Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Tuli just mieleen nukkumaanmeno toikista että jos laittais toijkin jonka nimi on "Hukkumaanmenotoikki" Oisko vanha vai muuten vain tosi hassuttelu.
Jalostetaan eteenpäin.

"Missä naskalit oli kun hukuit"
"Tänne kaikki merkityksettömät hukkumiset"
"Päivän hukkuminen"
"Mitä mieltä hukkumisesta" (Esa)
"Hukkumaanmeno ilmoitukset tänne"
"tonnit paukkuu"
"Ornaatko kun hukuit"
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
DiVisionin boksi päivitti itse itsensä kaapelin kautta:eek: Minä kun luulin, jottei moista touhua tue oikein mikään boksi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
DiVisionin boksi päivitti itse itsensä kaapelin kautta:eek: Minä kun luulin, jottei moista touhua tue oikein mikään boksi.
Siinä on varmaankin joku vika, kannattaa palauttaa!
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Eipä tässä mitään, palkankorotus on jo saatu. Yksi ilmoitti eronneensa ja menevän entiseen työpaikkaansa.

Kyllä tässä työpaikkoja pitäisi vähän katsella kun työkaverinit myös lähtevät sieltä heti lomien jälkeen. Eivät jaksa katsella enää työnantajan toilailuja.

Ei tässä sairaslomalla jaksa olla, tarttis tehdä jotain.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Siivottu ja käytetty koirat. Tänään en tee enää muuta ku pesen auton, vaihdan kesärenkaat ja lämmitän saunan. Ja kahden tunnin päikkärit ennen sitä!
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
burb sanoi:
Mulla on uusi addiktio:
Mä olin joskus koukussa tohon... joskus saattoi mennä helposti parikin purkkia päivässä :nope:

Joka ostosreissulla piti napata vähintään neljä purkkia mukaan. Keittiökin oli täynnänsä tyhjiä purkkeja.

Pääsin irti tosta ja siirryin Mehukattiin. Nyt mulla menee jo ihan hyvin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Miten minä nyt saan sen kaapelin kautta tulleen "päivityksen" eli viruksen poistettua? Pitäisikö valella bensaa vai mitä häh? Toimii liian hyvin ollakseen totta!½
 
Ylös