Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Joni sanoi:
Onko muillekkin tullu soittoja että "miesten alushousuja vain postimaksun hinnalla" :D Just äsken soitettiin.
Juu. On tullut. :D Pari kolme viikkoa sitten nuorehko nainen yritti myydä....
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Pärjäisinköhän mä ilman nettiä reilut 2 kk?
Tuntuu kyllä täysin mahdottomalta ajatukselta... Täytyy sitten vain yrittää tutkia, kuinka saisin netin helpoimmin noin lyhyeksi aikaa.
Kaikki ruotsalaiset puljut tuntuvat vain tyrkyttävän vähintään vuoden sopimusta.... :jaska:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Sain tänään kutsun tilaisuuteen, jossa quotessa mainittu henkilö esiintyy.
Oletko saanut kutsun Koivusen Japanin keikalle? :eek!:

On aika mielenkiintoinen 'puheenvuoro' Koivuselta alla. :rolleyes:
MTV3 VIIHDEUUTISET Tiistai

Ari Koivunen penää käytöstapoja

Japaniin yhdistetylle keikka- ja
promomatkalle lähtevä Ari Koivunen
diggaa japanilaista kulttuuria ja
käytöstapoja.

- Japanissa ihmiset on kohteliaita ja
ystävällisiä, ja heillä on älyttömän
hyvät käytöstavat sen verran hyvin
hallussa, ettei mitään järkeä.

- Toisin kuin esimerkiksi Suomessa,
jossa kesken puurolautasen vetämisen
joku saattaa tulla räkimään päälle ja
huutelemaan, että "sulla on noussut
virtsa päähän" tai muuta vastaavaa, kun
et omalta ruokailultasi ehdi oikein
jutella, Ari kertoo.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
S.A sanoi:
Pärjäisinköhän mä ilman nettiä reilut 2 kk?
Tuntuu kyllä täysin mahdottomalta ajatukselta... Täytyy sitten vain yrittää tutkia, kuinka saisin netin helpoimmin noin lyhyeksi aikaa.
Kaikki ruotsalaiset puljut tuntuvat vain tyrkyttävän vähintään vuoden sopimusta.... :jaska:
Läppäri -> kännykkä -> netti ?

Muistaakseni hommasit ihan vasta uuden läppärin ja jos sun kännykkä on tältä vuosituhannelta niin luulis joku ratkaisu löytyvän. Tietysti riippuu ruåtsalaisista operaattoreistakin mutta luulis että kohtuuhinnalla vois perussurffailut suorittaa.

Jos kiinteän yhteyden jostain bongaa niin sehän olis parempi.

Nettikahvilat?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mä en tosiaan sais mennä Teräasekeskuksen veitsiosastoa selailemaan ollenkaan. Taas löytyi kymmenkunta niin saakelin hyvännäköstä veistä, jotka ois ihan pakko saada. Mutta kun ei oo oikeen varaa törkätä tollasia summia siihenkään harrastukseen kun muut harrastukset vievät osansa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Formulanomi sanoi:
Kuuden tunnin päästä olisi lähtö sumujensaarelle häihin. (siskonpojan)....
Siinä on saari sulle ihan omiaan. Sähän olet sumussa koko mies muutenkin.

Sille toiselle saarellehan on jo pitkä jono mutkikas forumilaisia korvikeaineveikkosia.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Knoukkari sanoi:
Siinä on saari sulle ihan omiaan. Sähän olet sumussa koko mies muutenkin.

Sille toiselle saarellehan on jo pitkä jono mutkikas forumilaisia korvikeaineveikkosia.
Eiköhän sillä toisella ole saarella ole vielä enämpi sumuisempaa ja sumuisempia tyyppejä. Jos ei vielä, niin kohta.
 

Örfil

Guest
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä en tosiaan sais mennä Teräasekeskuksen veitsiosastoa selailemaan ollenkaan. Taas löytyi kymmenkunta niin saakelin hyvännäköstä veistä, jotka ois ihan pakko saada. Mutta kun ei oo oikeen varaa törkätä tollasia summia siihenkään harrastukseen kun muut harrastukset vievät osansa.
Suora kysymys: oletko sä aloittamassa sisällissotaa, valmistelemassa palkkamurhaa vai miksi keräilet aseita ja teräaseita :confused: :D Entisestä Peace & Love miehestä on tullut ihan NRA:n miehiä ;)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Suora kysymys: oletko sä aloittamassa sisällissotaa, valmistelemassa palkkamurhaa vai miksi keräilet aseita ja teräaseita :confused: :D Entisestä Peace & Love miehestä on tullut ihan NRA:n miehiä ;)

Peace & Love-mieshän mä olen edelleen ja ampunut ihan pikkukössistä asti silti.
Veitsiä keräilen niiden taideteosmaisuuden vuoksi. Jotkut on todella kauniita taide-esineitä.

Ampuma-aseita tarvitsen taasen harrastukseeni. En ole niinkään kiinnostunut aseista itsestään kuin niillä ampumisesta, itsens voittamisesta ja itsekurin ja luonteen rauhallisuuden kehittämiseen sitä kautta. Mulle ampumaurheilu ruutiaseilla on samanlainen kokonaisvaltainen luonnetta kehittävä ja rauhoittava kokemus kuin jotkut itämaiset jousiammuntalajit ovat toisille. Uskon, että se kehittää ihmistä parempaan suuntaan. Ja mähän olenkin sellainen tyyppi. että ei mua oikeestaan koskaan mikään ihan oikeasti vituta vaan olen käytännössä aina hyväntuulinen ja tasapainoinen. Omasta mielestäni suurin kiitos siitä lankeaa ampumaharrastukselle.

Ei tämä ole mikään uusi asia. Ampumista olen harrastanut koko ikäni ja veitsiä olen keräillyt aina silloin tällöin, sitten kyllästynyt ja myynyt kokoelmani pois (yleensä aika hyvällä voitolla) ja sitten taas jossain vaiheessa innostunut uudestaan. Nyt on pari-kolme vuotta ollut taas se vaihe kun olen enemmänkin ostellut veitsiä kuin myynyt niitä. Mutta saattaa olla että jossain vaiheessa myyn taas koko kokoelman pois (paria tosi nättiä veistä lukuunottamatta).
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tolerantti sanoi:
Ei pulttipyssyllä oikein saa henkeä pois. Hommaa naulapyssy, sillä lähtee!
Ei tarvitse, lehmä nimittäin meni kuolemaan ihan ilman apua.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
burb sanoi:
Läppäri -> kännykkä -> netti ?

Muistaakseni hommasit ihan vasta uuden läppärin ja jos sun kännykkä on tältä vuosituhannelta niin luulis joku ratkaisu löytyvän. Tietysti riippuu ruåtsalaisista operaattoreistakin mutta luulis että kohtuuhinnalla vois perussurffailut suorittaa.

Jos kiinteän yhteyden jostain bongaa niin sehän olis parempi.

Nettikahvilat?
Kännykkä on tältä vuosituhannelta ja läppäri löytyy.
Com Hemin kautta vissiin kyllä saisi kaapelinetin ilman mitään vuoden sopimusta, joten sitä ainakin yritän.
 
Ylös