:doubtful: ei mulla oo kyllä enää suoraa mustaa eikä lyhyttäkään.Miguel sanoi:Joo, suora musta lyhyt tukka on ihan jees, jos aikaisemmin on ollu gauheet kiharat.
:doubtful: ei mulla oo kyllä enää suoraa mustaa eikä lyhyttäkään.Miguel sanoi:Joo, suora musta lyhyt tukka on ihan jees, jos aikaisemmin on ollu gauheet kiharat.
Niin tai jos lara on muuten vaan ruvennu veneilemään!Jussi sanoi:Eli elelet selibaatissa
Itsehän et, kuten en minäkään, ei koskaan toisia härkitä ja kaiveta verta nenästä!kouvotsvoni sanoi:Tänään kaikki forumistit ovat olleet ilkeitä minua kohtaan. *itkee*
No minä nyt olenkin ihan eri asia! *läpsii käsilaukulla*Moe Szyslak sanoi:Itsehän et, kuten en minäkään, ei koskaan toisia härkitä ja kaiveta verta nenästä!
Tai ainakin eri aasi.kouvotsvoni sanoi:No minä nyt olenkin ihan eri asia! *läpsii käsilaukulla*
Mitäs rupesit elvistelemään hitec-työkaluillasi :nope:kouvotsvoni sanoi:Tänään kaikki forumistit ovat olleet ilkeitä minua kohtaan. *itkee*
tietääksesi? Vatsasta päätellen sulla on ollut oikein kunnon "matsi" ko. henkilön kanssa. :thumbup:Vellu sanoi:Itseasiassa voisin veikata, että oon pelannut kuvassa näkyvistä henkilöistä kolmea vastaan. Ainakin noi taustalla olevat pari tyyppiä näyttää tutuilta. EDIT: Mainittakoon, etten tuota pinkkipaitaista vastaan ole kyllä tietääkseni pelannut.
Itte olet hitec!Jussi sanoi:Mitäs rupesit elvistelemään hitec-työkaluillasi :nope:
Eli odottavat korkkareissa ja jakussa sihteereinäsi, jotta tulisit vähintäänkin nipistelemään pepusta?burb sanoi:Tällä naisvaltaisella alalla joskus huomaa että kyllä ne sukupuoliroolit elää nimenomaan naisten päissä aika vahvoina. Ei niinkään nuorten vaan vanhempien ladyjen.
:nope:kouvotsvoni sanoi:Eli odottavat korkkareissa ja jakussa sihteereinäsi, jotta tulisit vähintäänkin nipistelemään pepusta?
Keittää kahvit ja siivoa kahvipöydän, vaikka sun tekis kauhiast mieli?burb sanoi::nope:
:nope: :thumbfh:jps sanoi:Keittää kahvit ja siivoa kahvipöydän, vaikka sun tekis kauhiast mieli?
Ne pitää sua outona kun odotat korkkareissa ja jakussai, jotta tultaisiin vähintäänkin nipistelemään pepusta ?burb sanoi::nope: :thumbfh:
En tunnista. Tolla toisella on vielä muhkeampi maha, kohta sä varmaan syytät mua siitäkin! :mad_old: :jaska:Jacques sanoi:tietääksesi? Vatsasta päätellen sulla on ollut oikein kunnon "matsi" ko. henkilön kanssa. :thumbup: