kouvotsvoni
Banjottu
Nomi saw in summer cows tits?
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1030608&postcount=54kouvotsvoni sanoi:Nomi saw in summer cows tits?
Yesh. Nov I cee thuse.Runar ja Kyllikki sanoi:
http://www.asml.fi/index.phtml?s=35Il Tempo Gigante sanoi:Lehtimyyjä puhelimessä. Voi mahoton... Bla-blaa-blaa.
niin mullekin. Tarjosi etua hyvästä asiakassuhteesta. Maksaisin vain postimaksut, luokkaa 1,5 per viikko lehdestä riippuen. Tuulilasin kohdalla alle euron viikko. No sehän ilmestyykin joka viikko... Olis ollut 3,75 per lehti. Tuohon hintaan voisin ostaa irtonumerona, JOS siellä olis joku tosi kiinnostava tai tarpeellinen juttu. Mutta tilauksena... :nope:Il Tempo Gigante sanoi:Lehtimyyjä puhelimessä. Voi mahoton... Bla-blaa-blaa.
Mutta kaatopaikka entistä enämpi sotkuinen.Knoukkari sanoi:Ilmestynyt kauppareissun aikana traktorin peräkärry pihaan. Pitäis täyttää ens tiistaihin mennessä kaatopaikkarojulla. Sitten on piha ja varastot siistit! :ahem:
No pahus... vien silti!jps sanoi:Mutta kaatopaikka entistä enämpi sotkuinen.
Sukkamyyjä puhelimoi mulle äsken.Il Tempo Gigante sanoi:Lehtimyyjä puhelimessä. Voi mahoton... Bla-blaa-blaa.
En ainaskaan mä.kouvotsvoni sanoi:Siis ostaako oikeasti joku sukat puhelinmyyjältä?!
Eikö edes ilmaiskappaletta (ehkä peräti -kappaleita) tarjonnut? Itsellenihän tarjottiin jotain laadukkaita boksereita ja lupasi ilmaisnäytteenkin oikein. Jouduin kuitenkin raskain sydämin hylkäämään tarjouksen - jopa näytteen.burb sanoi:En ainaskaan mä.
Postimaksun hinnalla olis saanut näytesukat. Sanoikohan postimaksun hinnaksi jotain 3-4 euroa... eiköhän tuolla hinnalla saa kaupastakin jotain jalkarättejä.MacGyver sanoi:Eikö edes ilmaiskappaletta (ehkä peräti -kappaleita) tarjonnut? Itsellenihän tarjottiin jotain laadukkaita boksereita ja lupasi ilmaisnäytteenkin oikein. Jouduin kuitenkin raskain sydämin hylkäämään tarjouksen - jopa näytteen.
kerroitko jälkimmäiselle olevasi jo eläkeläinen?kouvotsvoni sanoi:Minullekin soittivat 2:ahdesta paikkaa. Joku humpuukimaakari myyjä Etelä-Savosta vissiin oli toinen (pöljänä koetin takaisin soittaa, mutten saanut kiinni) ja toinen kauppasi eläkesäästämistä.