Jep, toista se on täällä suljetulla. Vaikka jos on ovi auki niin kyllä jorinat kuuluu ihan yhtä hyvin kuin avo-osastolla.VR sanoi:Onneks en oo avokonttorissa. :doubtful:
Ihmissuhdeinformaatioteknologiakonsultti Susan Kuronen.Jussi sanoi:Tollahan voi alkaa tituleeraamaan itteään it-alan konsultiksi!
Olispa kaamia ammattinimike. Ma saisin ehka 7 kirjoitusvirhetta tuohon sanaan ja olis hirvean vaikea miettia, etta onko ne oikeasti kaikki yhteen!! :eek!:Knoukkari sanoi:Ihmissuhdeinformaatioteknologiakonsultti Susan Kuronen.
Tuossahan on lähes yhtä hieno idea kuin tässä...Runar ja Kyllikki sanoi:Mitä vittua...? :doubtful:
http://www.cs.tut.fi/~saukkonj/anssikela.html
Tietokonenörtti kosi rakastaan ikimuistoisella tavalla
15.04.2008 18:49
Yksi tyytyy vain sormukseen ja kukkapuskaan, toinen keksii jotakin muuta.
Amerikkalaismies osoittautui varsinaiseksi ideanikkariksi, kun hän mietti, miten kosia rakastaan.
Tietokone-ohjelmoijana työskentelevä Bernie Peng näki kuukauden päivät vaivaa ohjelmoidakseen uudelleen Bejeweled-nimisen älypelin, josta hän tiesi tyttöystävänsä Tammy Lin pitävän.
Kun Li saavutti tietyn pistemäärän, näytölle ilmestyi virtuaalinen sormus ja kosinta. Vastaus kysymykseen tuli heti: tahdon.
Romanttinen kosinta tapahtui viime joulukuussa. Vasta nyt Peng rohkeni kertoa tarinansa - ja missäpä muualla kuin nettipäiväkirjassaan.
- Se oli minun mielestäni aika siistiä. Sellaisella nörttimäisellä tavalla, Peng kertoi.
Häät ovat tiedossa ensi syksynä. Bejeweled-pelin kehittänyt yhtiö palkitsee mainosmannekiininsa häämatkalla.
IS-AP
Moneltako saa tulla pöytään?Il Tempo Gigante sanoi:Ilmoitan merkityksettömästi nukkuneeni ½-seitsemään. Puuroa keittelen.
No itse heräsin taas 3 min ennen herätyskelloa. Vajaata nukkujan lisäksi yöunien pituus.Olga sanoi:Hittolainen, vielä minä joskus nukun ainakin kuuteen.
Olen huomannut ihan saman. Useimmiten auttaa kun ruttaa vähän liian suoraa seteliä.kouvotsvoni sanoi:Miksiköhän monet automaatit eivät halua vanhojen ja ryppyisten seteleitten lisäksi suoraan automaatista saatuja sileitäkään?
Ja taas on aika.Il Tempo Gigante sanoi:Jospa lähtisi töihin, niin pääsee ajoissa pois.
Ciao!