Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Örfil

Guest
Runar ja Kyllikki sanoi:
Saa saa, ja itseasiassa on jopa pakko!
En vieläkään ymmärrä että miten se on kellonajasta kiini, että meneekö se ylä- vai alaviistoon :confused:

burb

.
Juskanen sanoi:
Olipahan junaliikenne taas sekaisin :thumbfh:

VR:n sivuilla ei tietenkään ole mitään tietoa asiasta. Sen sijaan Yle tiesi kertoa, että turvalaitevika pisti Rantadadan ja Vantaankosken liikenteen sekaisin, kun taas kauupunkiradalle oli hajonnut joku K-juna.

Perseestä. varsinkin toi VR:n olematon tiedotus :mad:
Niin-! :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
En vieläkään ymmärrä että miten se on kellonajasta kiini, että meneekö se ylä- vai alaviistoon :confused:
No sun tarttee alkaa harrastaa ampumista, niin ymmärrät että IHAN KAIKKI on kellonajasta kiinni. :ahem: Lähet Varjon ja mun kanssa kesällä Lopelle paukuttelemaan, Pääset aikamoisilla tykeillä roiskimaan kun Varjokin ottaa nelivitoset sun muut mukaan. :ahem: Sehän ehdptti mulle tollasta "siellä yhessä toisessa paikassa"...ja kyä mä uskon että sä sinne mukaan sovit. :ahen:

Örfil

Guest
Olen lapsesta saakka halunnut ampua norsupyssyllä. Sellaisella joka oli ainakin aikanaan Parolan panssarimuseossa. Löytyskö sellaista?

Mutta hei, tässähän oli oiva mopomöötten aihe - ajellaan pyssyt taskussa radalle ampumaan. Laitan liivitkin päälle, niin saa lisärispektiä ampumaradalla ;)

burb

.
Jussi sanoi:
Olen lapsesta saakka halunnut ampua norsupyssyllä. Sellaisella joka oli ainakin aikanaan Parolan panssarimuseossa. Löytyskö sellaista?

Mutta hei, tässähän oli oiva mopomöötten aihe - ajellaan pyssyt taskussa radalle ampumaan. Laitan liivitkin päälle, niin saa lisärispektiä ampumaradalla ;)

+

+

?

Örfil

Guest
Lähden nyt helssinkiin. Haen vaan ensiksi pyhäpuvun päälle Pirkkalasta. Moro!