kouvotsvoni
Banjottu
Takuukuitista bongattua: Kaikki rahat takaisin ruskea:doubtful:
Tarkottaa että palautuksen saa luonnossakouvotsvoni sanoi:Takuukuitista bongattua: Kaikki rahat takaisin ruskea:doubtful:
Nirri bois pikemminkin.OoPee sanoi:Tartteks sun ottaa pultti bois!
Ei pulttipyssyllä oikein saa henkeä pois. Hommaa naulapyssy, sillä lähtee!S.A sanoi:Nirri bois pikemminkin.
No onko vaiko eikö?kouvotsvoni sanoi:Ihan kuin olisi floodaamis-olo.
No ihan vähän.Formulanomi sanoi:No onko vaiko eikö?
Ei. Onko siellä samanmoinen?VR sanoi:Oliko numero 09-85686100?
HERÄTYS!!!Olga sanoi:Nyt on päivätirsojen aika. Viiteen asti on tavoite. Iltaviiteen.
Sain tänään kutsun tilaisuuteen, jossa quotessa mainittu henkilö esiintyy.Koivusen peliveloista kertoi alun perin Radio Rockin Jussi Heikelä suorassa Korporaatio-ohjelmassa.
Mitä siis painoit? :thumbfh:jupla sanoi:Äsken soitti lehtimyyjätär (vaikka pitäisi olla suoramarkkinointikielto voimassa), jonka luulin olevan robotti :eek!: Puhui konemaisesti venyttäen ja olin varma että lopussa tulee ohjeena 'paina ykköstä, jos haluat Tekniikan maailman, kakkoseen, jos haluat pervoilla'. En halunnut mitään!
Auts! Heräsin viis yli viis! :thumbup:Knoukkari sanoi:HERÄTYS!!!
Minä juon nyt kahvia. :ahem:
Mutta viis siitä!Olga sanoi:Auts! Heräsin viis yli viis! :thumbup:
Niinpä. 'Minä virrestä viis veisaan', sano entinen pappi.Moe Szyslak sanoi:Mutta viis siitä!
Oliko uudet vai käytetyt?Joni sanoi:Onko muillekkin tullu soittoja että "miesten alushousuja vain postimaksun hinnalla" Just äsken soitettiin.