Peesaa tätä....kouvotsvoni sanoi:*nauraa burbille* ....siis jutuilleen, ei hahmon vajavaisuudelle
Mutta lyhyt on tulilanka etupuolella.Jussi sanoi:Vitut sillä mitään pommia ole, se on kurkku ja perseessä!
SOON GAUHIA MUSTA SIKARI!!!!!burb sanoi:Jussi valehtelee, se ei ole mikään kurkku. :mad_old:
Lähettämäsi uhkauskuvan perustella se on varsin iso arbuusi.burb sanoi:Jussi valehtelee, se ei ole mikään kurkku. :mad_old:
Veikkaan että siellä on toi avattaressa keikistelevä hemmo!:frank:burb sanoi:Se mitä mun takapaksissa on, tai siis ei ole, on aivan mun henkilökohtainen asia, tai siis olis jos mulla olis siellä jotain mutta kun ei ole, eikä se asia kuulu kellekään muulle, eikä voikaan koska mitään ei ole missään kuulitteko!
Keskittyminen pettää kun on kesäkurpita aunuksessa.burb sanoi:No voi v***u kun meni legendaarinen 9000 rikki just noin kehnon viestin kohdalla.
:thumbup:lara sanoi:Ei saa kiusata burbbia.
:thumbup:lara sanoi:Mulla on edelleen helliä tunteita häntä kohtaan..
Mulla on kato niin korkea moraali (olenhan muita parempi ihminen) että mä en muille korvamerkittyjen kanssa ala millekään. (Yleensä)lara sanoi:Vaikka rukkaset tulikin.