Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Thunder sanoi:
Siellä nykyisessä työpaikassa täytettiin muuten yksi putkenpiirtäjä vaikka työnantajalleni olen ilmaissut kiinnostukseni kyseiseen tehtävään.
Täytetty putkenpiirtäjä olis aika erikoinen. Monilla on täytettyjä lintuja, kettuja yms. mutta en tunne ketään, jolla ois täytetty putkenpiirtäjä!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Ylen Sankia Priha sanoi:
Kyllä joskus on saanut kiittää onneaan että on pili pimpsan paikalla. Ei tarvinnut hirveästi hikoilla wanhana eikä lakkiaisissa eikä missään muuallakaan näiden rytkyjen kanssa. Wanhana smokki ja muuten tumma puku kera krakan, toimii joka paikassa, häissä ja hautajaisissa. :thumbup:
Löytyi sitten tänään mekko, kun Sellossa koluttiin kauppoja lävitse.
Your Facen turkoosi tekele valkoisilla kuvioilla.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Täytetty putkenpiirtäjä olis aika erikoinen. Monilla on täytettyjä lintuja, kettuja yms. mutta en tunne ketään, jolla ois täytetty putkenpiirtäjä!
Siellähän se seisoo, en tiedä onko se elävä mutta kuitenkin.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Thunder sanoi:
Täytyy antaa sinulle kymmenen papukaijamerkkiä.
Arvasin kun puhuit paskoista työolosuhteista ja putkifirmasta. Hitsailette siellä todennäköisesti meidän firman putkipenkeillä. Taannoin kun olin kesätöissä niin mulle napsahti nakki, että piti hakea putkipenkit korjaukseen teidän firmasta. Aivan karmee murju se paja jossa ootte töissä. :yuck: Jotain kertoo sekin, että ikuna en oo niin paskasia ja 'tahallaan' hajotettuja koneita nähnyt kun ne jotka noudin sieltä korjaukseen.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jr- sanoi:
Arvasin kun puhuit paskoista työolosuhteista ja putkifirmasta. Hitsailette siellä todennäköisesti meidän firman putkipenkeillä. Taannoin kun olin kesätöissä niin mulle napsahti nakki, että piti hakea putkipenkit korjaukseen teidän firmasta. Aivan karmee murju se paja jossa ootte töissä. :yuck: Jotain kertoo sekin, että ikuna en oo niin paskasia ja 'tahallaan' hajotettuja koneita nähnyt kun ne jotka noudin sieltä korjaukseen.
Vittu hajotettuja ne varmaan onkin, vaikka on ilmoitettu vitun venäläiselle, että kone sekoilee tai ei ole oikeaa putkea, silti venäläinen ei välitä asiasta, joten siirryn toiseen työhön ja ilmoitan satavarmasti työsuojelurikkomuksesta yms. laitteista. Koska edellinen, joka erosi, sairasti samaa nivultyrää vuosi sitten ja nyt on sitten minun vuoroni.

Hitsarit, jotka sinä kerrot, ovat todennäköisesti niitä venäläisiä, jotka ei uskalla kertoa mokanneensa vaan pätkivät paloiksi ja väittävät, ettei taivutus ole tehnyt niitä, laatuseuranta osoittaa, että ne on jo tehty, venskut inttäävät vastaan ja sitten pääjohtaja hermostuu heihin ja haukkuu.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
On taas ilmanottoaukot niin tukossa, että on pakko lähteä testaamaan auttaako maaseutuilma tilannetta. Minkähänlainen vesipää minä olenkaan, kun valumaa vain riittää ja riittää. :eek:
 
Ylös