Olga
.
Taidan lähteä kotiin. On mukavampi ajella ruuhkassa. Meillä se kestää viitisen minuuttia. Pitää olla tarkkana, että ehtii mukaan. :wink:
Kainuun kaikki kymmenen kiesiä kiilaamassa keskuskadulla kello kuustoista. :ahem:Olga sanoi:Taidan lähteä kotiin. On mukavampi ajella ruuhkassa. Meillä se kestää viitisen minuuttia. Pitää olla tarkkana, että ehtii mukaan. :wink:
Hämäläiset äänessä.burb sanoi:Kauhee höpötys taas täällä Vapaassa. Melkein tunti taas edellisestä viestistä.
Mä ostin eiliseltä kaupunkireissulta suklaata, jotka nyt tuolta komerosta mulle huutelee että "OTA MINUT"! Prkl.Zaikom sanoi:Ostin irtokarkkeina pääkallosalmiakkeja. Tämänkertaisessa liikkeessä ne olivat jauhoisia. Ei hullumpaa sekään. Pussiin tuli myös vanhoja lakuautoja, joitain pehmeitä hedelmämakeisia, sekä viinikumeja.
Vielä? No tokihan olen, kun juuri tulin ulkoa. :wink:Mutku sanoi:Olga vielä valveilla
Ei helvettiRunar ja Kyllikki sanoi:
Tuo irstailija, itsensäpaljastaja, pitäisi kyllä teljetä vankilaan loppuiäkseen. Varsinainen pedofiili.Runar ja Kyllikki sanoi:
KYLLÄ!! Kehtaakin lapsille paljastella tollalailla. :mad_old: Onneks äiti on ollut ajantasalla ja älys kertoa että se on umpisuoli. Ois kauheeta ko lapset sais tietää että ihmisillä ja elukoilla on sukupuolielimet. :frank:jps sanoi:Tuo irstailija, itsensäpaljastaja, pitäisi kyllä teljetä vankilaan loppuiäkseen. Varsinainen pedofiili.
Voiko toi olla totta....Runar ja Kyllikki sanoi: