Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
jps sanoi:
Ruuvi pitää aina paremmin kuin naula, niitä muutama sopiviin kohtiin vois auttaa,
liimasta ei varmasti haittaa ole.
Liimasta on haittaa, jos tarvitsee purkaa esim. muuton yhteydessä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sam sanoi:
Liimasta on haittaa, jos tarvitsee purkaa esim. muuton yhteydessä.
Mä olen yhden sängyn laudat ruuvannut toisiinsa kiinni ruuvaamalla niiden alle ylimääräiset laudat, revaamalla tulee vielä jämäkämpi pohja.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Knoukkari sanoi:
Mä olen yhden sängyn laudat ruuvannut toisiinsa kiinni ruuvaamalla niiden alle ylimääräiset laudat, revaamalla tulee vielä jämäkämpi pohja.
Mun piti laittaa nykyisen sänkymme metallisäleikön päälle vaneria vahvikkeeksi. Meni hermot narinaan. Siivouksen kannalta lisätuet lattiaa vasten olisivat olleet epäkäytännölliset, vaikka niitäkin kokeilin edellisessä asunnossa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
jps sanoi:
Nyt äkkiä toimintaa sillä kiristysrintamalla, lääkärithän aikovat pilata sen ja mahdollisuuteesi linnalomaan.
Mikä vitun linnaloma?:doubtful:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
jps sanoi:
Kiristyksestä voi hyvinkin päästä valtion kustantamalle lomalle linnaan.
Joo, joku suoja se pitää työnantajallakin olla ettei työntekijät ala silmille hyppiin! Olisivat kiitollisia, että on edes jotain työtä. Aina on tilaa työkkärissä.



;)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hyvää nimipäivää kaikille forumin Ottoille ja Otto-mielisille.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mutku sanoi:
Joo, joku suoja se pitää työnantajallakin olla ettei työntekijät ala silmille hyppiin! Olisivat kiitollisia, että on edes jotain työtä. Aina on tilaa työkkärissä.
;)
No jaa, Thunder on täällä forumilla suunnitellut, jotta menee vaatimaan suurta palkankorotusta uhkalla, että muussa tapauksessa tekee ilmoituksen työsuojeluviranomaisille ja poliisille. Siis ihan selkeä kiristyssuunnitelma.

Siis ei vaadi työnantajalta puutteiden korvaamista vaan rahaa uhkalla tehdä ilmoitus.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olga sanoi:
Pitäisi kirjoittaa lehdistötiedote, eikä millään irtoa. :doubtful:
Kerro että tapahtumat ovat sun yksityisasia ja ne tekstiviestit ovat osa normaalia kommunikointia. Ja että tulos on väärä positiivinen.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Kerro että tapahtumat ovat sun yksityisasia ja ne tekstiviestit ovat osa normaalia kommunikointia. Ja että tulos on väärä positiivinen.
No persetti, kun minä just olen yrittänyt kännyäni tarjota vaikka mille lehdille, mutta ei niille ole kelvannut. Väittävät vain, että sen sisältö on minun yksityisasiani eikä se ketään kiinnosta. :doubtful:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Voisithan sä kirjoittaa sinne tiedotteeseen vaikka puutarhanhoitovinkkejä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ilmoita että olet valmis liittymään Natoon jos pääset keskenäs sopimukseen turvatakuista.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Ilmoita että olet valmis liittymään Natoon jos pääset keskenäs sopimukseen turvatakuista.
Älä kiusaa. Aatteleppa miltä tuntuu esim. laittaa ihmisen esittelyjä tiedotteeseen, kun tietää vain nimen (niitä on satoja) ja sähköpostiosoitteen, joka päättyy hotmail.com. :jaska:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olga sanoi:
Älä kiusaa. Aatteleppa miltä tuntuu esim. laittaa ihmisen esittelyjä tiedotteeseen, kun tietää vain nimen (niitä on satoja) ja sähköpostiosoitteen, joka päättyy hotmail.com. :jaska:
Kun en osannut nyt sanoa mitään tsemppaavaa niin meni kiusimiseksi, sori. ;)




Ai sillä ihmisellä on satoja nimiä? Tosi rakas lapsi.




ANTEEKSI!!
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Olga sanoi:
Älä kiusaa. Aatteleppa miltä tuntuu esim. laittaa ihmisen esittelyjä tiedotteeseen, kun tietää vain nimen (niitä on satoja) ja sähköpostiosoitteen, joka päättyy hotmail.com. :jaska:
Hotmail on uudistunut!

Oli tullut sähköposti tyypiltä hotmail-osoitteesta ja siinä oli muotoilut menneet ja teksti oli yhtenä pötkönä. Mukana oli tietynlainen taulukko joten viesti oli käytännössä kelvoton.
Lopussa oli Hotmailin mainos että on uudistunut ja vaikka mitä uusia ominaisuuksia :D
 
Ylös