Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Myllis sanoi:
Mulla kavi sneidsissa tolleen selikan kanssa. Tuli 2 parkkisakkoa ja huomautin jaballe, hoiti asian heti.
Mulle kävi hevon kanssa samoin. Niistä kun parkkisakkoja harvemmin rapsahtelee ja kauppakirjat oli kunnossa niin annoin asian olla, ja pari kuukautta myöhemmin uusi omistaja korjasi tilanteen.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
^Melissa sanoi:
Mulle kävi hevon kanssa samoin. Niistä kun parkkisakkoja harvemmin rapsahtelee ja kauppakirjat oli kunnossa niin annoin asian olla, ja pari kuukautta myöhemmin uusi omistaja korjasi tilanteen.
Maranellon korskea orhi?
Mustang?
jokumuumitäniitämuitasittenonkaan?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Sydän hypähti äsken, kun huomasin tuon postausajan. Mutta kello onkin oikeesti vähän vähemmän. Olis meinaan tullut kiire.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Sydän hypähti äsken, kun huomasin tuon postausajan. Mutta kello onkin oikeesti vähän vähemmän. Olis meinaan tullut kiire.
:D :eek:

Pikkuhiljaa vois kai tosiaankin harkita liikkeellähtöä :thumbup:
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
...ttu kun ihmiset ei osaa pitää tavaroista huolta. :jaska:

Pari päivää sitten avauduin siitä, kuinka ihmiset ei osaa palauttaa kirjaston lainoja ajallaan. Nyt pitää avautua siitä, kun lainaamani DVD-levy on ihan naarmuilla, sitä pystyy hädin tuskin edes toistamaan :jaska:

Pitää varmaan mennä urputtamaan sinne kirjastoon, etteivät ainakaan minua ala syyttää.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Siivosin, jynssäsin ja putsasin auton siihen kuntoon, että sitä ei uudesta erota.

Menen huomenna uteliaisuuttani kyselemään vaihtitarjouksia siivotulla autolla ja katson onko sillä vaikutusta hyvityshintaan. Josko ens kuussa sais sen vaihdon neuvoteltua.
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, sillä ei ole yhtään mitään vaikutusta onko auto siivottu vai paskainen ja täynnä ryjää kun sitä esittelee vaihtotilanteessa. Tärkein näyttää olevan varustetaso ja ajokilsat.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, sillä ei ole yhtään mitään vaikutusta onko auto siivottu vai paskainen ja täynnä ryjää kun sitä esittelee vaihtotilanteessa. Tärkein näyttää olevan varustetaso ja ajokilsat.
Mielenkiintoista kuulla onko vaikutusta. Joskus itsekin kiillottaneena jne. Veikkaan silti, että tietävät itse pystyvänsä puunaamaan auton kuin auton stailiin kuntoon.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mutku sanoi:
Veikkaan silti, että tietävät itse pystyvänsä puunaamaan auton kuin auton stailiin kuntoon.

Nimenomaan. Kaikki vaihdossa tulevat autot (ainakin merkkiliikkeissä) menevät joka tapauksessa fiksattavaksi joko ulkopuoliseen autoehostamoon tai saman firman ehostamoon, joten siisteydellä niille ei ole mitään merkitystä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt Turkuun ostamaan prätkän huoltovapaa akku, kuparin- ja lyijynpoistoainetta, 9 millin Boresnake, matkalla hakemaan aseen lupakortti Salosta, ostamaan salkku, ostamaan nalleja, ostamaan laastaria ja 357 magnumun patruunoita sekä tekemään kauppaa autosta ja sitten vielä ampumaradalle.

Sit tarttis vielä metsästää yks jätkä käsiini, että saisin siltä nimen yhteen paperiin.
Pahaenteisen kuuloinen postaus... :eek!:
 
Ylös