Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tulkitsen suklaan saamisen seksiksi, siksi valitsin tuon hymiön.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Formulanomi sanoi:
Tota ei kyllä kannattaisi tehdä keskellä päivää. :)
Totta. Mieluummin yöllä peiton alla valot pois ihan hiljaa. Silmät kiinni.
Formulanomi sanoi:
Ihan sama kuin joku ruuna esittelisi kokoajan vehjettään julkisesti. :nope:
Mun mielestä Ruunar kyllä ilmoitti tämän keskustelusäikeen aloitusviestissä että umpisuoli laitetaan piiloon ennen astumista. Siis pihalle. Tokkopa edelleenkään tupakoi umppari esillä.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Formulanomi sanoi:
Voiko toi olla totta....:D :D :D
Seurasin alkuperäistä keskustelua (hevostalli.net) ja melko autenttiselta sai kertoja tapahtumat kuulostamaan. Voi olla naapurin lapsilla jännä paikka, jos joskus joutuvat umpisuolileikkaukseen.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
No niin, tänään tuli taas ajettua monenäköstä autonrakkinetta. Niin montaa, etten ala niistä erikseen fiiliksiä raportoida. Tuli ajettua Opel Astraa, Peugeot 207 farkkua, Citikan C4:eljää, Kiaa, Fiatia jne. jne. Kaikki oli taas vähän pakkopullaa ajaa ja aika tavanomaisia autoja kaikki. Yksikään ei oikeestaan erottunut millään tavalla ajettavuuden puolesta paremmaksi tai huonommaksi. Fiat oli selkeesti hiljaisin, Peugeotin farkku meluisin. Yksikään ei silti ollut häiritsevän meluisa tai lähellekään niin meluisa kuin Mitsubishi Lacer Sport Sedan.

Pari huomiota silti: Kiassa on ihan järjettömät laatuerot eri yksilöiden välillä. Hallissa oli rinnakkain kolme Kiaa ja kaksi niistä oli ihan OK, mutta se kolmas. Huh, huh. :eek!: Vaikea tajuta, että joku autotehdas on päästänyt laadunvalvonnastaan niin karmeaa työnjälkeä läpi. Ikkunankarmitkin olivat kuin harrastelijasepän neliöputkesta ihan itte kokoonhitsaamat. Irvistelivät saumoista ja oli hirvittävät hitsausknöölit saumoissa. Ikkunankarmien maaleissa oli mysö selviä valumia ja todella epätasaista pintaa. Siis sellaisessa kohdassa joka näkyy ihan selvästi. Täysin käsittämättömän huonoa työnjälkeä! En osaa edes sanoin kuvata miten luokattoman huonoa työnjälkeä se oli.

Sitten reissun suurin ylläri. En ollut missään vaiheessa edes ajatellut käydä kokeilemassa Suzukia. Ei vaan tullut mieleen ja on mulle merkkinä aika tuntematon. Olin Seat/Mitsu/Mini/Hyundai/Skoda/Subaru/jne-liikkeessä kun huomioni kiinnittyi tosi nätinnäköiseen katumaasturinn. Ajattelin koosta ja ulkonäöstä päätelleen että se on varmaankin reilusti yli sen hintaluokan mitä minä olen hakemassa. Kyselin kuitenkin että mikäs tollanen on...ja myyjä kertoi että tämä on nyt se Suzuki SX4. Noh, eikun koeajamaan koska hinta oli sittenkin erittäin kohtuullinen. (etuvetona vähän yli 17 000 ja nelivetonakin alle 20 000) Ja niinpä mun todella suureksi yllätykseksi Suzuki vain on ollut kaikista koeajetuista autoista se, joka vähän nostatti hymyä huulille ja jossa oli jopa jonkinmoista ajamisen iloa. Se on paljon sanottu ihmiseltä joka inhoaa autolla ajamista.
Oman kivan lisänsä teki se, että siellä istuttiin selvästi muuta liikennettä korkammalle ja liikennevaloissakin pystyi seuraamaan tilannetta edellä olevien autojen ylitse.
Suzuki SX4 nousi kertaheitolla rymisten ylivoimaiseen kärkeen seuraavaa autoa valitessani, ja jos ei ihmeitä tapahdu, ehkä tuossa toukokuun loppupuolella menen vääntämään kauppaa siitä. Mulla on jo nyt erittäin hyvä ja kilpailukykyinen vaihtotarjous siihen ja ajattelin josko kokeilis vielä talvirenkaat tingata siihen kaupanpäälle.

Ton näkönen "pikku-SUV" kyseessä siis:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kuluttaako nuo SX4:n bensamoottorit tavallista enämpi vai kuvittelenko mä vaan...?
En jaksa nyt tarkistaa faktoja, kunhan vaan täältä sivusta huutelen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Teho 107 hv:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kulutus: 7,1 l (iltasanomat)
Kulutus: 8,5/5,8/6,8 (aamulehti)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Kuluttaako nuo SX4:n bensamoottorit tavallista enämpi vai kuvittelenko mä vaan...?
En jaksa nyt tarkistaa faktoja, kunhan vaan täältä sivusta huutelen.
Kaupunki 8,5, maantie 5,7 ja yhdistetty 6,8 eli ei mitenkään tavattoman isot lukemat n. 1200-kiloiselle autolle. (Nämä siis myyntiesitteestä)
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
1,6 litran bensakoneessa lukemat 8,9/6,1/7,1
Se taisi olla tuo maantielukema mikä näytti isolta, kun monet muut 1,6litraset taitaa kuluttaa maantiellä 5,jotain.
No, jotkut sellaiset kuluttaa sitten enämpi kaupungissa tai jotain, eipä nuo Suzukin kulutuslukemat loppujen lopuksi juuri muista taida erota.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
1,6 litran bensakoneessa lukemat 8,9/6,1/7,1
Se taisi olla tuo maantielukema mikä näytti isolta, kun monet muut 1,6litraset taitaa kuluttaa maantiellä 5,jotain.
No, jotkut sellaiset kuluttaa sitten enämpi kaupungissa tai jotain, eipä nuo Suzukin kulutuslukemat loppujen lopuksi juuri muista taida erota.
No, mulla on nykysessä kaupunki 9,9, maantie 5,9 ja yhdistetty 7,4 että en mä ainakaan nykyiseen verrattuna konkurssiin ajaudu vaikka Suzukin ostaisikin. :D

Emmä muutenkaan noita kulutuksia katsele. Yhdestäkään koeajamastani en ole, nyt Suzukia lukuunottamatta, selvittänyt kulutuslukemia.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
burb sanoi:
Ekoterroristi! Norpantappaja! Liito-oravantallaaja! Motoristi!
Taidan lähteäkin paskomaan ihan huvikseni entisen Hotelli Syvälammen ympäristöön, ja sekoitan joukkoon hieman aitoja liito-oravan papanoita. Sitten tulevat tielaitoksen sedät ja sulkevat 1-tien ja maailma pelastuu. :ahem:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Bileet! Nyt on sitten kaksituhatta viestiä kirjoitettu - pelkkää paskaa.



Yours Truly
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tuli sitten tänään ajeltua ajoharjoitteluradalla ja kuunneltua jotain teoriaa. II-vaihe siis suoritettu.
 
Ylös