Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Miguel sanoi:
Joo, suora musta lyhyt tukka on ihan jees, jos aikaisemmin on ollu gauheet kiharat.
:doubtful: ei mulla oo kyllä enää suoraa mustaa eikä lyhyttäkään.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jussi sanoi:
Eli elelet selibaatissa :D
Niin tai jos lara on muuten vaan ruvennu veneilemään!

HÄHÄHÄHÄHÄÄ!!!!! VENEILEMÄÄN!!!! BAATISSA!!! TAJUSITTEKSTE???? HÄHÄHÄÄÄ!!! HASSUTTELUA!!!! :D :D :D :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Tänään kaikki forumistit ovat olleet ilkeitä minua kohtaan. *itkee*
Itsehän et, kuten en minäkään, ei koskaan toisia härkitä ja kaiveta verta nenästä!:rolleyes:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vellu sanoi:
Itseasiassa voisin veikata, että oon pelannut kuvassa näkyvistä henkilöistä kolmea vastaan. Ainakin noi taustalla olevat pari tyyppiä näyttää tutuilta. EDIT: Mainittakoon, etten tuota pinkkipaitaista vastaan ole kyllä tietääkseni pelannut.
tietääksesi? Vatsasta päätellen sulla on ollut oikein kunnon "matsi" ko. henkilön kanssa. :thumbup:

burb

.
Tällä naisvaltaisella alalla joskus huomaa että kyllä ne sukupuoliroolit elää nimenomaan naisten päissä aika vahvoina. Ei niinkään nuorten vaan vanhempien ladyjen.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Tällä naisvaltaisella alalla joskus huomaa että kyllä ne sukupuoliroolit elää nimenomaan naisten päissä aika vahvoina. Ei niinkään nuorten vaan vanhempien ladyjen.
Eli odottavat korkkareissa ja jakussa sihteereinäsi, jotta tulisit vähintäänkin nipistelemään pepusta?

burb

.
Eikös toi James Bond Ultimate Collection salkku maksanut aluksi jotain reilut 300 euroa..?
Nyt sais jo 149 eurolla Anttilasta, voi olla että jostain halvemmallakin.
20 leffaa, eli 7,45eur/leffa, ei paha.
Eikä siinä vielä kaikki, lisäksi sais sen upean salkun.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jacques sanoi:
tietääksesi? Vatsasta päätellen sulla on ollut oikein kunnon "matsi" ko. henkilön kanssa. :thumbup:
En tunnista. Tolla toisella on vielä muhkeampi maha, kohta sä varmaan syytät mua siitäkin! :mad_old: :jaska: