Vellu
Kuninkaalleninen
Saimmuuten yheltä Miquelilta sähköpostia. Tai useammankin. :doubtful:
Halvin keino on ängetä itse sinne kaappiin katsomaan. Siinä käkkiessä voikin sitten pohtia onko miehessä rohkeutta tulla kaapista ulos..Micael sanoi:Parempi ratkaisu on hankkia jääkaappiin lasiovi.
Tuota vois joskus suositella joillekin forumilaisille, vois jäähdytellä tunteita kun keskustelu lämpenee.Ylen Sankia Priha sanoi:Halvin keino on ängetä itse sinne kaappiin katsomaan. Siinä käkkiessä voikin sitten pohtia onko miehessä rohkeutta tulla kaapista ulos..
Sähkötekniikan olin merkinnyt ensimmäiseksi niin sinne otettiin, mutta en ole ihan varma onko se sittenkään se osasto, jolle haluan . No, eiköhän sitä vielä voi jotenkin vaihtaa jossain välissä.S.A sanoi:Onnea! Mille osastolle?
Itse en "yllättäen" päässyt papereilla Otaniemeen.
Ensi viikolla käyn sitten pääsykokeissa, mutta enpä oikein odota niittenkään kautta pääseväni ykkös- tai kakkostoiveeseeni.
Käytännössä yhtään en kyllä ole laskenutkaan.
Kolmosen kanssa onkin jo sitten vähän niin ja näin, että menisinkö edes päästessäni...
Menepä, ja nakkaa tuoli niitten klasista takaisin sisälle. Jopa tulee bileisiin uutta ulottuvuutta...Captain Howdy sanoi:Viereisen kämpän kadetit viskas just tuolin ikkunan läpi tohon takapihalle...
että sellaset bileet tällä kertaa.
Sotapoliisit tuli jo paikalle ja sitäpaitsi me asutaan 3. kerroksessa, joten mun pitäis hakea se tuoli tuolta alhaalta ja viskoa mun parvekkeelta tonne vierekkäiselle niin vaivalloisesti, että jätänpä väliin.Il Tempo Gigante sanoi:Menepä, ja nakkaa tuoli niitten klasista takaisin sisälle. Jopa tulee bileisiin uutta ulottuvuutta...
Juup, tulin just hetki sitten firman saunaillasta ja ajatukset voi olla sen mukaiset. Sorry.Captain Howdy sanoi:Sotapoliisit tuli jo paikalle ja sitäpaitsi me asutaan 3. kerroksessa, joten mun pitäis hakea se tuoli tuolta alhaalta ja viskoa mun parvekkeelta tonne vierekkäiselle niin vaivalloisesti, että jätänpä väliin.
Eiku älä ny tollasia. Kävi tossa ihan oikeatkin poliisit, mutta näemmä vartioston putkaan pääsi kadettimme tällä kertaa.Il Tempo Gigante sanoi:Juup, tulin just hetki sitten firman saunaillasta ja ajatukset voi olla sen mukaiset. Sorry.
Ei tullut kalaa. Menen saunaan.haju sanoi:Nyt lähden ongelle Savossa.
Olisin ottanut nämä, mutta olivat toistaiseksi loppu sen kokoisena kuin olisin tarvinnut. Noh, kyllä nuo tilalle ottamani täysin samanhintaiset ovat mun silmääni about yhtä hyvät.Runar ja Kyllikki sanoi:Tossa ois vielä vähän erilainen vaihtoehto:
Aijai, kiinnostaa kovasti tuollainen tyllerö, jos vaan osaa käyttää sanallista sotaa eikä fyysistä.Runar ja Kyllikki sanoi:Tossa on nainen, joka pieksis (kirjaimellisesti) joka ainoan forumin jätkän jos kehään laitettais:
Samaten tämä tytöntylleröinen: