Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Olin jo kirjoittamassa kommenttiani 'Vanhukset upottavat laivamme' -toikkiin, mutta jätin sitten ainakin toistaiseksi väliin.
En osaa kuitenkaan muotoilla mielipiteitäni tarpeeksi hyvin, tietoni vanhustenhoidosta ovat melko rajalliset ja olen turhan pelkuri uskaltaakseni sanoa mitään. :eek:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
S.A sanoi:
Olin jo kirjoittamassa kommenttiani 'Vanhukset upottavat laivamme' -toikkiin, mutta jätin sitten ainakin toistaiseksi väliin.
En osaa kuitenkaan muotoilla mielipiteitäni tarpeeksi hyvin, tietoni vanhustenhoidosta ovat melko rajalliset ja olen turhan pelkuri uskaltaakseni sanoa mitään. :eek:
Oisko sillai, että vanhuksille pitäis hankkia ihan oma laiva, mikä upotetaan?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
burb sanoi:
Sukkamyyjä puhelimoi mulle äsken.

Mulla on sellainen kutina että puhelinmyynti olis lisääntynyt merkittävästi viimeisen puolen vuoden aikana, voin toki olla väärässäkin.

Ei, en tarkoittanut "sellaista kutinaa", pervot! :mad_old:
Höh, olin äsken pankissa yhdessä neuvottelussa ja sinä aikana oli äänettömään kännykkään tullut puhelu +358100-alkuisesta numerosta. Mikä lie tuokin ?

En soita takaisin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Knoukkari sanoi:
Ilmestynyt kauppareissun aikana traktorin peräkärry pihaan. Pitäis täyttää ens tiistaihin mennessä kaatopaikkarojulla. Sitten on piha ja varastot siistit! :ahem:
Puolillaan jo nyt. :jaska: Täytyypi varata kärry vielä seuraavaksikin viikoksi... kuka perkeles käy mun pihamaalle tuomassa kaiken maailman kipsilevyjä, laudanpätkiä ja muuta jätettä?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Taisi tulla tehtyä päivän hyvä töi ?

Pankista tullessa huomio kiintyi vanhaan Toyotaan joka oli sammunut keskelle risteystä. Naispuolinen kuljettaja nousi autosta ja yritti epätoivon vimmalla työntää autoa pois risteyksestä. Minäpä reippaana hahmona menin avuksi ja tuuppasin.

Sitä autoa.

Siksi erikoinen auto, notta kaivoin kuvan:

 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Sukkamyyjä puhelimoi mulle äsken.
Miulle kaupattiin tänään kalsareita hupelimessa. Oli töikavereitten kanssa just ollu semmosta väsyneen hervotonta läpän heittoa, joten oli repeäminen ihan likellä muutenkin.. petti sitten pokka siinä.. :eek:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
S.A sanoi:
Olin jo kirjoittamassa kommenttiani 'Vanhukset upottavat laivamme' -toikkiin, mutta jätin sitten ainakin toistaiseksi väliin.
En osaa kuitenkaan muotoilla mielipiteitäni tarpeeksi hyvin, tietoni vanhustenhoidosta ovat melko rajalliset ja olen turhan pelkuri uskaltaakseni sanoa mitään. :eek:
Älä kirjoitakaan

Do not feed the trolls, please
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jps sanoi:
kerroitko jälkimmäiselle olevasi jo eläkeläinen?
Sanoin vain, jotta asia on kohdaltani kunnossa..ihan vain jotta lopettaisi häiriköinnin. En tietenkään dementikkona muistanut, jotta olen jo eläkkeellä:eek:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Soittivat PLUS-TV:ltä ja tarjosivat PLUS TV:tä + jotain oheismatskua lisäksi, jos tilaan. Luetteli koko litanian noin vajaassa 10 minuutissa kunnes kysyi, että onkos teitillä kaapeli- vai antennitalous.

- Kaapeli

- Kiitos ja hyvää päivän jatkoa, KLIK..

Se oli siinä. Meni myyjältä kallista aikaa kun ei heti hoksannut kysyä, jotta kaapeli vai antenni.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Micael sanoi:
Soittivat PLUS-TV:ltä ja tarjosivat PLUS TV:tä + jotain oheismatskua lisäksi, jos tilaan. Luetteli koko litanian noin vajaassa 10 minuutissa kunnes kysyi, että onkos teitillä kaapeli- vai antennitalous.

- Kaapeli

- Kiitos ja hyvää päivän jatkoa, KLIK..

Se oli siinä. Meni myyjältä kallista aikaa kun ei heti hoksannut kysyä, jotta kaapeli vai antenni.
Oliko luuri pöydällä vai miten jaksoit kuunnella tuota hömppää?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
jps sanoi:
Oisko sillai, että vanhuksille pitäis hankkia ihan oma laiva, mikä upotetaan?
Ei. Mutta Giffenin kanssa olen samoilla linjoilla siinä, ettei vanhainkotikuntoisen vanhuksen paikan pitäisi olla sairaalassa. Ei sairaalan eikä vanhuksen itsensä kannalta.
Sairaalan funktiona on kuitenkin vähän muu kuin pelkkä perushoito.
Siihen sitten, mistä ihmeestä rahat vanhainkotipaikkojen lisäämiseen, en osaa mitään patenttiratkaisua antaa.

Paikkojen riittämättömyys on tullut kotikunnassanikin huomattua. Viime kesän ja joulun välillä vanhainkodista, jossa näinä aikoina työskentelin, tapahtui useita luonnollisia poistumisia, mutta uusia naamoja ei juuri tarvinnut jouluna opetella, koska silloinkin vielä oli vanhuksia ylipaikoilla.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Micael sanoi:
Olisivatten kysyneet ensin, mie vua kuuntelin ja ootin tuota kysmystä.
Juu, mutta suomalainenhan on sellainen, joka vastaa kun ei kysytä, kysyy kun ei vastata, ei vastaa kun kysytään jne..
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
S.A sanoi:
Olin jo kirjoittamassa kommenttiani 'Vanhukset upottavat laivamme' -toikkiin, mutta jätin sitten ainakin toistaiseksi väliin.
En osaa kuitenkaan muotoilla mielipiteitäni tarpeeksi hyvin, tietoni vanhustenhoidosta ovat melko rajalliset ja olen turhan pelkuri uskaltaakseni sanoa mitään. :eek:
Rohkeesti vaan.....:thumbup:
 

Örfil

Guest
S.A sanoi:
...jossa näinä aikoina työskentelin, tapahtui useita luonnollisia poistumisia, mutta...
Tänne kannattaa postailla lähinna niitä yliluonnollisia poistumisia. Voidaan porukalla pähkiä että mistä oli kyse...:rolleyes:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
tapahtui useita luonnollisia poistumisia...
Poistuin takapihan työmaalta hetkeksi tänne sisätiloihin kahville.
- Luonnollisesti. :ahem: :thumbup:

Pikapikaa takaisin kohtaamaan haasteita, joita jyrkän rinteen
päälle rakentuvan pation perustusrakenteet pöhkölle aiheuttavat.
 
Ylös