Täh?hannes johansson sanoi:Hi
Atso Hevonperse (kaverin nimi muutettu) is spamming me. Are you also spamming me? This is a somekind of net conspiracy, I want to know every piece of it. And I will.Believe every word of mine. I will solve this shit!
Hannes Johansson
Kysäisepä Hannesilta josko hän tietäis siihen jusbanin koripallokyssäriin vastauksen, ok?kouvotsvoni sanoi:
:eek!: Sää kävit Suomussalmella enkä mää ees tienny, oesin kiehauttanu kahvet ja kuhtunut vierailemaan.burb sanoi:Palasin Suomussalmelta. Ei oo ihmisen hommaa ajaa melkein 700km autolla yhden päivän aikana. :thumbfh:
Sen verran oli säpinää että enpä olisi oikein missään välissä kerinnyt möötteilemään. No, ehkäpä hörppäämme torikahvet Koviksen Karting Racen aikaan, mulla taitaa alkaa just silloin kesäloma. :ahem:yussi sanoi::eek!: Sää kävit Suomussalmella enkä mää ees tienny, oesin kiehauttanu kahvet ja kuhtunut vierailemaan.
Sikäli pelottavaa, että erilaisin sanakääntein tuo hahmo syyttänyt kaveriani spammailusta jo pitkän aikaa. Mistä se minun sähköpostin tietää? Mikä järki tuollaisessa spämmäilyssä edes olisi? Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Lähetänpä mailia ja kysyn siitä koripalloilijasta.burb sanoi:Kysäisepä Hannesilta josko hän tietäis siihen jusbanin koripallokyssäriin vastauksen, ok?
Siellä siis kahvit. R-kioskista voisi ostaa silloin.burb sanoi:Sen verran oli säpinää että enpä olisi oikein missään välissä kerinnyt möötteilemään. No, ehkäpä hörppäämme torikahvet Koviksen Karting Racen aikaan, mulla taitaa alkaa just silloin kesäloma. :ahem:
Juu, tilanne selvis, talli ei.Mutku sanoi:F1: Super Aguri on selviämässä :alppu:
kouvotsvoni sanoi:Hannes Johanssonista tuli kaverini, 2 uutta mailia
Varmaan sen sun kaverin ja tuon Hanneksen osoitteet on samalla spammilistalla jolta spammitörpö nappaa sekä spammattavan osoitteen että muka-lähettäjän osoitteen.kouvotsvoni sanoi:Sitä minä en ymmärrä, että kaverilla ei ole mitään troijalaisia tai muutakaan, tai mitään intressejä ahdistella jotain ruottalaista Hannesta, niin mistä hän tietää minun osoitteeni. Väitti ettei ymmärtänyt kysymystäni koripallon pelaajista.