Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
Mä kans funtsailin, että millanen pyssy pitää ollakaan, että voi kajauttaa tollasen läpyskän tarrapuoli eellä maalitauluun 25 metristä :confused:

Joo, sais siinä olla melkonen tarrapyssy. Näkymä ampumapaikalta taululle on siis tämännäköinen (Sain tänään ampua viimeisen tunnin ihan yksin ja omaan tahtiini vieläpä laina-asetta kuluttaen. :thumbup:)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Knoukkari sanoi:
Sää mitään oo ampunu kun kädellä oot painellu noi tarrat!
Vitut mä mihkään kasiin tai ysiin ois laittanut yhtään tarraa jos olisin ne laitellut ampumattoman pahvin päälle. Kaikki ois kympissä. :D :ahem:

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Vitut mä mihkään kasiin tai ysiin ois laittanut yhtään tarraa jos olisin ne laitellut ampumattoman pahvin päälle. Kaikki ois kympissä. :D :ahem:
Sä et osu edes käsin kymppiin! Hähhähää! PUUSILMÄ! Nyt selvis että miksi sä PYYHIT MÄRÄLLÄ! Sä et osu edes sun PERS'SILMÄÄN! HÄHHÄHÄÄ!!! Jätkä pyyhkii vahingossa KAINALON! Hähhähää! Avutontahhhhh... HÄHHÄHÄÄ!!!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Knoukkari sanoi:
Sä et osu edes käsin kymppiin! Hähhähää! PUUSILMÄ! Nyt selvis että miksi sä PYYHIT MÄRÄLLÄ! Sä et osu edes sun PERS'SILMÄÄN! HÄHHÄHÄÄ!!! Jätkä pyyhkii vahingossa KAINALON! Hähhähää! Avutontahhhhh... HÄHHÄHÄÄ!!!
Hähähä, tossa kuvassakin on ainakin 20 kymppiä!! hähähähähä!!

Tollanen on muuten taulu tähtäinten yli katsottuna 25 metristä. Suurinpiirtein oikeessa mittakaavassa:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ja paskat. Hyvin tiesit, ettei kukaan olis kuitenkaan uskonut.

Mun mielestä lähinnä säälittävä yritys :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ja paskat. Hyvin tiesit, ettei kukaan olis kuitenkaan uskonut.

Mun mielestä lähinnä säälittävä yritys :nope:
No ei tuo tulos ole edes uskomattoman hyvä. :mad: Pikemminkin keskiverto harjoittelutaulu. :frank:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
No ei tuo tulos ole edes uskomattoman hyvä. :mad: Pikemminkin keskiverto harjoittelutaulu. :frank:
No syyttömiä me siihen ollaan, että soot niin huono ampuun :mad_old:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oomma hyvä, mutta en uskomattoman hyvä. :ahem:
Voi olla että olet, voit olla olemattakin, mutta mitä tekemistä tolla on ampumisen kanssa? :confused: :doubtful:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tollanen on muuten taulu tähtäinten yli katsottuna 25 metristä. Suurinpiirtein oikeessa mittakaavassa:
Tolla tähtäyksellä sä osuisit jotakuinkin 6 ja 7'n rajalle kello kuuteen. Ellet ole säätänyt tähtäintä oudosti.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jps sanoi:
Tolla tähtäyksellä sä osuisit jotakuinkin 6 ja 7'n rajalle kello kuuteen. Ellet ole säätänyt tähtäintä oudosti.
Ei oudosti vaan oikein. Vähän ylös tuo vetäisi jos tuossa kohdassa painaisi liipasinta. Pistooliammunnassa ei säädetä tähtäimiä keskelle vaan mustan ja valkoisen rajalle kello kuuteen.

Tossa ihan oikeaoppinen tähtäys, sitä myöden mihin katse tarkennetaan: