Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kuvittelin, ettei miehistä ole iloa vaateostoksia tehdessä.

Olin selkeästi väärässä.
Kyllä ainakin sellaisilta, jotka eivät ole parisuhteeseen kanssani erehtyneet, tuntuu saavan "rakentavaa palautetta".
Suhteeseen narratultakin irtosi selkeä mielipide kysyttäessä parasta mekkoa. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon muiden hänelle esitettyjen vaihtoehtojen olleen aika järkyttäviä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Olen ennenkin tunnustanut, että minulla on pakonomainen tarve iltalenkillä käydessäni tarkistaa olenko muistanut simpsauttaa auton ovet lukkoon. Perinteiseen tapaan äskenkin nykäisin kartturin puoleista takaovea. Aukipa oli. Hyvä, että tarkistin. :thumbup: Kotiintulotilanne oli iltapäivällä poikkeava kauppakasseineen ja siinäpä normaalit rutiinit olivat sekoittuneet.
Micran apukuskin ovet unohtuneet joskus moneksikin päivää auki, mutta kukapa nyt sellaiseen kehtaa murtautua:eek: ...pitää noita kyllä silti lukossa pitää, mankan katoaminen ärsyttäisi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Kuvittelin, ettei miehistä ole iloa vaateostoksia tehdessä.

Olin selkeästi väärässä.
Kyllä ainakin sellaisilta, jotka eivät ole parisuhteeseen kanssani erehtyneet, tuntuu saavan "rakentavaa palautetta".
Suhteeseen narratultakin irtosi selkeä mielipide kysyttäessä parasta mekkoa. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon muiden hänelle esitettyjen vaihtoehtojen olleen aika järkyttäviä.
Mieheltään jos kysyy "Näyttääkö tää hyvältä?", niin vastaukseksi tulee useinmiten "Näyttää".. Pitäisi naisen ottaa mieluisat vaihtoehdot vaatekipaleista ja kysyä sitten notta mikä on parsa.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Partsilla ilman paitaa tarkenee, mikäs tässä. Kaverina läppäri, jolla vikat esseet purkkiin tämän viikon osalta.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Eli siis kundin lisäksi tuosta ei tiedä kukaan muu kuin vaimo, yksi turkulainen sekä sattumoisin myös Iltalehti :rolleyes:
Just. Sanoi, ettei ole perheellekään kertonut. Se ei ole vaimon kanssa vissiin samaa perhettä. :rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Just. Sanoi, ettei ole perheellekään kertonut. Se ei ole vaimon kanssa vissiin samaa perhettä. :rolleyes:
Ohimennen käväs mielessä, että oliskohan kyseessä Blackjack Ballroomin ilmainen mainos :frank:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Tänään vietetään myös valtakunnallista koiranpäivää, joten onnittelut kaikille koirille ja koiramaisille sekä myös koiruuksille:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
...johan sitä silloin kymmenen vuotta sitten sanottiin että pitäis tulla paperiton toimisto mutta sitä paperia on nyt enemmän kuin silloin...
Tällaisia sanoja kuulee siltä jengiltä joka vieläkin tulostaa kaiken mahdollisen eteen tulevan.
Minua ainakin vituttaa näpytellä esim. ean-koodeja koneelle jostain A4:loselta ja pyydän aina kaikista sellaisista papereista sähköisen version josta voin kopsata koodit tai sellaiset ja tunkea ne vaikka korsoraattoriin tai sellaiseen.

Ai mistäkö tämä nyt tuli mieleen? No siitä että nyt mun edessä on paperi josta pitäis näpytellä melkein parikymmentä koodia koneelle. :thumbfh:
Ja tämäkin lista on jossain ihan selvästi excel-tiedostona josta voisin ihan vaan kopioida haluamani. Nyt menee varmaan loppupäivä kun näpyttelen noita kymmeniä numeroita... :nope: Ja ihan varmasti tulee näpyttelyvirheitä. :mad:
Johan tähän valittamiseenkin menee kymmeniä minuutteja, ihan turhaan! Olis vaan suoraan lähetetty se excel-tiedosto niin homma olis jo valmis.

Perhana että sapettaa.
 
Ylös