Podni nashki!kouvotsvoni sanoi:Siis ostaako oikeasti joku sukat puhelinmyyjältä?!
Podni nashki!kouvotsvoni sanoi:Siis ostaako oikeasti joku sukat puhelinmyyjältä?!
Oisko sillai, että vanhuksille pitäis hankkia ihan oma laiva, mikä upotetaan?S.A sanoi:Olin jo kirjoittamassa kommenttiani 'Vanhukset upottavat laivamme' -toikkiin, mutta jätin sitten ainakin toistaiseksi väliin.
En osaa kuitenkaan muotoilla mielipiteitäni tarpeeksi hyvin, tietoni vanhustenhoidosta ovat melko rajalliset ja olen turhan pelkuri uskaltaakseni sanoa mitään.
Höh, olin äsken pankissa yhdessä neuvottelussa ja sinä aikana oli äänettömään kännykkään tullut puhelu +358100-alkuisesta numerosta. Mikä lie tuokin ?burb sanoi:Sukkamyyjä puhelimoi mulle äsken.
Mulla on sellainen kutina että puhelinmyynti olis lisääntynyt merkittävästi viimeisen puolen vuoden aikana, voin toki olla väärässäkin.
Ei, en tarkoittanut "sellaista kutinaa", pervot! :mad_old:
Puolillaan jo nyt. :jaska: Täytyypi varata kärry vielä seuraavaksikin viikoksi... kuka perkeles käy mun pihamaalle tuomassa kaiken maailman kipsilevyjä, laudanpätkiä ja muuta jätettä?Knoukkari sanoi:Ilmestynyt kauppareissun aikana traktorin peräkärry pihaan. Pitäis täyttää ens tiistaihin mennessä kaatopaikkarojulla. Sitten on piha ja varastot siistit! :ahem:
Miulle kaupattiin tänään kalsareita hupelimessa. Oli töikavereitten kanssa just ollu semmosta väsyneen hervotonta läpän heittoa, joten oli repeäminen ihan likellä muutenkin.. petti sitten pokka siinä..burb sanoi:Sukkamyyjä puhelimoi mulle äsken.
Älä kirjoitakaanS.A sanoi:Olin jo kirjoittamassa kommenttiani 'Vanhukset upottavat laivamme' -toikkiin, mutta jätin sitten ainakin toistaiseksi väliin.
En osaa kuitenkaan muotoilla mielipiteitäni tarpeeksi hyvin, tietoni vanhustenhoidosta ovat melko rajalliset ja olen turhan pelkuri uskaltaakseni sanoa mitään.
Sanoin vain, jotta asia on kohdaltani kunnossa..ihan vain jotta lopettaisi häiriköinnin. En tietenkään dementikkona muistanut, jotta olen jo eläkkeelläjps sanoi:kerroitko jälkimmäiselle olevasi jo eläkeläinen?
Oliko luuri pöydällä vai miten jaksoit kuunnella tuota hömppää?Micael sanoi:Soittivat PLUS-TV:ltä ja tarjosivat PLUS TV:tä + jotain oheismatskua lisäksi, jos tilaan. Luetteli koko litanian noin vajaassa 10 minuutissa kunnes kysyi, että onkos teitillä kaapeli- vai antennitalous.
- Kaapeli
- Kiitos ja hyvää päivän jatkoa, KLIK..
Se oli siinä. Meni myyjältä kallista aikaa kun ei heti hoksannut kysyä, jotta kaapeli vai antenni.
Ihan vaan mielenkiinnosta kuuntelin, jotta milloinka kysyy siitä antenni -tai kaapelijutusta.kouvotsvoni sanoi:Oliko luuri pöydällä vai miten jaksoit kuunnella tuota hömppää?
Oisit sanonut että on kuapelj.Micael sanoi:Ihan vaan mielenkiinnosta kuuntelin, jotta milloinka kysyy siitä antenni -tai kaapelijutusta.
Olisivatten kysyneet ensin, mie vua kuuntelin ja ootin tuota kysmystä.Moe Szyslak sanoi:Oisit sanonut että on kuapelj.
Ei. Mutta Giffenin kanssa olen samoilla linjoilla siinä, ettei vanhainkotikuntoisen vanhuksen paikan pitäisi olla sairaalassa. Ei sairaalan eikä vanhuksen itsensä kannalta.jps sanoi:Oisko sillai, että vanhuksille pitäis hankkia ihan oma laiva, mikä upotetaan?
Juu, mutta suomalainenhan on sellainen, joka vastaa kun ei kysytä, kysyy kun ei vastata, ei vastaa kun kysytään jne..Micael sanoi:Olisivatten kysyneet ensin, mie vua kuuntelin ja ootin tuota kysmystä.
Rohkeesti vaan.....:thumbup:S.A sanoi:Olin jo kirjoittamassa kommenttiani 'Vanhukset upottavat laivamme' -toikkiin, mutta jätin sitten ainakin toistaiseksi väliin.
Tänne kannattaa postailla lähinna niitä yliluonnollisia poistumisia. Voidaan porukalla pähkiä että mistä oli kyse...S.A sanoi:...jossa näinä aikoina työskentelin, tapahtui useita luonnollisia poistumisia, mutta...
Poistuin takapihan työmaalta hetkeksi tänne sisätiloihin kahville.tapahtui useita luonnollisia poistumisia...