Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
burb sanoi:
Ei saa tarjota tällaiselle helposti addiktoituvalle tuollaisia helposti addiktoivia juttuja!!! :mad_old:
Sama! Jätin kuitenkin onneksi klikkaamatta, koska osaan varoa ansoja. Näin vastaisin burbille jos ei mies olisi IGGESSÄ!! Siinähän käy röyhky kärvistelemän.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
PÄRÄT KRÄSH!

Havaittiin tänään että meidän työpisteessä näyttää rakenteet hajoavan käsiin. Kattoa (eli yläkerran lattiaa) kannattelevissa palkeissa on hiusmurtumat koko leveydeltä molemmissa päissä. Näyttää hurjalta kun semmoinen lähes kymmenmetrinen TB-palkki näyttää pysyvän paikallaan vain hyvällä tahdolla. Rakennusviraston heppu kävi pällistelemässä sitä ja vie asian eteenpäin. Nyt odotellaan insinööriä paikalle pällistelemään. Saas nähdä koska joudutaan evakkoon.. ellei koko höskä tipu niskaan ennen sitä. :dunno:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Lakkiaismekkoa olen tässä etsiskellyt ja vaikealta tuntuu.
Ongelma ei ole siinä, ettei mitään sopivaa löytyisi, vaan etten osaa päättää hyvistä vaihtoehdoista parasta.

Tänään törmäsin yhteen todella kauniiseen mekkoon tai itse asiassa siinä on erillinen hame- ja yläosa. Siinä on vain pari pientä ongelmaa.

Ensiksikin se on musta ja ehkä hivenen liian juhlava.
YO-juhlissa se juhlavuus vielä menee, kun olen itse lakin saajana, mutta muuten ei välttämättä tulisi hirveästi käytettyä. Ja onko musta sitten sopiva väri keväisen juhlaan, jossa sään salliessa ollaan ulkonakin?

Sitten se vielä maksaa enemmän kuin muut mahdolliset (monikäyttöisemmät) mekot, joita olen katsellut.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei pidä hommasta tehdä liian vaikeeta:
tumma puku ja kravatti. :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
S.A sanoi:
Lakkiaismekkoa olen tässä etsiskellyt ja vaikealta tuntuu.
Ongelma ei ole siinä, ettei mitään sopivaa löytyisi, vaan etten osaa päättää hyvistä vaihtoehdoista parasta.
Otat semmosen mekon jossa saat varmiten, joka ei mene saadessa ryppyyn ja josta ei näy vaaleat tahrat helposti.

Lähden tekeen vetoja. Moro.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Ei pidä hommasta tehdä liian vaikeeta:
tumma puku ja kravatti. :thumbup:
:ahem:

Kyllä joskus on saanut kiittää onneaan että on pili pimpsan paikalla. Ei tarvinnut hirveästi hikoilla wanhana eikä lakkiaisissa eikä missään muuallakaan näiden rytkyjen kanssa. Wanhana smokki ja muuten tumma puku kera krakan, toimii joka paikassa, häissä ja hautajaisissa. :thumbup:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Knoukkari sanoi:
Otat semmosen mekon jossa saat varmiten, joka ei mene saadessa ryppyyn ja josta ei näy vaaleat tahrat helposti.
Kiitos näistä tarpeellisista vinkeistä. :rolleyes:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
S.A sanoi:
Kiitos näistä tarpeellisista vinkeistä. :rolleyes:
Jep. Knoukkari senkin SONNI!

Ei kantsi ikinä kysyy täältä kun ei tule koskaan mitä asianmukasia neuvoja.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mato Valtosen mukaan helpoin tapa tulla julkkikseksi Suomessa on naida napsauttaa Vesa Keskisen kanssa.:ahem:

Nopeella pyllistyksellä lööppeihin.:D
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kävin eilen työhaastattelussa eräässä toimistossa, siellä oltiin erittäin kiinnostuneita minusta ja ihmeteltiin, miten olen tuosta vaan vaihtanut ammattia, lisäksi hämmästeltiin työni fyysistä raskautta ja kykyä tehdä työtä 16 tuntia päivässä.

Siellä tiedetään työpaikkani maineen ja kuultuaan sen, miksi halusin vaihtaa työpaikkaa, he eivät pitäneet siitä ja sanoivat, että se on työsuojelurikkomus.

Menen ensi viikolla katsomaan sitä työpaikkaa ja saatan tehdä sopimuksen. Palkka on parempi kuin nykyisessä työssäni. Laskin kolmivuorotyöni palkkion keskiarviolla, täysin sama kuin mitä saisin uudessa paikassa ilman vuorotöitä. Työ on vielä kevyempää, ei mitään helvetin järeitä putkia. Työturvallisuus siellä väitetään olevan parempi kuin nykyisessä työpaikassani.

Jos teen hommani hyvin siellä, ne ottaa minut heti vakituisesti ja minulle suodaan mahdollisuus edetä työurallani eteenpäin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mailin lähettäjä Chianelli, Russell R., mutta allekirjoittaja oli Mrs.Hannah Jack Williams. Kuoleva nainen joka haluaisi rahaa, jotta voisi sitten antaa 3.5miljoonan perintönsä minulle.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ylen Sankia Priha sanoi:
PÄRÄT KRÄSH!

Havaittiin tänään että meidän työpisteessä näyttää rakenteet hajoavan käsiin. Kattoa (eli yläkerran lattiaa) kannattelevissa palkeissa on hiusmurtumat koko leveydeltä molemmissa päissä. Näyttää hurjalta kun semmoinen lähes kymmenmetrinen TB-palkki näyttää pysyvän paikallaan vain hyvällä tahdolla. Rakennusviraston heppu kävi pällistelemässä sitä ja vie asian eteenpäin. Nyt odotellaan insinööriä paikalle pällistelemään. Saas nähdä koska joudutaan evakkoon.. ellei koko höskä tipu niskaan ennen sitä. :dunno:
TB-rakenteet pitävät sellaista elämää kymmenistä minuuteista tunteihin ennen pettämistään, että ehditte hyvin alta pois.

Kiinassa tämä asia todentui jälleen jokin aika sitten kun tavaratalo romahti.
Rakennus piti kamalaa älämölöä koko pitkän päivän ennen sortumistaan.

Ei ne hiushalkeamat kerro vielä mistään muusta kuin lievästä virumasta ja plastisesta muodonmuutoksesta jotka ovat betonipalkin vetopuolella (alapinnalla) ihan tyypillinen ilmiö. Betoni kun ei kestä kätännössä lainkaan vetoa, ne teräkset ottaa siellä rakenteessa vedon vastaan.

Tietty jos alkaa olla sellaisia halkeamia, johon voi painaa esim. kynnen sisään, niin alkaa olla jo epänormaalia (suunnittelematonta) taipumaa. Pelkälle silmälle näkyvät hiushalkeamat (joissa ei ole käytännössä "rakoa") ovat luonnollisia palkkimaisille rakenteille, joita ei ole rajusti yliraudoitettu.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Thunder sanoi:
Jos teen hommani hyvin siellä, ne ottaa minut heti vakituisesti ja minulle suodaan mahdollisuus edetä työurallani eteenpäin.
Se oliskin muuten mielenkiintoinen työhaastattelu, jossa sanottaisiin, että tervetuloa, mutta mitään etenemismahdollisuuksia sulla ei ole ja ihan turha haaveilla palkankorotuksista :D

Mutta hyvä, että määräykset täyttävää duunia on tarjolla.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Mutku sanoi:
Se oliskin muuten mielenkiintoinen työhaastattelu, jossa sanottaisiin, että tervetuloa, mutta mitään etenemismahdollisuuksia sulla ei ole ja ihan turha haaveilla palkankorotuksista :D

Mutta hyvä, että määräykset täyttävää duunia on tarjolla.
Siellä nykyisessä työpaikassa täytettiin muuten yksi putkenpiirtäjä vaikka työnantajalleni olen ilmaissut kiinnostukseni kyseiseen tehtävään. Selvä juttu, joten ensi viikolla saatan siirtyä sinne paikkaan mieluummin, katseltuani ensin minkälainen työpaikka on kyseessä.
 
Ylös