusulassa sijaitsevasta mökistä vuokraa? Kakskerroksinen hirsihuvila, tie perille, sähköt, lämmin vesi, suihku, sisävessa, internet ja digivalmius antenneissa löytyy, samoin autotalli. Saunallinen mökki on 25 metriä rannasta. Arvelluttaa vaan se riski että mahdollinen vuokraaja alkaa riehua siellä. Voiko sellasesta pyytää niin paljon että riski kannattaa? Ei se ainakaan paremmaksi mene vuokraamisesta ja huonolla tuurilla on kuluja paljonkin jos väärät vuokralaiset ottaa. Mutta paljonko tollasesta ois siis realistista pyytää? Kahden vaiheilla tässä nyt, että annetaanko sen taas olla käytännössä koko kesän tyhjillään, vai voisko siitä saada oikeesti niin paljon vuokratuloja, että kannattais riskeerata ja vuokrata. Itellä ei oo mitään käsitystä, paljonko tollasesta kehtais pyytää.
Ota vuokranäytölle mukaan tusinan verran mopomieskavereitasi. Eivät taatusti vuokralaiset riko mökkiäsi, päinvastoin.

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tarjoan 107 euroa koko kesästä. Olen rauhallinen ja mulla on hyvä balanssi.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Tarjoan 107 euroa koko kesästä. Olen rauhallinen ja mulla on hyvä balanssi.
Oikeesti jos tollanen 850 euroa/viikko ois realistinen hinta, niin vois vakavasti tuota vaihtoehtoa harkita. Mutta kun en tiedä onko se.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oikeesti jos tollanen 850 euroa/viikko ois realistinen hinta, niin vois vakavasti tuota vaihtoehtoa harkita. Mutta kun en tiedä onko se.
Sitähän vois verrata suunnilleen samoilta alueilta vastaavien mökkien vuokrahintoihin ja lähteä miettimään omaa hinnoittelua sen pohjalta.

Viimeksi muokattu:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver