Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
:thumbup:

:thumbup:

Mulla on kato niin korkea moraali (olenhan muita parempi ihminen) että mä en muille korvamerkittyjen kanssa ala millekään. (Yleensä)
Niin, asiaanhan tuli myöhemmin tarkentavaa informaatiota... ;)
:thumbup: Jooh. Kato mä en korvamerkittynä alkais mitään kenenkään kans.

Trullinkaasu

Well-known member
JJAU! Nyt on sekin tehty. Tunti sitten jäin ruohonleikkurin alle ja kesäfleda is ready.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Mun tyätoveri aivasti eilen 25 kertaa. Ensimmäinen sarja oli 10 aivastusta, toinen sarja 7 sekä kolmas sarja 8 aivastusta. Sitten se aivastelu loppuikin.

Örfil

Guest
PuoliPöhkö sanoi:
Täh, Suksiko sun ampumahiihtäjäs lumisempiin maisemiin? :eek!: :doubtful: :nope:
lara vaihtoi kevätlajeihin ;) Sillon nyt joku petankkimies...

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jussi sanoi:
lara vaihtoi kevätlajeihin ;) Sillon nyt joku petankkimies...
Varmalla paljon lepposampi luonne :ahem: :ahem: :ahem:
Onko skriinshottia tai linkkiä uutiseen?
...ja lähetteleekö edelleen tekstareita pyssymaakarille? :doubtful:

Voiko foorumilta saada potkut, jos tieto yksityistekstareista leviää laajempaan tietoon?

Soo soo lara! *varoittavasävyistä sormen heristystä*

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tossahan se pariskunta luuraa:

Kuten näkyy, laran pubi-illat alkavat näkyä ;)

Knoukka

Well-known member
PuoliPöhkö sanoi:
Lepposan näkönen mies tosiaan tuo uusi petankkimaakari.
Hyvä vaihtokauppa lara! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Joku ufomiäs ku on ulostanu tollasia rautapapanoita!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Knoukkari sanoi:
Joku ufomiäs ku on ulostanu tollasia rautapapanoita!
No nyt mun epäilykseni heräsivä ja vahvistuva ennestä!
Täs on ny tota bonvoyager-ilmiötä havaittavissa.

Mahtoiko laskeutua Ruissaloon jokunen vuosi sitten?
(pahoittelen kuvanlaatua - kuvattu neulanreikäkameralla)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Murphyn laki on todettu paikkansa pitäväksi:

- Täytin työhakemuksia ja todistukset olivat siellä, missä niiden ei pitänyt olla.
- Nitojasta loppui niitit enkä tietenkään nyt löydä niittipakettia sieltä, mihin olen sen ns. varmaan ja helposti löydettävään paikkaan laittanut.
- Tulostimesta loppui muste ja uudet mustesäiliöt olivat helposti löydettävässä paikassa, eli siellä, josta ne vihdoin viimein puolen tunnin etsimisen jälkeen bongasin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Lompakkoon oli kertynyt 10 senttisiä, niin tiputtelin niitä Senttipokeriin. Sitten iholle tuli joku n20v tyyppi joka selosti suu vaahdossa miten hieno peli Senttipokeri on ja tahtoi seurata pelaamistani. Jokseenkin tukala olo oli, mutten nyt jaksanut hätistääkään. Sitten alkoi horisemaan kuin oltaisiin tunnettu koko ikämme. Ei silmien tai hajun perusteella vaikuttanut olevan alko/piri/tm päissään. Pelit loppui ja hän lähti seuraamaan. Sitten tuli vielä samaan hissiinkin ja kysyi olisiko minulla heittää paria euroa tupakka-askiin.. Sanoin ettei ole, no sitten oli pummaamassa röökiä ja yhden heitin. Olisi vielä halunnut poltella sen minun kanssa.. Sanoin jotta olis vähän kiire, ettei kerkiä. No olisi vielä samaan autokyytiinkin tullut, sitten riitti ja sanoin että lähden nyt.. Jollei tyyppi ollut missään aineissa, niin ihme ja kumma. Ei tuollaisia, noin sosiaalisia suomalaisia olekaan olemassa. Lompakko, tupakat, kännykkä, perseneitsyys ym säilyivät.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
kouvotsvoni sanoi:
Lompakkoon oli kertynyt 10 senttisiä, niin tiputtelin niitä Senttipokeriin. Sitten iholle tuli joku n20v tyyppi joka selosti suu vaahdossa miten hieno peli Senttipokeri on ja tahtoi seurata pelaamistani. Jokseenkin tukala olo oli, mutten nyt jaksanut hätistääkään. Sitten alkoi horisemaan kuin oltaisiin tunnettu koko ikämme. Ei silmien tai hajun perusteella vaikuttanut olevan alko/piri/tm päissään. Pelit loppui ja hän lähti seuraamaan. Sitten tuli vielä samaan hissiinkin ja kysyi olisiko minulla heittää paria euroa tupakka-askiin.. Sanoin ettei ole, no sitten oli pummaamassa röökiä ja yhden heitin. Olisi vielä halunnut poltella sen minun kanssa.. Sanoin jotta olis vähän kiire, ettei kerkiä. No olisi vielä samaan autokyytiinkin tullut, sitten riitti ja sanoin että lähden nyt.. Jollei tyyppi ollut missään aineissa, niin ihme ja kumma. Ei tuollaisia, noin sosiaalisia suomalaisia olekaan olemassa. Lompakko, tupakat, kännykkä, perseneitsyys ym säilyivät.
Voinee kutsua myös ihastumiseksi :eek: