Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Micael sanoi:
Parempi ratkaisu on hankkia jääkaappiin lasiovi.
Halvin keino on ängetä itse sinne kaappiin katsomaan. Siinä käkkiessä voikin sitten pohtia onko miehessä rohkeutta tulla kaapista ulos..
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
Ylen Sankia Priha sanoi:
Halvin keino on ängetä itse sinne kaappiin katsomaan. Siinä käkkiessä voikin sitten pohtia onko miehessä rohkeutta tulla kaapista ulos..
Tuota vois joskus suositella joillekin forumilaisille, vois jäähdytellä tunteita kun keskustelu lämpenee.:D
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
S.A sanoi:
Onnea! :) Mille osastolle?

Itse en "yllättäen" päässyt papereilla Otaniemeen. :rolleyes:
Ensi viikolla käyn sitten pääsykokeissa, mutta enpä oikein odota niittenkään kautta pääseväni ykkös- tai kakkostoiveeseeni.
Käytännössä yhtään en kyllä ole laskenutkaan.
Kolmosen kanssa onkin jo sitten vähän niin ja näin, että menisinkö edes päästessäni...
Sähkötekniikan olin merkinnyt ensimmäiseksi niin sinne otettiin, mutta en ole ihan varma onko se sittenkään se osasto, jolle haluan :eek: . No, eiköhän sitä vielä voi jotenkin vaihtaa jossain välissä.

Otaniemeen en itse edes hakenut, lähinnä siksi että olin liian laiska lukeakseni pääsykokeisiin. Mutta onnea matkaan, kyllä sie sinne pääset!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Vanhoina ja viisaina foorumistit voisivat valistaa minua, kuuluuko äidin lyyra anta ennen vai jälken koulun juhlaa.
 

Makkonen

Guest
Tein tänään tietsikalla ns. biisin.
Wanhanajan tracker meiningillä väsäsin jonkinsortin kappaleen linukan cheesetrackerilla... Tuli jotenkin amiga-ajat mieleen...
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Viereisen kämpän kadetit viskas just tuolin ikkunan läpi tohon takapihalle...
että sellaset bileet tällä kertaa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Il Tempo Gigante sanoi:
Menepä, ja nakkaa tuoli niitten klasista takaisin sisälle. Jopa tulee bileisiin uutta ulottuvuutta...
Sotapoliisit tuli jo paikalle ja sitäpaitsi me asutaan 3. kerroksessa, joten mun pitäis hakea se tuoli tuolta alhaalta ja viskoa mun parvekkeelta tonne vierekkäiselle niin vaivalloisesti, että jätänpä väliin.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Captain Howdy sanoi:
Sotapoliisit tuli jo paikalle ja sitäpaitsi me asutaan 3. kerroksessa, joten mun pitäis hakea se tuoli tuolta alhaalta ja viskoa mun parvekkeelta tonne vierekkäiselle niin vaivalloisesti, että jätänpä väliin.
Juup, tulin just hetki sitten firman saunaillasta ja ajatukset voi olla sen mukaiset. Sorry.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Il Tempo Gigante sanoi:
Juup, tulin just hetki sitten firman saunaillasta ja ajatukset voi olla sen mukaiset. Sorry.
Eiku älä ny tollasia. Kävi tossa ihan oikeatkin poliisit, mutta näemmä vartioston putkaan pääsi kadettimme tällä kertaa.
 
Viimeksi muokattu:

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Eilen näin sian Helsingissä. Nyt lähden ongelle Savossa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jäi prätkän trippimittarin nollausakseli käteen. Ei se mitään. Mulla on tähänkin asti ollut kellona/nopeus/matka/trippimittarina Sigma polkupyörän "tietokone" tai GPS. Joskus jopa molemmat. Syynä paljon parempi tarkkuus ja se, että mittari on muutenkin oikutellut.

Olen joka tapauksessa ajatellut jossain vaiheessa uusia koko mittariston sellaseen systeemiin joka toimii kuten Sigma (anturi+vanteeseen kiinnitetty magneetti) mutta se on tosiaan täydellinen moottoripyörän mittaristo kierroslukumittareineen, varoitusvaloineen sun muineen eikä tuollainen pieni fillariin tarkoitettu.

Sigma on kyä ihan ykkönen prätkässä. Jos sellainen vastaavalla periaatteella toimiva mittaristo on lähellekään yhtä hyvä, kyllä siihen pari-kolmesataa euroa kannattaa uhrata. Esim. joku ton tyylinen sinisin valoin vois olla OK:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tossa ois vielä vähän erilainen vaihtoehto:
Olisin ottanut nämä, mutta olivat toistaiseksi loppu sen kokoisena kuin olisin tarvinnut. Noh, kyllä nuo tilalle ottamani täysin samanhintaiset ovat mun silmääni about yhtä hyvät.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tossa on nainen, joka pieksis (kirjaimellisesti) joka ainoan forumin jätkän jos kehään laitettais:



Samaten tämä tytöntylleröinen:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tossa on nainen, joka pieksis (kirjaimellisesti) joka ainoan forumin jätkän jos kehään laitettais:



Samaten tämä tytöntylleröinen:
Aijai, kiinnostaa kovasti tuollainen tyllerö, jos vaan osaa käyttää sanallista sotaa eikä fyysistä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olenpas ollut maallamaalla, jossa oli jo niin kesäistä. Vain joissakin ojissa oli metsän kohdalla vielä lunta. Nyt olen työpaikalla pikavisiitillä ja sitten kotiin. Kaikki hyvin. :ahem:
 
Ylös