Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Knoukkari sanoi:
Huuooono kassanhallinta... ;) montako biniä män?
Ei kovin montaa, huonosta kassanhallinnasta nimenomaan taitaa olla kyse, mutta (niin vaarallista kuin se onkin) tunnen olevani riittävän hyvä pelaamaan korkeammalla tasolla kuin se, johon kassani mukaan olisi ainesta :thumbfh: .

Taitaa olla sitten edessä paluu alemmalle tasolle. Ellei sitten mene loputkin tilttaillessa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
maradona sanoi:
Ei kovin montaa, huonosta kassanhallinnasta nimenomaan taitaa olla kyse, mutta (niin vaarallista kuin se onkin) tunnen olevani riittävän hyvä pelaamaan korkeammalla tasolla kuin se, johon kassani mukaan olisi ainesta :thumbfh: .

Taitaa olla sitten edessä paluu alemmalle tasolle. Ellei sitten mene loputkin tilttaillessa.
Eihän siinä muu yleensä auta, jostain se kassa pitää haalia.

Siirry säkin turnauksiin, ei ole kassanhallinta-ongelmia ja tulee paljon erilaisia pelitilanteita. Peli monipuolistuu.

Ainakin mä viihdun turnauksissa paljon paremmin ja siksi kai pelaankin turnausta paremmin.

Ja turnauksissa on, varsinki jos finaalipöytään pääsee ihan oma latinkinsa. :ahem:
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Knoukkari sanoi:
Eihän siinä muu yleensä auta, jostain se kassa pitää haalia.

Siirry säkin turnauksiin, ei ole kassanhallinta-ongelmia ja tulee paljon erilaisia pelitilanteita. Peli monipuolistuu.

Ainakin mä viihdun turnauksissa paljon paremmin ja siksi kai pelaankin turnausta paremmin.

Ja turnauksissa on, varsinki jos finaalipöytään pääsee ihan oma latinkinsa. :ahem:
Tähän asti olen turnauksiin mennyt aika nihkeästi, lähinnä siksi että se vaan on niin turhauttavaa kun menee paljon merkkejä isosta kasasta juuri ennen rahasijoja :eek: . Mutta mukaan peliini ne on kyllä otettava jossain välissä, monipuolisuutta niistä nimenomaan kyllä saa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Knoukkari sanoi:
Eihän siinä muu yleensä auta, jostain se kassa pitää haalia.

Siirry säkin turnauksiin, ei ole kassanhallinta-ongelmia ja tulee paljon erilaisia pelitilanteita. Peli monipuolistuu.

Ainakin mä viihdun turnauksissa paljon paremmin ja siksi kai pelaankin turnausta paremmin.

Ja turnauksissa on, varsinki jos finaalipöytään pääsee ihan oma latinkinsa. :ahem:
Kannattais ne latingit laskea muualle kuin finaalipöytään.:ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
maradona sanoi:
Tähän asti olen turnauksiin mennyt aika nihkeästi, lähinnä siksi että se vaan on niin turhauttavaa kun menee paljon merkkejä isosta kasasta juuri ennen rahasijoja :eek: . Mutta mukaan peliini ne on kyllä otettava jossain välissä, monipuolisuutta niistä nimenomaan kyllä saa.
Kuplassa on jännää! Mutta se vika sija ennen rahasijaa on usein merkki hyvästä pelistä. Eli niitä ja sitten kärkisijoja niin näkyy kassassa. Siihenhän "nelossijalle" noissa pikkurahan turnauksissa pääsee melkeinpä autofoldaamalla.

Itse pelaan rahapöydässä turhan usein pelokkaalla rahalla ja taso heittelee- ja kassanhallinta samalla. Eli menee niin että turnauksista käyn käärimässä rahat rahapeleihin... mutta aika harvapa tykkää ja pärjää molemmissa.

Nyt opettelun alla HORSE ja muut sekaturnaus-variaatiot ja siihen liittyen Razz, Seven Card Stud ja Omahakin on vielä ihan lastenkengissä. Syy HORSEn opetteluun, on että kerran vahingossa maksoin itseni HORSE-turneeseen ja tuli kakkoseksi vaikka en osannut kuin Holdemin siihen aikaan ja Omahan säännöt... :D eli sekapelaajien taso on matala. Ja vaihtelu virkistää.

Mut se pokerista tältä erää... pelasin pitkästä aikaa tässä samalla yhden 18 hengen turnauksen ja tulin toiseksi... :ahem:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Knoukkari sanoi:
Eihän siinä muu yleensä auta, jostain se kassa pitää haalia.

Siirry säkin turnauksiin, ei ole kassanhallinta-ongelmia ja tulee paljon erilaisia pelitilanteita. Peli monipuolistuu.

Ainakin mä viihdun turnauksissa paljon paremmin ja siksi kai pelaankin turnausta paremmin.

Ja turnauksissa on, varsinki jos finaalipöytään pääsee ihan oma latinkinsa. :ahem:
No eihän turnauspokeri nyt millään voi yhtä monipuolista olla kuin käteispeli. Olkoonkin että blindien noustessa tilanteet ja huomioon otettavat asiat muuttuvat, mutta juuri tosta syystä pidemmällä turnauksissa raha ei juuri koskaan ole niin syvää että peliä riittäisi kaikille neljälle streetille toisin kuin käteispelissä.

Ite oon vähällä turnauskokemuksella huomannu sen että noista tippuminen aiheuttaa kyllä ihan moninkertaisen vitutuksen käteisbiitteihin nähden.:eek: Mä pelaan ite nykyään pelkästään 6 max ja heads up no limittiä ja ei siellä yksi biitti vielä saa höyryä nousemaan korvista kun voi ostaa uuden stäkin toisin kuin turnauksissa. Mutta pointsit sulle tosta HORSE:sta, tekis itekkin mieli tota pelailla, mutta nykyinen verkko ei sitä tarjoa.:frown:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Vilperi sanoi:
No eihän turnauspokeri nyt millään voi yhtä monipuolista olla kuin käteispeli. Olkoonkin että blindien noustessa tilanteet ja huomioon otettavat asiat muuttuvat, mutta juuri tosta syystä pidemmällä turnauksissa raha ei juuri koskaan ole niin syvää että peliä riittäisi kaikille neljälle streetille toisin kuin käteispelissä.
Tuota tarkoitin, että oppii tunnistamaan uudet pelitilanteet ja -tyypit nopeasti. Siis mä pelaan pääosin sittareita. Mutta blindien noustessa ei pelaamiselle pahemmin jää tilaa ja sittareista on siinä mielessä huono lähteä heads uppia opettelemaan. Mikä onkin mulla ihan hirveetä, mä voitan ehkä 30-40% mun heads upeista. :eek: Tässä näkyykin se, että vaikka käsiä tulee sittareissa pelattua tuhottomasti niin heads uppia tavattoman vähän.

Vilperi sanoi:
Ite oon vähällä turnauskokemuksella huomannu sen että noista tippuminen aiheuttaa kyllä ihan moninkertaisen vitutuksen käteisbiitteihin nähden.:eek: Mä pelaan ite nykyään pelkästään 6 max ja heads up no limittiä ja ei siellä yksi biitti vielä saa höyryä nousemaan korvista kun voi ostaa uuden stäkin toisin kuin turnauksissa. Mutta pointsit sulle tosta HORSE:sta, tekis itekkin mieli tota pelailla, mutta nykyinen verkko ei sitä tarjoa.:frown:
Mua taas ei vituta sittareista (sateliiteista vähän enemmän tietty) tippuminen ollenkaan niin pahasti kuin käteispeleissä. Ja mikä tärkeintä ei vaikuta mun toisen pöydän pelaamiseen. Käteispelistäni en voi sanoa samaa. Ja viiden-kuuden hengen shortti on just parasta. :ahem:
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Ärsyttää kun ihmiset ei palauta kirjaston lainoja ajallaan saatana. Wittu viikon jo odoteltu että varaamani teos palautettaisiin eikä vieläkään kuulu mitään. Eräpäivä oli 30.4. :jaska: :jaska:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mediaprofeetta sanoi:
Ärsyttää kun ihmiset ei palauta kirjaston lainoja ajallaan saatana. Wittu viikon jo odoteltu että varaamani teos palautettaisiin eikä vieläkään kuulu mitään. Eräpäivä oli 30.4. :jaska: :jaska:
Ärsyttää kun ihmiset varaavat kirjoja jotka olen lainannut! Mennyt mikä mennyt, etsi omas muualta :thumbfh:
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Tanja-Lotta Räikkä on juuri Pohjanmaan Radiossa muistelemassaProvinssi-Rockin alkuaikoja kun hänkin oli mukana järjestelyissä. Se oli hienoa aikaa. Jos jonkun pikkuhomman kävi duunaamassa alueella sai vapaalippuja. Kerrankin sain viisi. Nyt ottaa lujaan yksi lippu.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Punto kärähti ruuhkassa. Siis ei minulla vaan peileistä näin, kun veti sivuun ja tumma pölähdys tuli konepellin alta. Itse olin hetkeä aiemmin huomannut moottorini lähentelevän kiehumispistettä, ja muutin hytin saunaksi :thumbfh:
 
Ylös