Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jussi sanoi:
Mä olen URSAN jäsen 80-luvulta ja mun sana on näissä avaruusasioissa laki!
Kerropas, Herra Laki, sitten nyt lopullinen totuus: onko avaruudessa älyllistä elämää? Entä älytöntä elämää? Miten rakennetaan poimuajomoottoreita?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Il Tempo Gigante sanoi:
Ja tähtien pintalämpötila vaikuttaa niiden väriin, ei ainoastaan valon ilmakehässä kulkema matka.
Hubblenkin kuvissahan näkyy eri värisiä tähtiä....njotta silleen..
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Il Tempo Gigante sanoi:
Eihän kysymys mulle tullut mutta vastaan. Ensiksi hankitaan dilitiumia ja sitten sovelletaan seuraavaa kaavaa: s(w) = w3c.
Ok, kiitti.

*hankkii* *soveltaa*
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
SNADISTI sympaattinen tilanne kun vanha muori selkä kyyryssä ohittelee ruokajonos aivan hurmios. Pikkasenhan se sitte hymyilytti - muitakin ku mua. Ei raaskinu kukaan käskeä jonon perälle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
MacGyver sanoi:
SNADISTI sympaattinen tilanne kun vanha muori selkä kyyryssä ohittelee ruokajonos aivan hurmios. Pikkasenhan se sitte hymyilytti - muitakin ku mua. Ei raaskinu kukaan käskeä jonon perälle.
Sitten valitetaan, kun nuoret eivät osaa käyttäytyä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sanotaan mitä sanotaan, mutta minä menen nokosille. Tavoitteellinen heräämisaika on viittä vaille seitsemän. Illalla.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Metrosta poistui eilen Rautatientorilla mies, joka ei kumartumatta mahtunut ovesta ulos.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olga sanoi:
Sanotaan mitä sanotaan, mutta minä menen nokosille. Tavoitteellinen heräämisaika on viittä vaille seitsemän. Illalla.
Soon nukkunu pommiin. Veto että herää vasta ysiltä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Urmas Kääpäläinen sanoi:
Vahatut autot häikäisevät !

Näin keväällä kun aurinko on matalalla,paistaa se kuitenkin kirkaan vaarallisesti.Liikenteen vaarana on juuri vahatut autot,itse vahaan autoni kehitelemälläni mäntyöljy vahalla johon sekoitan hiukan koivun mahlaa.Ei ole vaaraa että vastaan tulija häikästyisi,pyydänkin nyt autoilijoita malttamaan mielensä ja vahaamaan vapun jälkeen.Hyvää kevättä ja mahlan odotusta.
Kattokaa sit tekin millä vahaatte!
 

Örfil

Guest
burb sanoi:
Kerropas, Herra Laki, sitten nyt lopullinen totuus: onko avaruudessa älyllistä elämää? Entä älytöntä elämää? Miten rakennetaan poimuajomoottoreita?
On. Ja On. Varma tieto, poimuajomoottorin rakennusohjeet lähetän sulle downloadina. Olen sulle yhden DVD:n velkaa, yks poimumoottori on pieni velka sen suhteen.:thumbup:
 

Örfil

Guest
Poimuajo on suht yksinkertainen juttu. Homma jäänee mun ja burbin väliseksi huviksi, palaamme reissulta viikonloppuna. Teitä muita vituttaa olla niin hitaita.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olen ennenkin tunnustanut, että minulla on pakonomainen tarve iltalenkillä käydessäni tarkistaa olenko muistanut simpsauttaa auton ovet lukkoon. Perinteiseen tapaan äskenkin nykäisin kartturin puoleista takaovea. Aukipa oli. Hyvä, että tarkistin. :thumbup: Kotiintulotilanne oli iltapäivällä poikkeava kauppakasseineen ja siinäpä normaalit rutiinit olivat sekoittuneet.
 
Ylös