Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
:rolleyes:

Sitten olis auto sisältä paperipölyssä ja paskassa.:thumbfh: :nope:
No se.
Kannattaa siis sijoittaa ne esitteet takaluukkuun ja valittaa sitten sen paskaisuutta. :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
burb sanoi:
No se.
Kannattaa siis sijoittaa ne esitteet takaluukkuun ja valittaa sitten sen paskaisuutta. :ahem:
No kyllä. Tai siis sen takaluukun reunan, joka on paskanen. Paperipaskat on luukussa. Ääriään myöten täynnä esitteitä.

Sitten autossa on matkalaukku, treenikassi ja 'asiakaskäynti'-laukku. Ei mikään edustajanlaukku, vaan tyylikäs Ripa-Masa Ratia!;)
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Pesetin Jyväskylässä. 16,90 maksoi moinen.:rolleyes: :thumbfh: :nope:

Auto oli niin paskanen, että oli itsekin aina ihan kurassa kun ovea tai takaluukkua nykäsi. Ja sitähän joutuu nykimään, kun esitteet on siellä.:mad_old:
Sama homma. Sai varoa vaatteitaan koko ajan. Ja ikkunoiden sisäpinnatkin ihan pölyssä ja tahroissa. Meinasin ajaa kans tänään automaattipesuun, taisi olla samoja hintoja, mutta ei toi nyt niin iso homma ollut pihallakaan pestä. Ja sisäpesun ois joutunut tekeen itte kuitenkin.
 

Örfil

Guest
Moe Szyslak sanoi:
No kyllä. Tai siis sen takaluukun reunan, joka on paskanen. Paperipaskat on luukussa. Ääriään myöten täynnä esitteitä.

Sitten autossa on matkalaukku, treenikassi ja 'asiakaskäynti'-laukku. Ei mikään edustajanlaukku, vaan tyylikäs Ripa-Masa Ratia!;)
Menenpäs joutessani pesemään aúton painepesurilla. Palaan 45 min päästä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tuossa tähtitaivaan alla tupakoidessa katse kiinnittyi jälleen kerran tähteen, joka tuikki sinistä ja punasävyistä valoa sellaisella puolen sekunnin frekvenssillä. Suurin osa muista tähdistä näytti loistavan kuitenkin valkoista valoa.
Sitähän mä joka kerta ihmettelen, että mikähän siellä tähdessä lähettää useampaa eri väriä?

Joku sanoo, että se on se kaasukehä. Okei, olkoot sitten. Se tieto ei viiststuta mua yhtään.
Oleellista onkin, notta miksi se kaasukehä (tms.) tuikkii tasaisella frekvenssillä vastavärejä ympäristöönsä.

Why oh Why?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
HULLU!

En ikuna ottais liftarityttöä/-poikaa kyytiin!:nope: :thumbfh:
Minä yleensä otan, jos olen yksin liikenteessä. Viimeksi nappasin motarilta :eek: kyytiin tsekkiläisen pariskunnan. Lahjoitin heille vielä pari kaljaa, kun tuntuivat olevan hyvin pienellä budjetilla Suomessa lomailemassa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sam sanoi:
Minä yleensä otan, jos olen yksin liikenteessä. Viimeksi nappasin motarilta :eek: kyytiin tsekkiläisen pariskunnan. Lahjoitin heille vielä pari kaljaa, kun tuntuivat olevan hyvin pienellä budjetilla Suomessa lomailemassa.
Sama, kyytiin vaan. Varsinkin jos tunnistan vähän päämäärää eli jos on solttua tai festarijengiä. Siksi monet reissut tuli nuorena liftattua että maksan mielelläni takaisin, mutta eipä noita enää paljoa tienvarsilla näy.
 

Örfil

Guest
PuoliPöhkö sanoi:
Joku sanoo, että se on se kaasukehä. Okei, olkoot sitten. Se tieto ei viiststuta mua yhtään.
Oleellista onkin, notta miksi se kaasukehä (tms.) tuikkii tasaisella frekvenssillä vastavärejä ympäristöönsä.

Why oh Why?
´
Se on tää maapallon ilmakehä joka sen tuikkimisen saa aikaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Minä yleensä otan, jos olen yksin liikenteessä. Viimeksi nappasin motarilta :eek: kyytiin tsekkiläisen pariskunnan. Lahjoitin heille vielä pari kaljaa, kun tuntuivat olevan hyvin pienellä budjetilla Suomessa lomailemassa.
Minä en ole ikinä ottanut ja tuskin otankaan. Minä olen niin huono kuski, etten halua riskeerata sivullisten kyytiläisten terveyttä. :cool:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kerran kaksi nuorta tyttöä oli liftaamassa ja mä ajoin ohi. :thumbfh:
Tilanne tuli niin äkkiä ja epäedullisessa kohtaa että olisin aiheuttanut kohtalaisen suuren vaaratilanteen jos olisin alkanut jarruttelemaan. Jälkeenpäin harmittelin sitä etten palannut ajamaan uudestaan samaa reittiä. :(
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jussi sanoi:
´
Se on tää maapallon ilmakehä joka sen tuikkimisen saa aikaan.
Ei voi olla. Pari yksittäistä tähteä tuikkii eri värejä - kaikki muut on tasavärisiä.
Kaikkien valo tulee kuitenkin saman ilmakehän läpi.
Vai onko ilmakehässä niitten tuikkivien tähtien kohdalla just joku muutos, jota kaikkien muiden tähtien kohdalla ei ole lain? :D

Mietitääs nyt tää juttu uusix - ei oikeen nyt uppoo toi ilmakehäjutska
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
PuoliPöhkö sanoi:
Ei voi olla. Pari yksittäistä tähteä tuikkii eri värejä - kaikki muut on tasavärisiä.
Kaikkien valo tulee kuitenkin saman ilmakehän läpi.
Vai onko ilmakehässä niitten tuikkivien tähtien kohdalla just joku muutos, jota kaikkien muiden tähtien kohdalla ei ole lain? :D

Mietitääs nyt tää juttu uusix - ei oikeen nyt uppoo toi ilmakehäjutska
Ne tähdet on eri korkeudella. Mitä matalammalla, sitä pitemmän matkaa valo kulkee ilmakehän läpi. Siinä on kaikenlaisia inversiokerroksia välissä eli se valo tulee miten sattuu sun öögaan!

Ja lisäksi pystysuunnassakin voi olla erilaisia inversiokerroksia jotka aiheuttavat tuikkimista. Usko pois: et näe "tähden sykkimistä" vaan vain ilmakehän aiheuttamat tepposet.

Mä olen URSAN jäsen 80-luvulta ja mun sana on näissä avaruusasioissa laki!
 
Ylös