Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Tolerantti sanoi:No nyt sinä onneton olet mennyt piirtämään Mahometin kuvan!:nope: :nope:
Ei mene ainoastaan mainosmiljuunat, menee henki, koko porukalta!
Tolerantti sanoi:No nyt sinä onneton olet mennyt piirtämään Mahometin kuvan!:nope: :nope:
RIP F1-ForumTolerantti sanoi:No nyt sinä onneton olet mennyt piirtämään Mahometin kuvan!:nope: :nope:
En vieläkään ymmärrä että miten se on kellonajasta kiini, että meneekö se ylä- vai alaviistoonRunar ja Kyllikki sanoi:Saa saa, ja itseasiassa on jopa pakko!
Aamustondis :thumbup:Jussi sanoi:En vieläkään ymmärrä että miten se on kellonajasta kiini, että meneekö se ylä- vai alaviistoon
Niin-pä! :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:Juskanen sanoi:Olipahan junaliikenne taas sekaisin :thumbfh:
VR:n sivuilla ei tietenkään ole mitään tietoa asiasta. Sen sijaan Yle tiesi kertoa, että turvalaitevika pisti Rantadadan ja Vantaankosken liikenteen sekaisin, kun taas kauupunkiradalle oli hajonnut joku K-juna.
Perseestä. varsinkin toi VR:n olematon tiedotus
No sun tarttee alkaa harrastaa ampumista, niin ymmärrät että IHAN KAIKKI on kellonajasta kiinni. :ahem: Lähet Varjon ja mun kanssa kesällä Lopelle paukuttelemaan, Pääset aikamoisilla tykeillä roiskimaan kun Varjokin ottaa nelivitoset sun muut mukaan. :ahem: Sehän ehdptti mulle tollasta "siellä yhessä toisessa paikassa"...ja kyä mä uskon että sä sinne mukaan sovit. :ahen:Jussi sanoi:En vieläkään ymmärrä että miten se on kellonajasta kiini, että meneekö se ylä- vai alaviistoon
...no sellasta se Varjo nimenomaan ehdottikin.Jussi sanoi:Mutta hei, tässähän oli oiva mopomöötten aihe - ajellaan pyssyt taskussa radalle ampumaan.
Jussi sanoi:Olen lapsesta saakka halunnut ampua norsupyssyllä. Sellaisella joka oli ainakin aikanaan Parolan panssarimuseossa. Löytyskö sellaista?
Mutta hei, tässähän oli oiva mopomöötten aihe - ajellaan pyssyt taskussa radalle ampumaan. Laitan liivitkin päälle, niin saa lisärispektiä ampumaradalla
Hoh hoppana kopo. Jussi tarkotti RINTALIIVEJÄ, SENKIN PÖHKÖ!!burb sanoi:
Runar ja Kyllikki sanoi:Hoh hoppana kopo. Jussi tarkotti RINTALIIVEJÄ, SENKIN PÖHKÖ!!
Ok.Runar ja Kyllikki sanoi:Hoh hoppana kopo. Jussi tarkotti RINTALIIVEJÄ, SENKIN PÖHKÖ!!
Motoristit.burb sanoi:Ok.
Mun ei ehkä tartte tietää enempää.
VARJOMÖÖTTE :eek!: :eek!: :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:...no sellasta se Varjo nimenomaan ehdottikin.
Ja ISOJA sellaisia!Runar ja Kyllikki sanoi:Hoh hoppana kopo. Jussi tarkotti RINTALIIVEJÄ, SENKIN PÖHKÖ!!
Tiedetään, mutta mikä se sellanen tiilik... JUTTU ON!?!K.Yrjola sanoi:Mäntän Jukka on tiilikkatukka!
Knoukkari sanoi:Tiedetään, mutta mikä se sellanen tiilik... JUTTU ON!?!