Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Muistan kun yhdellä tyypillä oli joskus Kanarialla mukana Polaroid-kamera. Oli käsittämättömän upeeta ja erikoista nähdä kuvat samantien kun ne oli otettu ja vakavasti harkitsin moisen hankintaa itsekin!
Huikeeta!Runar ja Kyllikki sanoi:Mitä vittua...? :doubtful:
http://www.cs.tut.fi/~saukkonj/anssikela.html
Sam sanoi:ei näytä ääkköset pelittävän
Jeh.. ja mie kuulin että graafinen muotoilu annettiin yhen ranskalaisen design-putiikin duuniksi. Ei kuulemma kustantanut kuin vaivaiset 400 000 €. :thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Mä olen kuullut aika varmalta taholta, että tuon tekemiseen on saatu yli miljoona euroa valtionapua. Kerrankin valtion rahoja käytetään johonkin järkevään ja yleishyödylliseen!! :ahem: :ahem:
Sankar Oy:n tehtaanmyymälääkö tarkoitat? Se on Lonttisissa.JOC sanoi:Turun seudulla pitäisi olla laadukkaiden)) vaatemerkkien varasto-/outlet-myymälä. Tietääkö kukaan missä? Mainostanut ainakin Turun Sanomine kannessa joskus.
Ajoin tuosta ohitsekin viime pe, mutta en usko että se on tuo. Kyseessä on siis ilmeisesti jossain "landella" sijaitseva paikka, ilmeisesti turun pohjoispuolella. Mainoksessa edustettuina olivat ainakin muistaakseni Gant, Tommy Hilfiger ja Lacoste. Kaverikin muisti paikasta joskus lukeneensa, eli taidetaan mennä johonkin maalaispitäjään.Runar ja Kyllikki sanoi:Sankar Oy:n tehtaanmyymälääkö tarkoitat? Se on Lonttisissa.
Oisko se sitten se Piikkiön kieppeillä oleva lafka, vanhan ykköstien varrella? Ei kyllä vedä pohjoseen, mutta muuta en tiedä Turun alueella sellasia. Tai ainakaan muista. Samoissa tiloissa on vuosien varrella ollut ainakin laadukas turkkimyymälä, myöhemmin pirun kalliiden nahkavaatteiden myymlä ja nykyisinkin siinä on kaiketinkin (oli ainakin toissakesänä) jotain myymälätouhua.JOC sanoi:Ajoin tuosta ohitsekin viime pe, mutta en usko että se on tuo. Kyseessä on siis ilmeisesti jossain "landella" sijaitseva paikka, ilmeisesti turun pohjoispuolella. Mainoksessa edustettuina olivat ainakin muistaakseni Gant, Tommy Hilfiger ja Lacoste. Kaverikin muisti paikasta joskus lukeneensa, eli taidetaan mennä johonkin maalaispitäjään.
Ei mulla oikein napannut. Tosin keskittyminen ohjelmaan oli aika huonoa kanssa.Knoukkari sanoi:Olipa helvetin hienoa Kotikatsomoa taas Kymenlaakson Laulun muodossa! Tykkäsin!