Knoukka
Well-known member
Toi lippalakkimies on homo tai sit sillä on tulossa riskaabeli pieru.Mehe Rienarsuo sanoi:Ei kai siinoo lara ja snadi karhupuistos?
Toi lippalakkimies on homo tai sit sillä on tulossa riskaabeli pieru.Mehe Rienarsuo sanoi:Ei kai siinoo lara ja snadi karhupuistos?
On sillä toisellakin kerrassaan outo asento.Knoukkari sanoi:Toi lippalakkimies on homo tai sit sillä on tulossa riskaabeli pieru.
Ja anatomia, ihmeelliset kompurajalat ja ylileveät nivuset on hällä.K.Yrjola sanoi:On sillä toisellakin kerrassaan outo asento.
Liikaa keppanaaKnoukkari sanoi:Ja anatomia, ihmeelliset kompurajalat ja ylileveät nivuset on hällä.
Mikä on Senttipokeri?kouvotsvoni sanoi:Lompakkoon oli kertynyt 10 senttisiä, niin tiputtelin niitä Senttipokeriin.
http://ray.fi/pelitoiminta/pelit.php?sid=2&gid=4Runar ja Kyllikki sanoi:Mikä on Senttipokeri?
Itseasiassa voisin veikata, että oon pelannut kuvassa näkyvistä henkilöistä kolmea vastaan. Ainakin noi taustalla olevat pari tyyppiä näyttää tutuilta. EDIT: Mainittakoon, etten tuota pinkkipaitaista vastaan ole kyllä tietääkseni pelannut.Jussi sanoi:Tossahan se pariskunta luuraa:
Kuten näkyy, laran pubi-illat alkavat näkyä
Ai no siinä tapauksessa voisin tunnustaa kyl. Luin siis alussa aivan väärin!Moe Szyslak sanoi:Siin luki petankimies, ei pettinkimies!
burb sanoi:Mulla on kato niin korkea moraali (olenhan muita parempi ihminen) että mä en muille korvamerkittyjen kanssa ala millekään. (Yleensä)
ampumahiihtäjän ex sanoi:Kato mä en korvamerkittynä alkais mitään kenenkään kans.
PuoliPöhkö sanoi:Täh, Suksiko sun ampumahiihtäjäs lumisempiin maisemiin? :eek!: :doubtful: :nope:
Jussi sanoi:ampumahiihtäjän ex vaihtoi kevätlajeihin. Sillon nyt joku petankkimies...
Jussi sanoi:Tossahan se pariskunta luuraa: [kuva petankkipariskunnasta]
Okei nyt tää tapahtumaketju sai ihan loogisen päätöksen kun tuoVarmalla paljon lepposampi luonne :ahem: :ahem: :ahem:
Tai sit se on pelosta jäykkänä pidätelly koko viikon. Vois sillä olla gauhee kusihätä.Knoukkari sanoi:Toi lippalakkimies on homo tai sit sillä on tulossa riskaabeli pieru.
Niin upea aamu, ettei kannata tuhlata sitä koneella räpeltelyyn.kouvotsvoni sanoi:Onpas hitaasti heräävää sakkia tänään.
Tänään ei ole muuta mahdollisuutta:dunno: 8-16 koulua ATK-luokassa.. Aamullakin kotona pistin koneen päälle kahvin tippuessa, kun eipähän siinä muuta tehtävissä ydyn ja hamppien pesun ohella.Sam sanoi:Niin upea aamu, ettei kannata tuhlata sitä koneella räpeltelyyn.
Eikö tuoi oo ihan sieltä mäen päältä...lähempää pengerkujaa missä ryhmäteatteri on..ja koira-aitaus....sieltä niin. On varmasti.Mehe Rienarsuo sanoi:Ei kai siinoo lara ja snadi karhupuistos?
e) mikäs tossa vikana?lara sanoi:e.)Niin ja sit toi mies....:doubtful:
f.)En oo raskaana.
Joo, suora musta lyhyt tukka on ihan jees, jos aikaisemmin on ollu gauheet kiharat.lara sanoi:b.) Mulla ei oo koskaan ollu noin pitkää tai vaaleaa tukkaa.
Jos oisit raskaana, niin pelaisit varmaan ilman siideriä/olutta?!lara sanoi:c.) Mä en pelais petankkia kesällä kalliossa ilman kylmää siideriä tai olutta.
f.)En oo raskaana.