Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Haa, täällähän vittuillaan mulle.
Räjäytän forumin perkelehelvetti.

burb

.
Ihme porukkaa täällä... miltei tunti sitten uhkasin räjäytellä ja vieläkään ei ole mitään pommiuhkauspaniikkia syntynyt.
Tai sitten mua ei oteta tosissaan. :(

Jos mua ei nyt heti oteta tosissaan niin mä räjäytän koko paskan! :mad_old:

Örfil

Guest
Vitut sillä mitään pommia ole, se on kurkku ja perseessä!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
:D :D :D :D Voi vittu mitä juttua. Ei saa kiusata burbbia. Se nyt on vaan vähä köpö. Mulla on edelleen helliä tunteita häntä kohtaan..
Vaikka rukkaset tulikin. :(

Räjäytä vaan se kurk..EIKU POMMI!

Örfil

Guest
Tein vaihtarit burbin kanssa: laitan sille yhden sun videon ja vastalahjaksi sulle tulee postissa se kurkku. Onhan sekin nyt jotain, sellaisen tempun jälkeen :nope:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Joo, no jos burbin peräsimessä tykyttävä tuntematon asia on vielä tuntematon, niin antaa olla. Unohtakaa koko juttu. :frank:

burb

.
Se mitä mun takapaksissa on, tai siis ei ole, on aivan mun henkilökohtainen asia, tai siis olis jos mulla olis siellä jotain mutta kun ei ole, eikä se asia kuulu kellekään muulle, eikä voikaan koska mitään ei ole missään kuulitteko!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Se mitä mun takapaksissa on, tai siis ei ole, on aivan mun henkilökohtainen asia, tai siis olis jos mulla olis siellä jotain mutta kun ei ole, eikä se asia kuulu kellekään muulle, eikä voikaan koska mitään ei ole missään kuulitteko!
Veikkaan että siellä on toi avattaressa keikistelevä hemmo!:frank:

burb

.
No voi v***u kun meni legendaarinen 9000 rikki just noin kehnon viestin kohdalla.

Knoukka

Well-known member
burb sanoi:
No voi v***u kun meni legendaarinen 9000 rikki just noin kehnon viestin kohdalla.
Keskittyminen pettää kun on kesäkurpita aunuksessa.

Otin just vajaan tunnin olgat tossa. Nyt kahvilla herättelen itteeni ja jalkoja kutoselle.

burb

.
lara sanoi:
Ei saa kiusata burbbia.
:thumbup:
lara sanoi:
Mulla on edelleen helliä tunteita häntä kohtaan..
:thumbup:
lara sanoi:
Vaikka rukkaset tulikin. :(
Mulla on kato niin korkea moraali (olenhan muita parempi ihminen) että mä en muille korvamerkittyjen kanssa ala millekään. (Yleensä)
Niin, asiaanhan tuli myöhemmin tarkentavaa informaatiota... ;)